Ile kto wyciągnął z silnika AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
pioczel, to masz chyba K03, ale pewnien nie jestem, bo ja mam k14 i nie mam cięgna tylko zbudowana gruszke i mialem na nim 1,4bar i jeszcze na maxa nie bylo skrecone, poszukaj na poczatku tematu tam byly fotki itp..
			
									
									topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
wiec tak, wsadzilme pina jakis rok temu i okazalo sie ze faktycznie lepiej chodzi, ale tak od pazdziernika zauwazylem ze wydostaje sie  z rury jasny dym przy odpalaniu, pomyslalem para, ale zauwazylem ze jak wciskam ostro na 1 i 2 to zostawiam za soba jasny dym i dziwny metaliczny dziek. Jadnak oleju nic nie ubywa, plyn w normie, jezdzilem tak az do teraz bo zaczelo mnie to denerwowac strasznie. Okazalo sie ze po probie przestawienia pina w pompie u gory mam troche paliwa  (pompa przejchal od nowego jakies 50 tys) i poechalem do mechanika powiedzial mi odrazu po zobaczeniu dymku ze to kat i zle przeplanie
a teraz sedno sprawy, mam wskaznik (dzieki To_mas), pin w pompie na najmniejszej opcji, turbinka T2 (z papierow wynika ze przelatane okolo 50 tys), popuje ladnie 0,6-0,7 bara
w tygodzniu jade do mechanika ktory ustawi mi kat i teraz takie pytanie, co zrobic w kolejnosci:
1. najpierw podkrecic turbo a pozniej do tego ustawiac pompe
2. najpierw dawka a pozniej turbo
nie chce za bardzo zylowac silnika i chce osiagnac wynik jakies 90-100 konikow
co o tym myslicie?
			
									
									a teraz sedno sprawy, mam wskaznik (dzieki To_mas), pin w pompie na najmniejszej opcji, turbinka T2 (z papierow wynika ze przelatane okolo 50 tys), popuje ladnie 0,6-0,7 bara
w tygodzniu jade do mechanika ktory ustawi mi kat i teraz takie pytanie, co zrobic w kolejnosci:
1. najpierw podkrecic turbo a pozniej do tego ustawiac pompe
2. najpierw dawka a pozniej turbo
nie chce za bardzo zylowac silnika i chce osiagnac wynik jakies 90-100 konikow
co o tym myslicie?

- 
				Michnik
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
A z tym kątem to czemu tak?souler pisze:jednoczesnie wszystko
potem kat wtrysku na podniesionej dawce delikatnie do przodu w stosunku do fabryki
A to i ja zapytam: a dla KKK K03 jakie ciśnienie max do jazdy na codzień? Ja jeżdzę na 1Bar.
					Ostatnio zmieniony pn kwie 21, 2008 23:56 przez Michnik, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- souler
- VWGolf.pl Killer 
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
panowie przestancie z tym bezpiecznym cisnieniem. nie ma takiego czegos, bo to zalezy jakie kryteria sie przyjmuje do tego okreslenia. jesli chodzi wam o wytrzymalosc uszczelki pod glowe to danych brak, aczkolwiek 2+ bary spokojnie. wytrzymalosc turbiny? 1 bar to w sam raz do wygodnej jazdy. takie cisnienie do taczek ogrodowych  nie zaszkodzi, ale i boeinga z TD nie zrobi. moj t2 dmuchal 1.6 i ciagle dziala. nie zauwazylem, zeby olej puszczal.
 nie zaszkodzi, ale i boeinga z TD nie zrobi. moj t2 dmuchal 1.6 i ciagle dziala. nie zauwazylem, zeby olej puszczal. 
mowi sie, ze k03 tak 1.1, t2 1.3, a i tak zycie zweryfikuje wszystko. pamietajcie, ze te auta maja swoje lata i suszarki tez juz niejedna fryzure wysuszyly
			
									
									 nie zaszkodzi, ale i boeinga z TD nie zrobi. moj t2 dmuchal 1.6 i ciagle dziala. nie zauwazylem, zeby olej puszczal.
 nie zaszkodzi, ale i boeinga z TD nie zrobi. moj t2 dmuchal 1.6 i ciagle dziala. nie zauwazylem, zeby olej puszczal. mowi sie, ze k03 tak 1.1, t2 1.3, a i tak zycie zweryfikuje wszystko. pamietajcie, ze te auta maja swoje lata i suszarki tez juz niejedna fryzure wysuszyly

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
souler, masz metalową uszczelke pod głowicą? bo ja juz miałem zwykła i płyn mi poszedł na zewnątrz głowicy 2-gi raz, teraz czeka na metalową uszczelke  
 
i jeszcze sprzęgło padło- ale juz swoje lata miało, to miało prawo..
a jezdziłem na 1,4 bar a turbo K14
  a turbo K14
			
									
									 
 i jeszcze sprzęgło padło- ale juz swoje lata miało, to miało prawo..
a jezdziłem na 1,4 bar
 a turbo K14
  a turbo K14topbrakes.pl 
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
						Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
witam. ja swojego aaz też trroszku podkręciłem, zwiększyłem dawke, boost pi wpadł niechcący pod szlifierke   i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?
  i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?
			
									
									 i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?
  i mbc . spoko nawet chodzi ale nie wiem czy turbina mi sie nie kończy...mam garretta t2 i pompuje max 1.1 bara a mbc do końca skręcałem i nie chce więcej:/ czy to znaczy że turbina juz powoli sie kończy?- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kuba; Ja mam K14 i jezdzilem na 1,4 bar  a sruby do regulacji zostalo jeszcze ok 5mm
  a sruby do regulacji zostalo jeszcze ok 5mm  
 
a teraz mam metalowa uszczelke tylko musze troche czasu dorwac to bedziem dalej modzić
 tylko musze troche czasu dorwac to bedziem dalej modzić   
 
slyszalem ze tak wysilne turbo dlugo nie pożyje 
 
No i mam pytanie, cieknie paliwo z śruby zaznaczonej na foto, z pompy wtryskowej, zeby odkręcić nakrętke musialem troche odkrecic pompe [bez zdejmowania rozrządu, przesunołem ją tylko od jej mocowania, wymieniłem podkładke ale dalej to samo, na fotkach vwdiesel.net widziałem na tej śrubie w pompie jakieś oringi, da rede to wymienić bez rokręcania pompy??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/958 ... 2b1ee.html
			
													 a sruby do regulacji zostalo jeszcze ok 5mm
  a sruby do regulacji zostalo jeszcze ok 5mm  
 a teraz mam metalowa uszczelke
 tylko musze troche czasu dorwac to bedziem dalej modzić
 tylko musze troche czasu dorwac to bedziem dalej modzić   
 slyszalem ze tak wysilne turbo dlugo nie pożyje
 
 No i mam pytanie, cieknie paliwo z śruby zaznaczonej na foto, z pompy wtryskowej, zeby odkręcić nakrętke musialem troche odkrecic pompe [bez zdejmowania rozrządu, przesunołem ją tylko od jej mocowania, wymieniłem podkładke ale dalej to samo, na fotkach vwdiesel.net widziałem na tej śrubie w pompie jakieś oringi, da rede to wymienić bez rokręcania pompy??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/958 ... 2b1ee.html
					Ostatnio zmieniony sob kwie 26, 2008 23:29 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości






