Proszę o pomoc... Najlepiej jakiś rysunek

Z góry dziękuję
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP


 drazek kierowniczy musisz rozpiac a i od spodu auta sa chyba dwie lub trzy ale raczej na 99% dwie sruby  odkrecasz je wyciagasz wahacz wybijasz rozwalana gume potem musisz ja rowno wbic tam sa zreszta znaki takie trojkacik ale musisz wiedziec jak byla wlozona stara  potem wkladasz srecasz i maszyna gwizda
  drazek kierowniczy musisz rozpiac a i od spodu auta sa chyba dwie lub trzy ale raczej na 99% dwie sruby  odkrecasz je wyciagasz wahacz wybijasz rozwalana gume potem musisz ja rowno wbic tam sa zreszta znaki takie trojkacik ale musisz wiedziec jak byla wlozona stara  potem wkladasz srecasz i maszyna gwizda  
  

 I zastanów się czy warto wymieniać bo jak np masz kończący się już sworzeń wahacza warto kupić cały wahacz w zestawie (ja kupowalem za 90zł). Decyzja należy do Ciebie.
 I zastanów się czy warto wymieniać bo jak np masz kończący się już sworzeń wahacza warto kupić cały wahacz w zestawie (ja kupowalem za 90zł). Decyzja należy do Ciebie.

 :) ) . Kolej na pionową (tylną) tulejkę . Najpierw wycinasz gumę lub wypalasz palniczkiem (u mnie wyleciała sama
:) ) . Kolej na pionową (tylną) tulejkę . Najpierw wycinasz gumę lub wypalasz palniczkiem (u mnie wyleciała sama  :D ) później nacinasz brzeszczotem delikatnie pierścień i jeśli przetniesz grubym śrubokrętem odginasz i wylatuje . Montujesz tak : smarujesz gniazdo znów , przykładasz tulejkę i ... Ja użyłem kawałka rury wydechowej z poloneza mają pasywne łączenia dwóch rur które pasują na pierścień zewnętrzny tulei i tak pobijałem młotkiem w rure i weszło bez problemu (znów nie trzeba prasy) . Na koniec wkładasz wahacz tym razem najpierw tył później przód sworzeń na miejsce skręcasz wszystko do kupy koło przykręcasz wyciągasz klocek , opuszczasz samochód i gotowe .
:D ) później nacinasz brzeszczotem delikatnie pierścień i jeśli przetniesz grubym śrubokrętem odginasz i wylatuje . Montujesz tak : smarujesz gniazdo znów , przykładasz tulejkę i ... Ja użyłem kawałka rury wydechowej z poloneza mają pasywne łączenia dwóch rur które pasują na pierścień zewnętrzny tulei i tak pobijałem młotkiem w rure i weszło bez problemu (znów nie trzeba prasy) . Na koniec wkładasz wahacz tym razem najpierw tył później przód sworzeń na miejsce skręcasz wszystko do kupy koło przykręcasz wyciągasz klocek , opuszczasz samochód i gotowe .  
 

 
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości