
a ten zamek klapy to taki kupiłęs czy też robiłeś sam

Moderator: G0 Karcio



Zamek trzeba rozebrać, wypolerować tą długą śrubę która przechodzi przez sprężynkę, dać nową nakrętkę (wskazane jest również jej wypolerowaniebarteKKK03, jak ??
 ), sprężynkę założyłem na pręt i wypolerowałem, przetarłem wodnym papierem zatrzaska i wypolerowałem ręcznie Autosolem, podstawkę i plastikowy kołnierzyk sprężynki pomalowałem czarnym matowym sprajem i tyle... żadna filozofia
 ), sprężynkę założyłem na pręt i wypolerowałem, przetarłem wodnym papierem zatrzaska i wypolerowałem ręcznie Autosolem, podstawkę i plastikowy kołnierzyk sprężynki pomalowałem czarnym matowym sprajem i tyle... żadna filozofia  No i mam nadzieję że nie zardzewieje, jak na razie minął tydzień i nic sie nie dzieje złego
 No i mam nadzieję że nie zardzewieje, jak na razie minął tydzień i nic sie nie dzieje złego  
  
 

Ciężko jest prowadzić dwa projekty jednocześnie, będzie jeden, ale konkretnyMaciek23 pisze:A dwoch nie da sie zatrzymac??Czy kasa na projekt drugi jest potrzebna? Bo jakbys mial 2 takie rally to juz bys byl pan kolekcjoner
 
 Ja polerowałem... jakiś rok temu, nie zardzewiały, w tym roku je tylko odświeżyłema zamki w drzwiach też da rade tak spolerować czy lepiej kupić chromowane


Za pierwszym razem wyciągałem zamkiQuatro7 pisze:rozbierałeś całe czy tak w całościpoka foto

 
 
Papierami jadę ręcznie, czasami tylko pomagam sobie szlifierką kątową lub oscylacyjną... a do samej polerki mam konkretną polerkę stacjonarną (dla zainteresowanych fotkach w starym temacie o maszynach do polerowaniapolerujesz recznie czy masz jakaś końcówke do szlifierki(nie pytam o filcową tylko o ścierną)
 )
 )
raczej WY :green_fuck:barteKKK03 pisze:Jest drugi rallye... trzeba iść do przoduZwłaszcza że mam już prawie gotową wizję drugiego projektu

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości