to chyba nie w tym modelugruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
chip w mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- elemenateur
- Sprzedawca 
- Posty: 460
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
- Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
- Kontakt:
ja zakumałem że mowa o dwóch autach 110 i ARL, i dotychczas nie spotkałem żadnego 160 konnego bez minimum 216tek dlatego zapytałem.cowboy pisze:Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?chyba nastąpiło małe nieporozumienie, mowa o modach 1.9 TDI VPgruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643

DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
						FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643

DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
- Kaktus_dj
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 629
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
jak pisał kolega  
 
Zywotność silnika nie spadnie bo silniki naszych vw mają takie taką fajną rzecz jak zasób mocy:) jak będziesz jeździć z "głową" i dbać o turbinkę nawet przy twoim i większych przebiegach nie powinno być problemów, jeśli oczywiście chip był robiony przez kogoś kto się na tym zna.Wiem że anglia to i ceny inne ale tam też można się łatwo nabić i trafić na partaczy
			
									
									do tego chip i spokojnie osiągniesz 150KM tak jak chciałeś, swoją drogą w szkocji jeszcze ci autka nie zabrali czy poruszasz się golfem z kierą po prawej stronie.Broker89 pisze:wymień wtryski
 
 Zywotność silnika nie spadnie bo silniki naszych vw mają takie taką fajną rzecz jak zasób mocy:) jak będziesz jeździć z "głową" i dbać o turbinkę nawet przy twoim i większych przebiegach nie powinno być problemów, jeśli oczywiście chip był robiony przez kogoś kto się na tym zna.Wiem że anglia to i ceny inne ale tam też można się łatwo nabić i trafić na partaczy

zgadzam się z przedmówcami wymień tryski na 216'ki i pęknie 140KM przy dobrze dobranym wirusie jeśli masz nie zajechany silnik i pompę paliwa to może i ok 150KM udało się wycisnąć 
przy okazji wywal EGR i załóż kolektor ssący od ASZ lub ARL
ps powodzenia z modami w szkockim zakładzie
			
									
									przy okazji wywal EGR i załóż kolektor ssący od ASZ lub ARL
ps powodzenia z modami w szkockim zakładzie

Mój MK4 GTD
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177233
						http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177233
według Auto Świata żywotność skraca się o - nie pamiętam dobrze - 15%, albo 30%nephew pisze:ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?
 , sprawdze jak będę w domu.
 , sprawdze jak będę w domu.jak to wyliczyli to zielonego pojęcia nie mam hehe
					Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 16:46 przez ArtBiGT, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- [b]pssst pssst brum brum pssst [/b]
- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
						- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
- 
				gruchaarl
- Ma gadane 
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
ArtBiGT pisze:według Auto Świata żywotność skraca się o - nie pamiętam dobrze - 15%, albo 30%nephew pisze:ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?, sprawdze jak będę w domu.
jak to wyliczyli to zielonego pojęcia nie mam hehe
W Auto Świat piszą rózne rzeczy i czesto głupoty, ŻYWOTNOŚĆ SIE NIE SKRACA
Praktycznie rzecz biorąc nic z silnikiem po takich lekkich modach nie powinno się dziać, ale w teori wyglada to troche innaczej skoro dawka paliwa jest podwyzszona jak i doladownanie to i silnik pracuje pod wiekszym obciążeniem niż seria, to samo dotyczy osprzętu silnika (turobsprężarka, pompa wtryskiwacze etc) wiec mozna śmiało powiedziec ze zywotnosc silnika nie zostaje taka sama jak w seri !!!! Aczkolwiek fenomen silników 1,9 tdi i ich osprzętu, polega na tym że są tak świetnie zaprojetowane że potrafią znieść naprawde duze obciążenia i przejezdzic kilometrów bezawaryjnie nawet po modyfikacjach mechanicznych.ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST  2008 rok.......
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości








 
  