 
  
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 
  

WitamMaGGic pisze:Silnik to 1.6 beznynka na gaźniku. Proszę o pomoc! Pozdro

 także to może od drgan poprostu pęka
 także to może od drgan poprostu pęka  ;) jutro postaram się ściągnąć pokrywe i dokładniej zbadać co się stało...jak wynajdę jakiś news dam znac
;) jutro postaram się ściągnąć pokrywe i dokładniej zbadać co się stało...jak wynajdę jakiś news dam znac  ;)
;)  

 
 A moze ścięło klin na kole sprawdzMaGGic pisze:wygląda to tak jakby cały wałek delikatnie się przesunął...czy to możliwe

 i teraz mam pytanie...jakie klucze trzeba żeby zdjąć koło pasowe z wału? Są to takie dziwne gwaizdkowe (Torx sie to chyba nazwywa ale pewnosci nie mam...) gdyby ktos wiedział proszę o dokładną nazwę i ew rozmiar...pozdrawiam
 i teraz mam pytanie...jakie klucze trzeba żeby zdjąć koło pasowe z wału? Są to takie dziwne gwaizdkowe (Torx sie to chyba nazwywa ale pewnosci nie mam...) gdyby ktos wiedział proszę o dokładną nazwę i ew rozmiar...pozdrawiam  :)
:)
Heh ciekawe że ty wiesz skoro o ile wiem silnik golf 2 1,6 jest bezkolizyjny to po 1.Dj.Fahoo pisze:Maćkooo nie wiesz ...-źle nei podpowiadaj przemilcz,


Najpewniej kod silnika to "RF" bądź "EZ".MaGGic pisze:Silnik 1.6 na pierburgu 2E2 końcówka '91...oznaczenia nie znam
i tu sie mylisz te silniki są kolizyjne wiec jak nie masz danych i wiedzy na temat tych silników to nie plec bzdurMaćkooo pisze: Heh ciekawe że ty wiesz skoro o ile wiem silnik golf 2 1,6 jest bezkolizyjny to po 1.

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości