Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- vw_vandal
 - Forum Master

 - Posty: 1818
 - Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 - Lokalizacja: Świerzno
 - Kontakt:
 
gulba, to coś nie tak w tej wersji powinien być !! W tamtym roku jeździłem jakiś czas bez korektora, w zakrecie mocne hamowanie to samobujstwo, haki tak szybko blokują że byłem w szoku !! Może jakby się człowiek przyzwyczaił to i by bez tego śmigał ale ja wychodze z założenia, że hamulce i zawieszenie to poctawa do bezpiecznej jazdy autem.
			
									
									[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						wózek przywieziony z niemiec w czerwcu, widać że seryjnie niema korektora.Także orginalnie nie było go tam zamontwanego.vw_vandal pisze:gulba, to coś nie tak w tej wersji powinien być !! W tamtym roku jeździłem jakiś czas bez korektora, w zakrecie mocne hamowanie to samobujstwo, haki tak szybko blokują że byłem w szoku !! Może jakby się człowiek przyzwyczaił to i by bez tego śmigał ale ja wychodze z założenia, że hamulce i zawieszenie to poctawa do bezpiecznej jazdy autem.
PROSTE SĄ DLA TWARDZIELI ZAKRĘTY DLA MYŚLĄCYCH
						- 
				Cosar 33GT
 
- vw_vandal
 - Forum Master

 - Posty: 1818
 - Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 - Lokalizacja: Świerzno
 - Kontakt:
 
gulba, mówie ja takie coś wyczytałem i takiego korektora przez chwile nie miałem i dla mnie hamowanie bez tego to samobujstwo. Najgorzej jest na nierównościach i na zakrętach.
			
									
									[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						- dan_25
 - Forum Master

 - Posty: 1161
 - Rejestracja: ndz lut 24, 2008 18:54
 - Lokalizacja: Woźniki [ SLU ]
 - Kontakt:
 
Ja myślę że najlepiej by było zmierzyć w jakimś seryjnym golfiku [nie obniżanym] odległość od mocowania sprężynki w korektorze do mocowania przy osi i u siebie ustawić tak samo 
  ja jak będę zglebiać swojego golfika[teraz seria] to sobie zmierzę i po glebie ustawię tak samo jak przed 
 
pozdro
			
									
									pozdro
MK III >> mój zielony dupoVWóz 
viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
						viewtopic.php?f=88&t=199091" onclick="window.open(this.href);return false;
MK I >> moja nowa zabawka
viewtopic.php?p=3387489#3387489" onclick="window.open(this.href);return false;
- CSR_GTI
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 805
 - Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
 - Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
 - Kontakt:
 
TAZ pisze:Ktoś jak mu on nawala to nie wydaje ponad 100zł na nowy tylko kupuje przewód hamulcowy za 20zł i heja.
przód zmienia sie na mocniejszy (np 280mm) i jest malinavw_vandal pisze:haki tak szybko blokują że byłem w szoku
18K4F inside... RWD car :)
						Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?
jest sens dokladac korektor jak ori go nie bylo??
			
									
									Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
						- KoguT
 - I am the Stig

 - Posty: 2052
 - Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
 - Lokalizacja: Dębica
 - Auto: VW Golf MK4 Cabrio
 - Silnik: ABF
 - Kontakt:
 
Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?
jaroslawwiatr, jak był swap na tarcze z tyłu to jest. Z tego co kojarzę to w mk2 (przynajmniej w RPku jest miejsce przy belce na niego.
			
									
									- kwadrat
 - Forum Master

 - Posty: 1491
 - Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
 - Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
 - Auto: 2x Golf
 - Silnik: 2x +
 
Jak przestawić korektor siły hamowania na tylne koła w MK2?
W RP GT mam korektor. Myślę te auta co miały seryjnie tarcze to pewnie miały korektor, a te co bębny to nie wiem. Może zależy np od roku prod??
A co do tematu to myślę, że można podnieść auto na "seryjną" wysokość (i przód i tył) i porównać sobie ustawienia korektora do tego na glebie
			
									
									A co do tematu to myślę, że można podnieść auto na "seryjną" wysokość (i przód i tył) i porównać sobie ustawienia korektora do tego na glebie
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg


Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
						

Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości




