Kupilem w sobote zegar doladowania i dzis mi dotarl do domu
 oto on http://www.allegro.pl/show_item.php?item=390660289 i mam tutaj trzy kable jeden to plus, drugi masa a trzeci od wyzwalania podświetleniem- tak twierdzi jeden kolega z forum , na GG. bylem teraz w samochodzie, wzialem czarny i czerwony przewod, podlaczylem pod diode od nawiewow i zegar zaswiecil sie, teraz dla testy wzialem podlaczylem rurke do zegara a w druga koncowke dmuchalem i zegar drgnal.. w takim razie powiedzcie mi co mam zrobic z przewodem koloru POMARANCZOWEGO ? skoro taoretycznie juz nie jest mi przydatny, zegar dzialalby po podlaczeniu do przewodu idacego miedzy turbem a pompa a w srodku bylby podswietlony? Moze tutaj ze schematu ktory dostalem w paczce napisze jak oni te przewody oznaczyli, moze komus to cos rozjasni:
 oto on http://www.allegro.pl/show_item.php?item=390660289 i mam tutaj trzy kable jeden to plus, drugi masa a trzeci od wyzwalania podświetleniem- tak twierdzi jeden kolega z forum , na GG. bylem teraz w samochodzie, wzialem czarny i czerwony przewod, podlaczylem pod diode od nawiewow i zegar zaswiecil sie, teraz dla testy wzialem podlaczylem rurke do zegara a w druga koncowke dmuchalem i zegar drgnal.. w takim razie powiedzcie mi co mam zrobic z przewodem koloru POMARANCZOWEGO ? skoro taoretycznie juz nie jest mi przydatny, zegar dzialalby po podlaczeniu do przewodu idacego miedzy turbem a pompa a w srodku bylby podswietlony? Moze tutaj ze schematu ktory dostalem w paczce napisze jak oni te przewody oznaczyli, moze komus to cos rozjasni:RED- 12v ignition switch ( + )
ORANGE- connect to 12v lighting
BLACK- connect to good ground




 
  
 

