Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								SławekUKF							
- Nowicjusz
  
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SławekUKF » wt lis 27, 2007 14:00
			
			
			
			
			Witam. Kupiłem silnik 1.6TD serii SB 59KW (80KM) Te silniki mają podobno dodatkowe chłodzenie turbiny cieczą. Zauważyłem że w moim silniku turbina nie jest chłodzona cieczą a przewód przy bloku silnika z tyłu jest zaślepiony. Czy tak może być? Czy ktoś zamontował inną turbinę (słabszą)? Ile mocy teraz ma ten silnik? Dzięki pozdrawiam.
			
													
					Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 20:44 przez 
SławekUKF, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Marcin_87							
- Użytkownik
  
- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Marcin_87 » wt lis 27, 2007 14:06
			
			
			
			
			no jak turbina nie potrzebuje chłodzenia to nie musi być.
no a koni to tylko hamownia ci powie ile masz a jakie masz oznaczenie turbo?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piotrek1712							
- Ma gadane
  
- Posty: 174
- Rejestracja: pn wrz 05, 2005 18:38
- Lokalizacja: Gdańsk
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piotrek1712 » wt lis 27, 2007 14:25
			
			
			
			
			no teoretycznie nie musi byc chlodzone turbo.. ale w tych silnikach fabrycznie bylo.. wiec cos jest kombinowane ;]
jesli chodzi o moc, to tak jak kolega napisal.. tylko i wylacznie hamownia.. na oko nikt Ci nie powie 

VW Golf II '90 1,6 TDic 2005 - 2007
VW Golf III cabrio US '97 2,0 8v 2007 - ?
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
- VW Baron
  
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt lis 27, 2007 16:48
			
			
			
			
			SławekUKF pisze:Czy ktoś zamontował inną turbinę (słabszą)?
jesli juz to mocniejsza, ewentualnie taka sama jak byla ale bez chlodzenia... slabszej sie nie da 

					Ostatnio zmieniony wt lis 27, 2007 16:48 przez 
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								tberent							
- Użytkownik
  
- Posty: 453
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
- Lokalizacja: Tuszyn
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: tberent » wt lis 27, 2007 18:47
			
			
			
			
			zaprzal, dokładnie  

 a wiec sie ciesz
 
			
									
									
		
		
				MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6  2.0 TDI CBDC HL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SławekUKF							
- Nowicjusz
  
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SławekUKF » śr lis 28, 2007 00:46
			
			
			
			
			Dzięki wam koledzy jutro zobaczę na oznaczenie turbiny i napisze co tam wyczytałem na niej.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » śr lis 28, 2007 01:11
			
			
			
			
			SławekUKF,  witam uzytkownika z BB 

:D no jakis dieselek sie pojawił 

 fajnie 

a co do tematu to sprawdź to turbo bo sam jetem ciekaw co tam było kombinowane 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SławekUKF							
- Nowicjusz
  
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SławekUKF » czw lis 29, 2007 00:37
			
			
			
			
			Witam ponownie. Oto co odkryłem na turbinie...
			
						Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » czw lis 29, 2007 00:52
			
			
			
			
			SławekUKF,  stary masz k24 

:D:D:
NIC TYLKO SIE CEISZYĆ 

to większa suszarka z którą na pewno CI sie będzie lepiej jezdziło niz na ma łej T2 która jest standardowo 
 [ Dodano: Sro Lis 28, 2007 23:53 ]
 
[ Dodano: Sro Lis 28, 2007 23:53 ]
a no i ta turbinka nie ma chłodzenia wodą więc u Ciebie pod machą w związku z tym tematem wsio ok 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SławekUKF							
- Nowicjusz
  
- Posty: 47
- Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: SławekUKF » czw lis 29, 2007 01:11
			
			
			
			
			Dzięki dzięki piękne. Silnik dopiero będę montował do samochodu wiec wolałem za wczasu sie upewnić. Pozdrawiam.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » pt lis 30, 2007 00:56
			
			
			
			
			tylko dobrze zapnij spodnie zeby ci z tylka nie zlecialy jak sie przejedziesz 
 
 
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: To_mas » pt lis 30, 2007 01:30
			
			
			
			
			SławekUKF,  zakłdaj silnik podkręcaj i objezdzaj benzyny 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości