Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 darioD
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
- Lokalizacja: małopolska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darioD » czw lis 17, 2005 12:53
			
			
			
			
			Tak więc zacząłem się rozglądac i pisać po niemieckich forach, i dostałem kilka odpowiedzi które niestety nie napawają optymizmem jeżeli chodzi o nasz patent z zawieszeniem z MK.II...Niemcy piszą że przez to zmienia się "trapez układu jezdnego" (tak to można przetłumaczyć) i nie ma możliwości jego regulacji...Najsensowniejszym rozwiązaniem jest wg. nich zastosowanie adapterów na zaciski...To jest link do strony z takimi zaciskami:
http://www.grasshopperdrag.de/html/renn ... behor.html
Na dole strony... Napisałem również i do tego Pana i czekam na odpowiedź. Po jego stronie można wnioskować że ma trochę doświadczenia z szybkimi jedynkami...

Z innego forum dostałem również fotkę od użytkownika takich adapterów. I co Wy na to?
Pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								sas_gti							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sas_gti » czw lis 17, 2005 13:02
			
			
			
			
			taz pisze:Musi być tańsze rozwiązanie, bo zakładając dystanse też poszerzamy auto, a prowadzi się dobrze.
no tak ale dystans zmienia tylko ET, a tu chodzi o to że sie zminia kat wyprzedzenia zwrotnicy, rozstaw kół i pewnie cos jeszcze, ano "trapez ukladu jezdnego" tazke to zupenie co innego niz dystans, kurde warta jest ta przeróbka w ogole na mk2? nie ma jakisch sportowych dobrych tarcz do mk2, wtedy zalozyc hample od najmocniejszej jedynki?? wytlumaczcie mi prosze czemu takie rozwiazanie bedzie gorsze niz rzezba z mk2? Czy chodzi o to ze tarcze sa za male w mk1 , sa duzo mniejsze niz 280mm i nie wyrabiaja przy swapach??
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								melon							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 562
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
- Lokalizacja: Gdynia
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: melon » czw lis 17, 2005 14:40
			
			
			
			
			ale wy mnie ni zrozumieliscie ...jakby załozyc wachacze od mk2 do mk1 to wtedy rozstaw osi wróci no normy..bo i ile sie nie myle to wachcz z mk1 jest dłuzszy,a zwrotnica bardziej wchodzi do wewnątrz... a jakby załozyc wachacz od mk2 i zwrotnice od mk2 to wtedy wachacz jest krótszy z zwrotnica bardziej na zewnątrz i wtedy sie wszystko wyrówna....ja bym porzezbił moje mk1...ale :
nie mam juz zwrotnic z mcpersonami od mk2 i nie mam tez wachaczy od mk2 no i oczywiscie czasu bo autem jezdze do pracy 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								voj2s							
- Ma gadane
  
- Posty: 248
- Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 14:49
- Lokalizacja: krakoof
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: voj2s » czw lis 17, 2005 23:36
			
			
			
			
			melon pisze:ale wy mnie ni zrozumieliscie ...jakby załozyc wachacze od mk2 do mk1 to wtedy rozstaw osi wróci no normy..bo i ile sie nie myle to wachcz z mk1 jest dłuzszy,a zwrotnica bardziej wchodzi do wewnątrz... a jakby załozyc wachacz od mk2 i zwrotnice od mk2 to wtedy wachacz jest krótszy z zwrotnica bardziej na zewnątrz i wtedy sie wszystko wyrówna....ja bym porzezbił moje mk1...ale :
nie mam juz zwrotnic z mcpersonami od mk2 i nie mam tez wachaczy od mk2 no i oczywiscie czasu bo autem jezdze do pracy 

 
wiec jestes w bledzie....wachacz w mk I jest krotszy o 55mm niz w mk II!! a zwrotnica z mkII powoduje dodatkowo wysuniecie kola o 18mm na zewnatrz. W mkII wachacze sa montowane blizej siebie ...... jutro bede pod mk I i chwile poznije pod mk II wiec zmierze odleglosc miedzy miejscami montazu wachaczy w tych dwuch golfach na oko widac ze w komorze jest sporo wiecej miejsca miedzy podluzanicami w mk I. Smutne ale niemcy maja racje z tym trapezem, a co do roznic w hamulcach najwieksze z mk I to 239mm a z G60 280 mm z doswiadczenia wiem ze to olbrzymia roznica tak jak w sprzegle miedzy 210mm a 228
pozdrawiam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob lis 19, 2005 22:32
			
