bez diagnozy dynamicznej sie nie obejdzie, tylko nie ma kto zrobić
 
 może przepływka, albo dalej ten zawór, bądź sama turbina.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

 
 

może spręzynka pekła a moze sie wyrobiła i nie wypycha już tłoczka tym bardziej że może on byc po prostu sklepany , cewka go wciaga do siebie i ten tłoczek sie po tylu latach sklepał i nie miże juz normalnie sie przesówac. Można sprubowac rozebrac , przełamujac zaworek i oprucz czyszczenia rozciagnac sprężyne i podpiłować tłoczek robiac lekka fazke.vwiater pisze:moglbym go calkowicie rozebrac znaczy przelamac zobaczyc czy przypadkiem w srodku sprezynka nie pekla czy cos podobnego ale jakos sie boje ze nie zloze tego do kupy, wole kupic nowy 160 zl to jeszcze nie tak duzo.
pozdro

 czy przez to ze wyjalem wtyczkeod n75 moglbym zdiagnozowac ze to n75 nawala..oczywiscie na vagu wyszlo ze turbo przeladowuje..czyli moze powodowac to n75 albo waste gate..tylko ze to sprawzdilem i tam jest oki
 czy przez to ze wyjalem wtyczkeod n75 moglbym zdiagnozowac ze to n75 nawala..oczywiscie na vagu wyszlo ze turbo przeladowuje..czyli moze powodowac to n75 albo waste gate..tylko ze to sprawzdilem i tam jest okiW AHU jest sterowanie nadcisnieniem. W innych silnikach ze sterowaniem podcisnieniem sa inne zaworki. O co Ci dokladnie chodzi ?stiko pisze:a czy do sterowania podcisnieniem i nadciśnieniem wężyki podłacza sie tak samo??


Wg tego rysunk z ETKA wezyk przy wtyczce powinien isc w atmosfere, a ten z drugiej strony do cylinderka turbe. W rzeczwistosci jest na odwrot, czyli tak jak na rysunku wyzej.stiko pisze:w etce znalazłem takie podłączenie wężyków do N75 i wydaje mi się ,że są trochę inaczej podłączone,mam


 wpadłem na pomysł by sprawdzić licznik bo mam opony 205/50 R 15, wiem że troche bedzie okłamywał ale że aż tak to sie nie spodziewałem, narazie test robiony z drugim golfem o seryjnym ogumieniu i u niego było równo 100 a u mnie 93-94km/h, robiąc po tym testy nie do swojego 100 tylko do 94km/h wyszło do setki 12.7s a z opornikiem 10.8s.
   wpadłem na pomysł by sprawdzić licznik bo mam opony 205/50 R 15, wiem że troche bedzie okłamywał ale że aż tak to sie nie spodziewałem, narazie test robiony z drugim golfem o seryjnym ogumieniu i u niego było równo 100 a u mnie 93-94km/h, robiąc po tym testy nie do swojego 100 tylko do 94km/h wyszło do setki 12.7s a z opornikiem 10.8s. 
   
  
No to dziwna sprawa, bo powinien zawyzac ( o 1.43% )a zanizajanek822 pisze:wiem że troche bedzie okłamywał ale że aż tak to sie nie spodziewałem, narazie test robiony z drugim golfem o seryjnym ogumieniu i u niego było równo 100 a u mnie 93-94km/h,
 
 Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości