Golf MK2 4X4 V8 32V TURBO 2008 DRAG EDITION
Moderator: G0 Karcio
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
a ma to cos procedure startowa??Krzyś 16v pisze:HEH 4 litery calenajwazniejsze... ja caly czas zastanawiam sie nad haldex`em (zanim podejme jakies kroki szperowania tu i tam) jak czytam o 742km Vr6T Kurka to ten haldex daje rady... jak oni to zrobili to ja niewiem.... Wbrew pozora robienie mocy to nie wszystko
jeszcze trzeba tym jezdzic !!!! EVO DO BOJU PRZECIERAJ SZLAKI
![]()
[ Dodano: Pią Sty 04, 2008 12:14 pm ]
tylko przy okazji cos powiedzdla potomstwa
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Wiem że ogarniasz temat lepiej niz ja (doświadczenie itd.) ale z łaski swojej nie komentuj tego auta w ten sposób, bo akurat mocy ma tak z 2x wiecej a i moment 700+ więc przy starcie naped dostaje kopa i tak większego niż Twoje syncro
Nie wiem czemuś uczepił się tej procedury startowej, ale popatrz na poniższy filmik gdzie w sezonie 2006 kręcił 10,4, wiec na starcie napęd raczej sie pocił (no chyba że uważasz inaczej
[youtube][/youtube]
Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Moim zdaniem gdyby syncro było takie mega-extra-fantastic to by z tego korzystali, a jednak ... nie korzystają.
Niech kazdy przeanalizuje 3 takie czołowe germańskie projkety:
- Renner 2: MK2 VR6T, 650+PS/700+Nm, 4Motion, 10,4s
- AME Race Golf 2: MK2 2.0 16vT, 639PS/640Nm, Seat WRC Rallye 4x4, 10,8s
- AME Rallye Golf 2: MK2 VR6T, 723PS/810Nm, 4Motion, 11,1s
i sam wyciągnie wnioski... z jakich napedów korzystają i jakie momenty sa przenoszone (możecie nawet pominąć fakt ze nawierzchnie przy startach są często odpowiednio przygotowane a i opony to nie rzadko Toyo R888)
Zdaję sobie sprawę z tego ze inna kasa wchodzi w grę u nas a inna na zachodzie, ale chodzi mi przede wszystkim o to że idąc w konkretne moce odchodzi się od syncro.
[AME Rallye Golf 2 - start z 4500rpm - ]
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 02:07 przez Apsik, łącznie zmieniany 2 razy.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ?Apsik pisze:Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Ile pucharów przywozi ekipa VTG&friends z wyjazdów zagranicznych ? chłopaki czesza wszystkie klasy po kolei: outlaw, turbo, rwd, diesel
gdzie ten niemiecki scigant wygrywa bo czas ma naprawde niezły ?
ps. mnie sie bardziej podoba projekt corrado z Litwy na kompresorze + turbo
- Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
napisałem "połowa", VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VWcowboy pisze:z tym sie akurat nie zgodze ... zobacz kto robi najlepsze czasy w Europie ? Kto jest obecnie King of Europe ?
W niemczech, na filmikach masz podane miejscowości (Wittenberge, Rotenburg, Luckau)cowboy pisze:gdzie ten niemiecki scigant wygrywa bo czas ma naprawde niezły?
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
robia najlepsze czasy ale na silnikach audi.. czyli z grupy VAG 2.7 i 4.2Apsik pisze:VTG nie miałem na mysli, bo chłopaki robia konkretne czasy, ale ... nie na silnikach VW
niestety VR nie jest zbyt wdzięczny do tego rodzaju zabaw wiec Evo ma pole do popisu
ten coras z Litwy robi niskie dziesiątki tez wymiatacz, no ale tez na wiskozie nie smiga..
Haldex spokojnie daje rade, cała czołówka klasy diesel sie sicaga na tym wiec naped daje rade
pozdro
[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 18:05 ]
a skoro o dieslu mowa to wyscigach na 1/4 w klasie diesel to juz w ogóle Polacy nie mają sobie równych w Europiecowboy pisze:czołówka klasy diesel sie sicaga na tym wiec naped daje rade![]()
to tyle tytułem patriotyzmu.. choć oddać trzeba że Niemcy mają fajne lansowosy swiszcące sapiące
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
uczepilem sie jej poniewaz stojac mam 6400 obrotow i cisnienie doladowania 1.7 bara.. wystarczy strzelic ze sprzegla zeby cisnienie skoczylo do 2,2 bara i tu jest problem... bezwladnosc mas napedzanych w tym kol jesttak wielka ze naped nie jest wstanie tego zniesc:) jarzysz juz... jakbym ruszal normalnie jezdzilby dlugo... ale robie auto na starty wiec ono moa sie odpychac... juz zeszlem do takiego wyniku: pierwszych 10 metrow w czasie 0.7 sekundy.. kumasz?? i skumaj tez ze wisko zyje.. nie zyja oski waly.. a do tego 4motion nie ma nic do gadania.. tu tez by sie ukrecily..Apsik pisze:Z całym szacunkiem ... prowadzicie sobie rozmowy na temat AWD - a czemu nie, forum jest po to żeby dyskutować, ale (bynajmniej ja) nic ciekawego w tym nie widzę (nie chodzi o treść, ale o formę - jakieś mega tajemnice itd).evolution pisze:a ma to cos procedure startowa??
wyobraz sobie co sie dzieje z napedami jak sie zapina co najmniej 350 koni z 6000 rpm na stojace auto:) u mnie z tym jest problem:)
Wiem że ogarniasz temat lepiej niz ja (doświadczenie itd.) ale z łaski swojej nie komentuj tego auta w ten sposób, bo akurat mocy ma tak z 2x wiecej a i moment 700+ więc przy starcie naped dostaje kopa i tak większego niż Twoje syncro
Nie wiem czemuś uczepił się tej procedury startowej, ale popatrz na poniższy filmik gdzie w sezonie 2006 kręcił 10,4, wiec na starcie napęd raczej sie pocił (no chyba że uważasz inaczej)
[youtube][/youtube]
Niemcy zrobili kawał dobrego ściganta który nie sypie sie jak połowa polskich aut na 1/4mili
Moim zdaniem gdyby syncro było takie mega-extra-fantastic to by z tego korzystali, a jednak ... nie korzystają.