			
			
			
			A ja jak tylko golfa odbiore to posprawdzam wszystkie warianty montażu zawieszenia z mk2 do mk1. Najpierw pomierzę serie, a potem zawieche z mk2. Tu musi być coś jeszcze.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								squoka							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:06
- Lokalizacja: Połajewo/Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: squoka » wt lis 29, 2005 16:33
			
			
			
			
			a powiedzcie mi czy jak zaloze piaste z mk2 do mk1 to czy musze razem z piastami cos jeszcze przelozyc,czy reszta pasuje od mk1??
bo chce przelozyc piasty i dac na to hamulce z mk1 GTI i gwint z mk2??
co o tym myslicie??
da sie czy trzeba cos jeszcze zmienic??
			
									
									
		
		
				www.wolfsgruppe.com
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » śr lis 30, 2005 09:51
			
			
			
			
			Chodzi ci nie o piaste tylko o zwrotnice, a ona jest chwilowo naszym problemem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								squoka							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:06
- Lokalizacja: Połajewo/Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: squoka » śr lis 30, 2005 13:50
			
			
			
			
			to powiedzcie mi tak,bo albo ja sie nie znam zupelnie,albo mnie zle zrozumieliscie...
do czego jest mocowany u dolu gwint do piasty czy zwrotnicy...
bo jakbym przekladal hamulce z mk1 GTi to problemow ze zwrotnicami nie ma,wiec chodzi mi o zalozenie do mk1 gwintu z mk2...
			
									
									
		
		
				www.wolfsgruppe.com
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » śr lis 30, 2005 14:23
			
			
			
			
			Śruby przykręcasz do zwrotnicy, a rozstaw śrub w MK1 i MK2 jest inny.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								squoka							
- Mały gagatek
  
- Posty: 56
- Rejestracja: pn lis 01, 2004 13:06
- Lokalizacja: Połajewo/Poznań
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: squoka » śr lis 30, 2005 15:47
			
			
			
			
			dzieki za wyjasnienie,wiem ze rozstaw jest inny,ale widac ze mam kiepskie pojecie to takich sprawach...
jak byscie znalezli jakies rozwiazanie to piszcie,bo tez jest zainteresowany tym tematem...
pozdrawiam
			
									
									
		
		
				www.wolfsgruppe.com
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 darioD
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
- Lokalizacja: małopolska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darioD » pt gru 02, 2005 00:10
			
			
			
			
			taz pisze:Śruby przykręcasz do zwrotnicy, a rozstaw śrub w MK1 i MK2 jest inny.
No to i ja się przłączam do tego pytania...Ponieważ dałem za wygraną i zamówiłem już adaptery które pozwolą na założenie tarcz 280mm... Więc wracam do zwrotnic i półosi z jedynki. Więc mam pytanie... czy nie ma większch problemów z pozostawieniem gwintu z dwójki? bo ja już mam na przodzie i nie mam zamiaru zmieniać bo jest nowe...Ten rozstaw śrub...w którym dokladnie miejscu to jest?
Pozdro
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » pt gru 02, 2005 11:14
			
			
			
			
			Chodzi o te dwie śruby, którymi przykręca się amortyzator do zwrotnicy. W MK2 jest ten rozstaw większy o około 1,5cm. Niektórzy to przerabiają zaspawując otwór górny i wiercąc nowy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 darioD
- Nowicjusz
  
- Posty: 21
- Rejestracja: czw paź 27, 2005 23:19
- Lokalizacja: małopolska
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darioD » sob gru 03, 2005 00:55
			
			
			
			
			taz pisze:Chodzi o te dwie śruby, którymi przykręca się amortyzator do zwrotnicy. W MK2 jest ten rozstaw większy o około 1,5cm. Niektórzy to przerabiają zaspawując otwór górny i wiercąc nowy.
Ale to już jest rzeźba...tak? 
I można zapomnieć raczej o gwarancji, nieprawdaż?
Pozdrawiam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								TAZ							
- V.I.P.
  
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: TAZ » sob gru 03, 2005 20:28
			
			
			
			
			Oczywiście, że gwarancja przepada, ale zwolenników takich przeróbek w naszym kraju nie brakuje.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości