MK2GTD (by Apsik) - The Twin Brother
Moderator: G0 Karcio
To szkodzi? co sie może stać? 
[ Dodano: 21 Paź 2007 00:26 ]
Oki , ale takie coś nie występuje w benzynowcach kiedy zamyka się przepustnica a turbo się jeszcze kręci?? Czy będe mieć takie efekt jeśli od początku łopatki będą ustawione w pozycji do maksymalnego ciśnienia?
			
									
									[ Dodano: 21 Paź 2007 00:26 ]
Oki , ale takie coś nie występuje w benzynowcach kiedy zamyka się przepustnica a turbo się jeszcze kręci?? Czy będe mieć takie efekt jeśli od początku łopatki będą ustawione w pozycji do maksymalnego ciśnienia?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
						- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
to szkodzi... w benzynie masz BOVa ale moze to wystapic jesli masz zle dobrana pompe lub turbo "hybryde" dobrana na okoadam16v pisze:To szkodzi? co sie może stać?
[ Dodano: 21 Paź 2007 00:26 ]
Oki , ale takie coś nie występuje w benzynowcach kiedy zamyka się przepustnica a turbo się jeszcze kręci?? Czy będe mieć takie efekt jeśli od początku łopatki będą ustawione w pozycji do maksymalnego ciśnienia?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						- zaprzal
- VW Baron 
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
masz to tak rozumiec, ze mk4 to ciezka krowa w porownaniu do mk2 TD a Apsika silnik ma duzy potencjal... IMHO ARL mk4 moze tylko wachac dymekWłochaty pisze:jak mam to rozumiec?zaprzal pisze:arl w mk4? nie badz smieszny
ja u siebie zrobilem zmiany ktorych koszt byl w granicach 200 zl i 1z nie daje rady, wiec tak sie zastanawiam co to bedzie, jakiej mocy, nie jestem znawca mechaniki, znam jedynie pojecie teoretyczne o tych silnikach i seryjne moce.
					Ostatnio zmieniony ndz paź 21, 2007 19:02 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						- beny841
- Użytkownik 
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
pięknie powiedzianezaprzal pisze:masz to tak rozumiec, ze mk4 to ciezka krowa w porownaniu do mk2 TD a Apsika silnik ma duzy potencjal... IMHO ARL mk4 moze tylko wachac dymek
 
 Apsik,
niezły paten ciekawe jak będzie w praktyce
czekam na relacje

mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
						ja po wirusie na 136KM szedłem mniej więcej równo z rolki od 100 do 190 z Leonem top sport z silnikiem ARL po wirusieRapix pisze:W praktyce jest tak że ARL na chipie (w leonie) zaprzal swoim sb na vag trefen robił :green_fuck: tak jak zreszto i mnie
mój golf waży 1120kg bez paliwa, taki Leon pewnie z 1400
- Apsik
- Powered by G60 
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Wygląda to tak:beny841 pisze:Apsik,
niezły paten ciekawe jak będzie w praktyce


Oba powyższe obrazki pokazują mocowanie linki do pompy i "regulacji dawki"
 
 
Cały mechanizm sterowania VNT
 najciekawsze jest to, że wg. wstepnych ustaleń patent działa
 najciekawsze jest to, że wg. wstepnych ustaleń patent działa  Jutro pierwsze testy na trasie
 Jutro pierwsze testy na trasie  
 mam nadzieje że jutro pokaże Ci go pod szkołąDaroS pisze:Silnik juz dziala

A co ma byćApsik chwal sie co z autem
 
 
Maske zaloze tak o 20 jak tato wroci bo w pojedynke to troche niebezpieczne.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości





 
 










