Czy 2.0 8v jest motorem bezkolizyjnym?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
orazszorka pisze:bezkolizyjny jak inne 8V
W twojej rozpisce tylko 1,8 RP jest bezkolizyjny... I to jest jedyny motor po '86 VW bezkolizyjny. Rany, szorka nie rób sobie kpin... W takiej kwestii nie można zgadywać. Koleś przeczyta twój post i sobie pomyśli, że nic się nie stanie jak się wstrzyma jeszcze np. 10tyskm z wymianą paska. A jak już mu strzeli to może się zakończyć w skrajnym wypadku pęknięciem bloku silnika. Więc trochę rozwagi co piszesz.szorka pisze:pośpieszyłem się może ale utro podeprę się literaturą grin ale 1.6 PN/1.8RP/2.0 2E -są bezkolizyne na 100 %
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
						- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
Szczerze powiem, że nie mam pojęcia... taką informację uzyskałem w serwisie VW gdy szukałem info na temat czy moj silnik 2,0 8V jest bezkolizyjnyczy nie...szorka pisze:czym się różni motor 1.6PN od 1.8 RP albo jeszcze lepiekj bezjolizyjny RP od ABS- pomiń kwestię zasilania foch
[img]http://dvprogram.pl/vw.jpg[/img]
						- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
No cóż... to jest jakiś oficjalny dokument wydany przez VW ?... Bo możesz go w tej chwili zweryfikować biorąc pod uwagę przypadek kolegi powyżej, który ma pogięte zawory w wyniku zerwania paska...szorka pisze:lista silników
Poza tym pewne zdanie zawarte w tym dokumencie jest dla mnie niejasne...
"A camshaft drive belt failure may cause extensive damage to internal engine components on most engines, although some designs do not allow piston-to-valve contact.
Pomimo faktu, że projekt silnika wyklucza możliwość kontaktu zaworów z tłokami, w większości silników w przypadku zerwania paska rozrządu mogą wystapić rozległe uszkodzenia wewnętrznych elementów silnika."
Co innego może spowodować te uszkodzenia jak nie kontakt zaworów z tłokami???
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 4:30 pm ]
dodam tylko że jeżeli kolega osobiście widział te dwa pogięte zawory to okey, bo mechanicy to różne rzeczy potrafią wmówić.
BTW sam mam motor 2E w passku , i do tej pory byłem (jestem) święcie przekonany że jest "bezkolizyjny", no cóż zobaczymy na własnej skórze
www.vwsquad.prv.pl
						- Marihuana Man
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 867
 - Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
 - Lokalizacja: Gorzów Wlkp
 - Kontakt:
 
Yep... masz rację... Przepraszam, że tak wsiadłem na ciebie w pierwszym pościeszorka pisze:żle przetłumaczyłeś :powinno być tak :"przypadku zerwania paska rozrządu mogą wystapić rozległe uszkodzenia wewnętrznych elementów silnika.,jakkolwiek niektóre konstrukcje nie dopuszczają kontaktu zawór -tłok" i poniżej jest lista silników kolizyjnych i nie.Tak to jest rozdział z serwisówki VW.
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 4:30 pm ]
dodam tylko że jeżeli kolega osobiście widział te dwa pogięte zawory to okey, bo mechanicy to różne rzeczy potrafią wmówić.
BTW sam mam motor 2E w passku , i do tej pory byłem (jestem) święcie przekonany że jest "bezkolizyjny", no cóż zobaczymy na własnej skórze
- lukasfenix
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 648
 - Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
 - Lokalizacja: Poznań
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości

