mirass pisze:teraz pytanie - 160KM na 1,35 bara? jeśli tak to trudno mi uwierzyć w tą moc. czemu pomiar nie na hamowni maha skoro tak jej ufasz? jak z dymem ?
powiem Ci wiecej - na 1,25 było 158 KM
dymu do 3500 praktycznie nie ma, powyżej lekko kopci ale nie jest są to kłęby czarnego dymu
bo MAHA w Nagazie nie jest tak łatwo wynająć na 3 godziny, zwłaszcza po godz. 17 w piatek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, poza tym MAHA była wielokrotnie porównywana z VTECHem u Jędrasika i zawsze pokazuje to samo - u mnie MAHA pokazał ostatnio 2 KM więcej
Co do momentu to oceniam że MAHA pokaże około 355 NM
dla porówniania VTECH seria 120KM, MAHA 120KM
przy okazji shamuje sie na MAHA - moze być u Mastersa jeśli bezie to wiarygodne dla Ciebie ?
rob555 pisze:Szkoda ze na 230 sie nie zdecydowales byl by zapas na pozniej.
nie będzie później - ja już swój cel osiągnąłem mam 160KM
auto ma bezpieczny setup do jeżdżenia po bułki...silnik ma nakulane 260 000 i to mi wystarczy
[ Dodano: Sob Cze 30, 2007 08:00 ]
założyłem 216-tki bo takie mam dostępne oryginały BOSCH - sprawdzone już w paru autach - hulają na 220/300, poza tym nie chciałem iść w mody pompy
wynik mnie bardzo miło zaskoczył więc pewnie zrobie pare kompletów tych hybrydek
tak więc jakby ktoś miał jakieś stare szroty wtryski AFN, AGR, ALH - wsio rawno to chetnie kupię ;P
mogę też zrobić na bazie dostarzczonych wtrysków
powiem tylko tyle turbina i kolektor AWX, FMIC dodały na hamowni 0 KM - occzywiści na drodze auto jechało mlepiej, nie puchło, turbinka lepeij reguluje cisnienie, tak więc takie hybrydki sa idealne do pierwszego wiruska w 110 - od razu można wskoczyć na 155-160KM - na doładowaniu 1,25 było 158KM
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)