 )))   Dziękuję
)))   DziękujęPILNE. Jak odłączyć brzęczyk w desce rozdz. w mk3???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
PILNE. Jak odłączyć brzęczyk w desce rozdz. w mk3???
Mam taki sam poroblem jak inni, że samochód jak się rozgdzeje to przy 2,5 tys obrotów piszczy i mryga - ciśnienie oleju mam ok, wymieniłem czujniki i teraz już nie mruga lampka ale czasem da o sobie znać brzęczyk a jadę w długą trasę za 24 h i nie chcę żeby mnie to wkurzało.   Czy ktoś wie jak odłączyć ten brzęczek i czy w ogóle to możliwe??? I chodzi mi tylko o to bo o samym piszczeniu i o tej usterce wiem wszystko i nic  )))   Dziękuję
)))   Dziękuję
			
									
									 )))   Dziękuję
)))   DziękujęOk jasne Dziękuję Ci bardzo widzę że jest tu ktoś konkretny. Bo chodziło mi właśnie o to czy zewrzeć do masy 1 czy 2 czujniki  tylko mam jeszcze jedno pytanie  - który czujnik powoduje to piszczenie ten od wysokiego ciś. czy od niskiego ciśnienia???
  tylko mam jeszcze jedno pytanie  - który czujnik powoduje to piszczenie ten od wysokiego ciś. czy od niskiego ciśnienia??? 
[ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 10:23 ]
Wie ktoś który czujnik jet od brzęczyka??
			
									
									 tylko mam jeszcze jedno pytanie  - który czujnik powoduje to piszczenie ten od wysokiego ciś. czy od niskiego ciśnienia???
  tylko mam jeszcze jedno pytanie  - który czujnik powoduje to piszczenie ten od wysokiego ciś. czy od niskiego ciśnienia??? [ Dodano: Sro Wrz 07, 2005 10:23 ]
Wie ktoś który czujnik jet od brzęczyka??
ok spradzę tak jak mówisz. Powiedz mi jeszcze jak to będę robić to jakie są tego objawy na desce rozdzielczej . Lampka będzie migać??  A jak zewrze do masy zły czujnik co się będzie dziać?? Bo kurdę nie będę miał czasu testować po mieście a jadę w nocy w doś długą trasę i nie będę tego naprawiać po ciemku 
			
									
									
- Golf GTi
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 579
- Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
zrob tak ,jak to chcesz najszybciej sprawdzic, przekrec zaplon  -ale nie zapalaj auta , jak dasz mase na czujnik od kontroli to zgasnie przy przykreconym zaplonie[ to jest zly czujnik] , wtedy 2 dajesz mase , a kabelek od poprzedniego podlanczasz tam gdzie byl czyli do czujnika od kontrolki , rozuniesz o co chodzi , najlepiej zeby ktos siedzial w aucie zeby ci powiedzal czy komtrolka zgacnie czy nie , pamietaj jak zmasujesz i komtrolka zgasnie przy przekreconym zaplonie to jest nie ten czujnik , wtedy podlanczasz ten 2 i problem rozwiazany
			
									
									- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia 
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 74 gości


 Ale dziękuję ci jeszcze raz
   Ale dziękuję ci jeszcze raz