i nastepna rzecz od czasu do czasu pali mi sie bezpiecznik od nie wiem jak to sie dokladnie nazywa nie dziala turbo i ciezko zapala czyli mul jak h..
zapala sie po paru minutach kontrolka ESP co jest grane ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
zapala sie po paru minutach kontrolka ESP co jest grane ???
witam wiec tak mam golfa 1.9TDI  101 koni i mam problem mianowicie odpalam auto jade jeste wszystko ok kontrola trakcji dziala bez problemu ale nagle sie wylancza .... i juz nawet nie da sie jej wlaczyc  co jest grane ??
i nastepna rzecz od czasu do czasu pali mi sie bezpiecznik od nie wiem jak to sie dokladnie nazywa nie dziala turbo i ciezko zapala czyli mul jak h..
  wymianiam bezpiecznik i znau przez 2 tyg jest ok bezpiecznik 15 A
			
									
									i nastepna rzecz od czasu do czasu pali mi sie bezpiecznik od nie wiem jak to sie dokladnie nazywa nie dziala turbo i ciezko zapala czyli mul jak h..
i wedlog mnie jedna tarcza tak jaby sie nie zdzierla a mechanik powiedizl ze to normalne bo auto stalo ale ja juz nim przejechalem z 10000 a tarcza dalej jakby nie do konca swiecila sie widac tam male wzery.... a esp sie wlancza osobno i te zle odplanie tez osobno 2 odrebne rzeczy esp czasi z 15min podziala i czasmi 5 min ..?? nie wiem co jest grane moze odpowietrzyc uklad hamulcowy ??
			
									
									- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
ESP jest układem elektronicznym, dlatego pierwsza rzecz przy jego diagnozie to odczyt błędów zapisanych w ECU za pomocą VAG-a. 
  Napisz, jakie to błędy i to nas trochę ukierunkuje w szukaniu awarii, 
  a tak to tylko gdybanie.
A co do wżerów na tarczy hamulcowej, to najlepiej jedź na rolki i sprawdź siłę hamowania na poszczególnych, kołach, jeśli będzie prawidłowa to się nie przejmuj wżerami,
  a jeśli to koło będzie faktycznie słabiej hamowało to pewnie będzie trzeba przetoczyć tarcze i pozbyć się tych wżerów. 
			
									
									A co do wżerów na tarczy hamulcowej, to najlepiej jedź na rolki i sprawdź siłę hamowania na poszczególnych, kołach, jeśli będzie prawidłowa to się nie przejmuj wżerami,
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
16955 błąd włącznika światełstop- to on nabija bład na esp- do wymiany czujnik przy pedale hamulca 
 
Inne błędy nie dotyczą ESP. wymienić czujnik stop, skasuj błędy, pojeżdzić i jeszcze raz odczytać błędy . Co się jeszcze pojawi wrzuć na forum to będziemy dalej analizować.
17911- Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF: sygnał niezrozumiały
19463 -camshaft position sensor (G40) [czujnik pozycji wałka rozrządu ,brak sygnału]
19557 - Intake manifold air control actuator [przepływomierz, przerwa/zwarcie z masą]
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
zawór ciśnienia doładowania N75 {przerwa/ zwarcie z masą}
			
													Inne błędy nie dotyczą ESP. wymienić czujnik stop, skasuj błędy, pojeżdzić i jeszcze raz odczytać błędy . Co się jeszcze pojawi wrzuć na forum to będziemy dalej analizować.
17911- Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF: sygnał niezrozumiały
19463 -camshaft position sensor (G40) [czujnik pozycji wałka rozrządu ,brak sygnału]
19557 - Intake manifold air control actuator [przepływomierz, przerwa/zwarcie z masą]
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground
zawór ciśnienia doładowania N75 {przerwa/ zwarcie z masą}
					Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 00:09 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
A masz założony jakiś alarm lub imobilajzer dodatkowy? Może odcina obwód "G40"  i dlatego wszystko się psuje.
			
									
									DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
kupilem ten czujnik ale kurcze okazalo sie ze nie ten co trzeba i chyba do ASO pojade a z tym kablem to gdzie go szukac '???? nie mam zadnego alarmu lub cos tam podobanego orginal prosto z fabryki;P jak narazie ide to poszukac ale i tak bym prosil o pomoc gdzie to szukac;P 
[ Dodano: 18 Sie 2008 14:25 ]
no i szukalem i przy okazji znalazlem usterke polegajaca na tym ze wypadla mi rura od dolotu z intercoolera ale nie wypadla tak do konca tylko na dole trzyma a na gorze sie juz starl ten zatrzask i czy to moze byc przyczyna ??? a tam kostki wszystkie poczyscilem rozruszalem ...
			
									
									[ Dodano: 18 Sie 2008 14:25 ]
no i szukalem i przy okazji znalazlem usterke polegajaca na tym ze wypadla mi rura od dolotu z intercoolera ale nie wypadla tak do konca tylko na dole trzyma a na gorze sie juz starl ten zatrzask i czy to moze byc przyczyna ??? a tam kostki wszystkie poczyscilem rozruszalem ...
- mariusz75
 - Forum Master

 - Posty: 1235
 - Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
 - Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
 - Kontakt:
 
Na razie załóż czujnik stop i zobacz czy błąd na G40 będzie powracał.
G40 znajduje się przy kółku wałka rozrządu, tam pod osłoną go szukaj i idź po kablu.
Napisz mi nr. nadwozia twojego autka to podeśle Ci jutro jak będę w pracy schemat tego czujnika.
[ Dodano: 18 Sie 2008 18:24 ]
			
													G40 znajduje się przy kółku wałka rozrządu, tam pod osłoną go szukaj i idź po kablu.
Napisz mi nr. nadwozia twojego autka to podeśle Ci jutro jak będę w pracy schemat tego czujnika.
[ Dodano: 18 Sie 2008 18:24 ]
szladziu pisze:ok ide go zaraz podlczyc do vag-a i napisze co i jak
Nieszczelność w dolocie możebyć przyczyną tych błędów.szladziu pisze:19557
17957
A auto będzie się zachowywało jak gdyby nie działało turbo gdy ma nieszczelność w dolocie.(no i oczywiście kopcenie na czarno)szladziu pisze: nie dziala turbo
szladziu pisze:i ciezko zapala
SZTOMEL ma racię, gdy G40 będzie miał przerwany kabel auto będzie odpalało po dłuższym kręceniu rozrusznikiem biorąc sygnał położenia rozrządu tylko z G28.Sztomel pisze:tak jak podejrzewałem - czujnik Halla - pewnie zerwany kabel.
Opisz dokładnie który to bezpiecznik, albo zrób fote zaznacz go wklej na forum.szladziu pisze:i nastepna rzecz od czasu do czasu pali mi sie bezpiecznik od nie wiem jak to sie dokladnie nazywa
					Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 18:28 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI 
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
						wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- 
				DANIEL LHR
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 520
 - Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
 - Lokalizacja: hrubieszów
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


