
MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother
Moderator: G0 Karcio
- kaczor4011
- Forumowy spamer :) 
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
Apsik,  gratki!! ciekawe jak bedzie sie sprawowalo! bedziesz hamowal autko?? chyba sie do ciebie zglosze jak bede uturbial mojego dziada  
			
									
									
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
						polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
No no, ciekawie się zapowiada 
Ja mam trochę inną prostrzą koncepcję sterowania moim VNT. Jak wyspawam downpipa i sprawdzi się w praktyce to opisze go.
			
													
Ja mam trochę inną prostrzą koncepcję sterowania moim VNT. Jak wyspawam downpipa i sprawdzi się w praktyce to opisze go.
					Ostatnio zmieniony pt paź 26, 2007 23:50 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
						- Apsik
- Powered by G60 
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Jeżeli sterowanie VNT z linki gazu w moim przypadku jest skomplikowane to ... jestem zaskoczony.adam16v pisze:Ja mam trochę inną prostrzą koncepcję sterowania moim VNT
Gdybys widział patenty z vwdiesel.net gdzie nawet pompa jest pochylona o 1/3 bo kolesiowi mechanizm sie nie mieścił ... to jestem ciekaw jak byś to nazwał
 
  
 .. i jeszcze to
 
  
 Ciekawe jak teraz zdefiniujesz "skomplikowanie"

It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						- Apsik
- Powered by G60 
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
pierwsze 80km za mnaeuglen pisze:Apsik, pisz jak testy bo jestem ogromnie ciekawyu mnie jak dmuchnąłem 1,2 bara z VNT20 to niestety silnik nie wytrzymał...
 cos tak slychac jakby ktores hydro klepalo, ale taki problem to nie problem.
 cos tak slychac jakby ktores hydro klepalo, ale taki problem to nie problem.Teraz cos o elastycznosci: turbodziura jest znaczna bo do 3300rpm, ale to raczej dlatego ze gwaltownie nie wciskam pedalu
 
 Widac tez dokladnie zaleznosc pomiedzy pozycja pedalu a cisnieniem, tzn. im wiecej wsisniety tym wiekszy boost
 czyli wszystko dziala jak powinno
 czyli wszystko dziala jak powinnoW peaku wskaznik pokazuje do max 0,95, po czym ustawia sie na 0,8bar - narazie starczy.
Co do przyspieszana to chyba cos sprzeglo na 2gim biegu nie wyrabia, ale 100% pewnosci jeszcze nie mam, w kazdym razie rwie sie duzo lepiej niz w czerwcu :green_fuck:
Ale przede wszystkim nie ma turbo surge
 
 Wieczorem jeszcze cos napisze
 bo testy trwaja
 bo testy trwajaDo tego jeszcze dluga drogajak sie auto dotrze, to bedzie przetarty szlak na big turbo+big pompa
 ~900km
 ~900km 
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						- Apsik
- Powered by G60 
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Sprzeglo seria 210mm i wygladalo bardzo OK gdy go zakladalem.Rozumiem, że spieku jeszcze nie masz? Tylko standart sprzęło?
Tak czy siak na wiosne bedzie 02A + spiek + 5ty bieg od syncro - na obecnej skrzyni nie da sie jezdzic, bo jest niemozliwie krotka

It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości















 
 