Niech kazdy przeanalizuje 3 takie czołowe germańskie projkety:
- Renner 2: MK2 VR6T, 650+PS/700+Nm, 4Motion, 10,4s
- AME Race Golf 2: MK2 2.0 16vT, 639PS/640Nm, Seat WRC Rallye 4x4, 10,8s
- AME Rallye Golf 2: MK2 VR6T, 723PS/810Nm, 4Motion, 11,1s
i sam wyciągnie wnioski... z jakich napedów korzystają i jakie momenty sa przenoszone (możecie nawet pominąć fakt ze nawierzchnie przy startach są często odpowiednio przygotowane a i opony to nie rzadko Toyo R888)
Zdaję sobie sprawę z tego ze inna kasa wchodzi w grę u nas a inna na zachodzie, ale chodzi mi przede wszystkim o to że idąc w konkretne moce odchodzi się od syncro.
[AME Rallye Golf 2 - start z 4500rpm - ]
[ Dodano: Sob Sty 05, 2008 23:56 ]
i ps.. tego nie wiesz czy sie nie sypie.. bo wiesz ze jezdzi.. moj dzis tez juz jezdzi:) do nastepnego razu... sam mialem przyjemnosc widziec w akcji czerwone mk3 vr turbo by niemiec... w ciagu jednego weekendu 6 osiek...
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Apsik
- Powered by G60

- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Wiem o co Ci chodzi ... zabijasz/ukręcasz wał(y) bynajmniej jeden widziałem 
To niebezpieczna zabawa, co zresztą wiesz po swoich experymentach
często musisz coś wymieniac bo "za słabe"
...teorię o customach podeprę tym, że przed świętami dostałem ofertę z niemiec:
Skrzynia biegów pod 250KM VW (np. G60) zbudowana na mocowania 02A:
- 6 biegów
- specyfikacja M-3,38 1-3,77 2-2,26 3-1,52 4-1,18 5-0,96 6-0,815 (na tor)
- obudowa: aluminium (stosowane w F1)
- przekładnie: stopy tytanowe
- szpera
Skrzynię stworzył pracownik F1, inżynier zajmujący się skrzyniami biegów - na chwilę obecna skrzynia prawdopodobnie sprzedana.
Wyróżniała się brakiem mocowania linki licznika i innym kształtem obudowy, ale mocowania i półosie pasowały normalnie.
To niebezpieczna zabawa, co zresztą wiesz po swoich experymentach
Masz rację, ale podejrzewam że mogą miec customowe gadgety - ich stać...evolution pisze:tego nie wiesz czy sie nie sypie.. bo wiesz ze jezdzi.. moj dzis tez juz jezdzi:)
...teorię o customach podeprę tym, że przed świętami dostałem ofertę z niemiec:
Skrzynia biegów pod 250KM VW (np. G60) zbudowana na mocowania 02A:
- 6 biegów
- specyfikacja M-3,38 1-3,77 2-2,26 3-1,52 4-1,18 5-0,96 6-0,815 (na tor)
- obudowa: aluminium (stosowane w F1)
- przekładnie: stopy tytanowe
- szpera
Skrzynię stworzył pracownik F1, inżynier zajmujący się skrzyniami biegów - na chwilę obecna skrzynia prawdopodobnie sprzedana.
Wyróżniała się brakiem mocowania linki licznika i innym kształtem obudowy, ale mocowania i półosie pasowały normalnie.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
najprawdopodobniej tak jest ze poszla tam kasa ktorej ja nawet nie mysle... poki co procedura ustawiona na 0.8 bara, snieg spadl wiec nie potestuje:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- Matijas
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chyba już 2 kolei 3 z przodu o której czytam na tym forum, a ma być 4 w conajmniej jednym przypadku
Wielki respekt za włożoną pracę trud i za ogromną wytrwałość, bo ja pewnie bym za którymś razme piep*** w kąt to wszystko;p
[ Dodano: 08 Sty 2008 20:45 ]
zastanawiam się nad wrażeniami z jazdy takim samochodem
bo jeździłem corvett`ą c5 v8 kumpla 280km i wrażenie nieziemskie tutaj ponad 350 koni i waga maluutka
podobnie jak u kolegi olozwirski.... 
Wielki respekt za włożoną pracę trud i za ogromną wytrwałość, bo ja pewnie bym za którymś razme piep*** w kąt to wszystko;p
[ Dodano: 08 Sty 2008 20:45 ]
zastanawiam się nad wrażeniami z jazdy takim samochodem
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 21:46 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- BLIND
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2306
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
powiem krótko.. auto na żywo robi wrażenie..
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 19:39 przez BLIND, łącznie zmieniany 1 raz.
Ex Mk3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=91211
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
.. ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robieBLIND pisze:powiem krótko.. odcinka przy 9tysiach robi wrażenie..
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- BLIND
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2306
- Rejestracja: wt wrz 26, 2006 11:12
- Lokalizacja: Jarosław
- Kontakt:
już nic więcej nie piszeevolution pisze: ej bo wiecej nie bedziesz mogl patrzec co robie
Ex Mk3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=161&t=91211
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
Ex 20 Jahre GTI TDI by BLIND: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4#p5543644
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości



