Problem z temperaturą...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z tymi temperaturami to sam jestem ciekawy?? Wiem ze na srodku (jak jest wskazówka w pionie) jest najlepiej i to jest 90 °C. 
A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
			
									
									A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
- 
				mikipromont
 
dzieki za podpowiedz co do wskazówki - okazuje sie ze jednak najlepiej jak stoi  pionowo 
 Tak zreszta podejrzewałem   na srodku = najnormalniej z normalnych  
 Ogolnie nie zabieram głosu  za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje  choc wczesniej miałem  pare lat doswiadczenia z   autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze  na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic  poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy  to bede jak na razie  "syty" wiadomosci 
 Pozdrawiam !
			
									
									- 
				mikipromont
 
Włanie tak przy okazji wantylatora. To moj kiedys przestał działac, wogóle nie dochodziło napiecie do przełacznika w chłodnicy, wiec podłaczyłem dwa przewody od akumulatora do tego przełącznika i działa jak sie nagrzeje. Ale caly czas na maksa i wyje jak cholera. Co mam zrobic zeby bylo fabrycznie, tzn dlaczego nie mam napiecia na orginalnych kablach, bezpiecznik a moze jest jeszcze jakis inny czuly punkt? Jezeli bezpiecznik to który?
			
									
									- 
				mikipromont
 
zaczał bym od bezpieczników - jest opis na pokrywie obudowy ktory do czego ale ze nasze rakiety maja pare lat i roznych specy za soba to najlepiej po prostu po koleji sprawdzac bo rozne cuda moga byc .To co zrobiłes  to w zasadzie  chyba obejscie fabrycznego podłaczenia z tym ze nie do konca  bo  o ile sie nie myle wentylator ma "mase" ciagle podlaczona a wyłacznik termiczny zwiera tylko styki pradowe  czyli mowiac popularnie  - puszcza napiecie dalej na wetylator . Po mojemu powinienes podjechac + pod  pierwsz styk wylacznika  i z ostatniego pojechac dalej na wentylator a "-" puscic na wentylator  z jakiejkolwiek "masy".bo przy takim podłaczeniu jak teraz Twoj wiatrak nie pociagnie długo gdyz pracuje na pradzie zwarcia niemal. Moje zdanie jednak opiera sie na doswiadczeniach z Fordami fiesta 1,6 i 1,8 diesel wiec niekoniecznie ma zastosowanie do Golfa ... Moze odezwie sie ktos madrzejszy  od nas ?:)) Pozdrawiam !
			
									
									Ja własnie zrobiłem podobnie jak mowisz. Przed włacznikiem termicznym jest tak wtyczka gdzie idzie "+" i "-".  Z czego "-" idzie na wentylator, a "+" najpierw na włacznik pozniej na wentylator. I ja sie podłączyłem pod ta wtyczke plus do plusa i minus do minusa. Czyli jest tak jak fabrycznie tylko ze prad idzie nie z bezpieczników a z akumulatora (a i nawet dałem bezpiecznik na "+" tak dla pewnosci)
			
									
									- 
				mikipromont
 
- 
				mikipromont
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości


