a zapytam przy okazji, czemu chcesz już rozbierać silnik ?SouleR pisze:rozbierze sie silnik to przy okazji taka ************ sie zrobi.
[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 08:34 ]
to prawda że jak dajesz na maksa to te śruby z góry dociskają pokrywęMAREK ZIELINSKI pisze:NIE ZADNE DO OPORU NIE DO OPORU TYLKO PO TO JEST TAM USTALONA LICZBA SRUB W ODPOWIEDNIEJ ODLEGLOSCI OD SIEBIE ZEBY BYLY ONE DOKRENCANE ODPOWIEDNIMI MOMENTAMI ABY MOMENTY SCISKAJACE USZCZELNIENIE BYLY ODPOWIEDNIO ROZLOZONE I NIE POWODOWALY ZADNYCH NAPREZEN BLOKU LUB POKRYWY PODCZAS PRACY CIEPLNEJ MATERIALU
do dołu a boku się rozchodzą, ale zapewniam Cię też że nie da sie na maksa
bo w jedną chwilę zrywasz gwint, lub pęka Ci śruba w mostku wałka rozrządu
w którym jest ona zamocowana, dlatego jak słusznie piszesz dokręcamy odpowiednim
momentem ale nową śrubę ze starymi i wielokrotnie "używanymi" trzeba uważać
a najlepiej wymienić


 sciagnie sie glowice, to bedzie wiadomo jakie straty poniosl. narazie sobie smigam moja taczka max 80 na oleju opla
 sciagnie sie glowice, to bedzie wiadomo jakie straty poniosl. narazie sobie smigam moja taczka max 80 na oleju opla 


 wybrałeś się nim na Mazury
  wybrałeś się nim na Mazury  
