barteKKK03, dokładnie. Jednak po tym jak wsadziliśmy GTI do kolesia widzę jakie drogie jest utrzymanie jego. Sam łącznik elastyczny na wydech raz że jest cięzko dostepny a po drugie jak już się go znajdzie to ceny są kosmiczne.barteKKK03 pisze:hehe... coraz mniej do GTI brakuje
A pozatym moim celem i tak jest 16V. I na taki mam zresztą wystylizowany. Ale taki silniczek w dobrym stanie jest znaleźc naprawdę ciężko. Ale kiedyś napewno

No i do tego pierwsza usterka, która myślałem że wjdzie dużo później. Prawdopodobnie pierścienie olejowe padły, bo kopci tak, że nic nie widać z tyłu
 Wykluczyłem uszczelniacze, bo te były niedawno robione, a pozatym tu kopci cały czas. Ale kopa ma dalej
 Wykluczyłem uszczelniacze, bo te były niedawno robione, a pozatym tu kopci cały czas. Ale kopa ma dalej  Przynajmniej jest pretekst by przy silniku coś grzebnąć
 Przynajmniej jest pretekst by przy silniku coś grzebnąć 
















 
 
 bo majac na wierzchu wszysko grzechem jest zostawienie starego lozyska
 bo majac na wierzchu wszysko grzechem jest zostawienie starego lozyska