Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy
	Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Michnik
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michnik » czw sie 16, 2007 11:53
			
			
			
			
			zaprzal pisze:Michnik, mial k14 i ja baaardzo latwo wymienic na k24
z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
No ja mam niestety K03. Była regenerowana jakies 15000km temu i jak narazie chodzi świetnie(jak na k03 

 ). Także raczej jeszcze nie będę jej wymieniał...
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Dj Darecki							
- Forumowy spamer :)
  
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dj Darecki » czw sie 16, 2007 14:56
			
			
			
			
			zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za  swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje 
 
PozdraVWiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url] 
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								eldorado84							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 944
- Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
- Lokalizacja: lubartów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: eldorado84 » czw sie 16, 2007 20:43
			
			
			
			
			Dj Darecki pisze:zaprzal pisze:z k03 jest gorzej bo trzeba zmienic kolektor i downpipe ale tez sie da, poczytaj, byl juz taki temat
Już nie długo ja się wezmę za  swapa K03 na K24 i wtedy zdam relacje 
 
PozdraVWiam
 
ja tak samo będe robił swapa z k14 na k24 - będzie sie działo
ahh.... te klekoty....
nie wiem jak wam , ale mi ciągle mało. Tylko te mody.. mody .. i mody - opanujcie sie , bo oszaleje 
 
   
  
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809
- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Ropet1
- Nowicjusz
  
- Posty: 30
- Rejestracja: wt lip 10, 2007 08:48
- Lokalizacja: KArtuzy
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ropet1 » wt sie 21, 2007 09:39
			
			
			
			
			siema 
Mam mały problem z tym modem. Zrobiłem wszystko tak jak z tego schematu i coś mi hm stuka albo ociera podczas wciskania pedału gazu.
Może to być spowodowane tym że ten bolec ociera o trzpień i jak sie wyrobi to zniknie ten problem?
I jeszcze jedno hm trochę mnie to zmartwiło ale ja nie znalazłem u mnie tego koła zębatego 
czy to normalne???????
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » wt sie 21, 2007 20:16
			
			
			
			
			moze mi ktos da jakies fotostory jak podnosi sie cisnienie w K24 
koleszka wymienil silnik i ma taka turbine dmucha 0,6 ale strasznie mozolnie cisnienie rosnie gdzie i co dlubnac zeby bylo wiecej cisnienia 
fak ze ma wydech caly od 1.6D i go zamulac bo troche slabo idzie jak na 70PS
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
- Germanista
- Posty: 2105
- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
- Lokalizacja: Stettin
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » czw sie 23, 2007 15:23
			
			
			
			
			ja bym jej nie podkrecal bez porzadnego downpipe... dla bezpieczenstwa
powiadasz zeby narazie nic niegrzebac,chodzi ci o uklad wydechowy razem z dowpipe czy od kolanka i dalej w uklad wydechowy??
czyli wymienic najpierw uklad na np od TD i dopiero krecic?? czy robic juz na 2,5' razem z downpipe hardcorowo nie bedzie krecony bo koleszka dopiero zapoznaje sie z golfem wiec na krecenie mocniejsze przyjdzie czas 

p.s jeden we wsi musi byc szybszy 
 tomcio
tomcio, dzieki za info  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mikan							
- Ma gadane
  
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikan » śr sie 29, 2007 21:04
			
			
			
			
			jak na poczatek to zakladac pina zwyklego czy wezszego ? bo mam zgryz i co piszecie z tym obracaniem go ,odrazu tezba z tego co wyczytalem w orginalne wytoloczenie spasowac tak?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bigor
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bigor » wt wrz 04, 2007 20:05
			
			
			
			
			Jest ktoś z woj. pomorskiego kto bawił się w mody AAZ ?? bo nie chciałbym czegoś popsuć  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Virus177							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 555
- Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
- Lokalizacja: Koszalin
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Virus177 » wt wrz 04, 2007 20:17
			
			
			
			
			ja zamontowalem pinka i jestem zajebiscie zadowolony turbo mulek zmienil sie nie do poznania  

  pin oczywiscie waski chyba 4mm 

 o ile dobrze pamietam 

Vr6 24v  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mikan							
- Ma gadane
  
- Posty: 173
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:55
- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mikan » wt wrz 04, 2007 23:36
			
			
			
			
			Virus177 i duzo sie bawiles z ustawieniami? ja z tego samego magazynu biore pina ale 4.6 , na dniach bedzie, i jestem ciekaw o ile odmula,jakies konkretne roznice mozesz podac ? 
[ Dodano: 04 Wrz 2007 23:37 ]
aha.. dawke mialem pzedtem serie czy cos podkrecales? i czy turbo podkreciles op zalozeniu pina
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Slavio
- Nowicjusz
  
- Posty: 32
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 16:08
- Lokalizacja: Stara Olszewnica
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Slavio » czw wrz 06, 2007 20:50
			
			
			
			
			Panowie. Jak mi sie udało wkleić to niżej macie miernej jakości zdjęcie fabrycznego pina z 1,9 td przeszlifowanego zwykłą kątówką przeze mnie. Wymiary orientacyjne .U mnie pin +zwiekszona dawka i  turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100. Nie mam intercoolera. [
 
Jak ktos bedzie to robił to niech uważa żeby nie zeszlifować na płasko dolnej części pin-a. Ja na to uwagi nie zwróciłem i robiłem sobie drugi z pręta.Na szczęście udało się.
					Ostatnio zmieniony czw wrz 06, 2007 20:55 przez 
Slavio, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » czw wrz 06, 2007 20:57
			
			
			
			
			Slavio pisze:zwiekszona dawka i  turbo na 1,1 bara daje 11,5 s do 100
to bardzo duzo wciaz masz. czyzby silnik juz nie pierwszej mlodosci albo powietrza malo.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości