Czujniki temp jaki do czego PN ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czujniki temp jaki do czego PN ?
Witam mam takie pytanko odnośnie czujników temperatury który do czego chodzi o silnik PN czarny to jest od wskaźnika na desce rozdzielczej dobrze a ten niebieski zaraz za czarnym to od czego jest i jescze jeden niebieski na korektorze za co odpowiedzialny który daje info żeby ssanie sie załańczało bo mam problem z rana mnie to już dołuje kasy nie mam i do machaniora narazie nie mam jak podjechać chciałbym z waszą pomocą dojść jakoś do tego ja z ranca wsiadam to odpalam i gaśnie wcześniej jak odpalałem i lekko gaz trzymałem i pomuściłem to nie gasł to musiałem z 2 minutki odczekać i jechałem a dziś rano odpalam i gaśnie na jedynce i dwójce szarpie dosyć i jak wcisne sprzegło i puszcze gaz to gaśnie i tak ciągle aż sie nie rozgrzeje nieraz jest tek że odpale bedzie gasł ale jak przez chwile gaz potrzymam i popuszcze to czuje że pedał gazu sie cofa i trzyma to musze z 2 minutko odczekać i normalnie moge już ruszać i też zależy od temperatury jak po nocy jest ciepło to normalnie ale tak to musze trzymać gaz zawsze z rana a i gdzie jest ten metal bitumiczny czy jakoś to też bym sprawdził bo ssanie mi sie coś nie załancza chyba wielkie dzieki za pomoc
			
													
					Ostatnio zmieniony sob lip 21, 2007 23:08 przez Szczepan, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Niebieski jest od układu ecotronic - sygnał z niego idzie do komputerka sterującego gaźnikiem. Ten co jest na kolektorze to jest do podgrzewania kolektora. W tym gaźniku nie ma klasycznego ssania - wszystkim steruje ten komputerek. Na stronie www.vwgolf.pl jest dział porady i tam masz poradę wykonaną przez Jacentego80, jak sprawdzić kody błyskowe - sprawdź, może czegoś się dowiesz.
			
									
									- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
A w którym miejscu sie znajduje ten metal bitumiczny czy coś takiego nie wiem czy dobrze to mówie ktoś mi kiedyś o tym coś gadał , spróbuje jeden czujnik wymienić chociaż a który z tych dwóch niebieskich daje sygnał o zimnym silniku do sterownika ten z korektora czy ten z przodu??? może to coś pomoże oby
			
									
									- Lipek81
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 4677
 - Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
 - Lokalizacja: Pruszcz Gdański
 - Kontakt:
 
Czujnik bimetaliczny - czujnik składający się z dwóch płytek metalowych, o różnej rozszerzalności termicznej, połączonych razem (jedna leży na drugiej). Na skutek zmian temperatury taki bimetal wygina się i np. uruchamia jakieś styki lub coś w tym stylu (np. włącza grzałkę w żelazku). Ale nic mi nie wiadomo, żeby coś takiego było w tym silniku. Do sterownika sygnał daje ten niebieski z przodu. Ale ten układ sterowania jest dość skomplikowany, wielu ma z nim dużo problemów, przyczyną wcale nie musi być ten czujnik. Tutaj masz posty na ten temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51389
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
						- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości

