W PG kompresor smarowany jest z głowicy przez taki wkrecany łacznik tam tez sie wkreca czujnik oleju brązowy i przewodem do kompresora ,a powrot jest na przewodzie ktory jest wkrecony w blok zaraz przy misce oleju.Cosar 33GT pisze:A w PG z G60 niema czasem takiej przystawki filtra oleju? Bo jak sie niemyle to tam powinno wychodzić smarowanie na łożyska kompresora... (poprawcie jak sie myle)
Chłodnica oleju - gdzie to podłączyć i jaką?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
daję radę tam gdzie z racji cieżkich warunków eksploatacyjnych temperatura oleju może osiągać wysokie wartości, i istnieje mozliwosc przegrzania maszynowni czyli u ciebie też jak będziesz ją ładnie upalał w gorący dzień[QT]Devil pisze:Zapytam tak z ciekawości taką chłodniczke warto zakładać do narazie seryjnej 16stki, czy jest to wymagane głównie przy turbo?
-
Cosar 33GT
melon miałbyś fotki tego jak to przy misce wygląda?
Czy mozna by smarowanie kompresora pociągnąć z przystawki od filtra oleju, czy jednak musi byc z głowicy zeby czegoś nieuszkodziło zaduże ciśnienie?
[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
W sumie można by jeszcze do KR wiekszą chłodnice cieczy założyć
...tylko nieiwem z czego by podpasować.
Czy mozna by smarowanie kompresora pociągnąć z przystawki od filtra oleju, czy jednak musi byc z głowicy zeby czegoś nieuszkodziło zaduże ciśnienie?
[ Dodano: Sro 15 Sie, 2007 ]
W sumie można by jeszcze do KR wiekszą chłodnice cieczy założyć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


