co do tego na jakich czesciach auto wyjeżdza z fabryki to decyzję podejmują głównie kiegowi - a to czy jest to taki sam textar jaki jest dostepny w sklepach - tego nie wiemy. Tak czy inaczej od momentu wyprodukowania 1 Golfa MK3 do chwili obecnej minęlo sporo czasu - technologia poszła do przodu, jedne firmy się rozwineły inne nie. Mam ATE wsadzone w Vento AAM - ten silnik to nie wyścigówka ale porównania do moich ferodo niema - ATE po kilku mocniejszych naciśnięciach na hamulec przestają spełniac swoją funkcje. Ale co kierownik to inne preferencje. Przy mojej jeździe ferodo wystarczają na 15tys
Wymiana klocków i tarcz
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja jezdze dosć dynamicznie i klocki oceniam po kilku shamowaniach z duzej prędkości - dopiero wtedy można cokolwiek powiedzieć o własciwościach klocków - przy normalnym poruszaniu sie z punktu A do punktu B wystarcza kazde klocki - a najlepiej takie które się szybko nie zuzywają - metoda taksówkarska 
co do tego na jakich czesciach auto wyjeżdza z fabryki to decyzję podejmują głównie kiegowi - a to czy jest to taki sam textar jaki jest dostepny w sklepach - tego nie wiemy. Tak czy inaczej od momentu wyprodukowania 1 Golfa MK3 do chwili obecnej minęlo sporo czasu - technologia poszła do przodu, jedne firmy się rozwineły inne nie. Mam ATE wsadzone w Vento AAM - ten silnik to nie wyścigówka ale porównania do moich ferodo niema - ATE po kilku mocniejszych naciśnięciach na hamulec przestają spełniac swoją funkcje. Ale co kierownik to inne preferencje. Przy mojej jeździe ferodo wystarczają na 15tys
co do tego na jakich czesciach auto wyjeżdza z fabryki to decyzję podejmują głównie kiegowi - a to czy jest to taki sam textar jaki jest dostepny w sklepach - tego nie wiemy. Tak czy inaczej od momentu wyprodukowania 1 Golfa MK3 do chwili obecnej minęlo sporo czasu - technologia poszła do przodu, jedne firmy się rozwineły inne nie. Mam ATE wsadzone w Vento AAM - ten silnik to nie wyścigówka ale porównania do moich ferodo niema - ATE po kilku mocniejszych naciśnięciach na hamulec przestają spełniac swoją funkcje. Ale co kierownik to inne preferencje. Przy mojej jeździe ferodo wystarczają na 15tys
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
-
marecki_vitor
- Użytkownik

- Posty: 462
- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Mnie przyszło 39 zł sam wymieniałem
a klocki kupiłem najzwyklejsze ponieważ na przyszły rok planuje wymienić komplet razem z tarczami .Troszeczkę sie namęczyłem ale jakoś sie udało .Aha byłbym zapomniał podziękowania dla forumowicza DRILL za link w jednym z tematów który wykorzystałem . Pozdrawiam Marecki_vitor

- Arczi
- Użytkownik

- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
do odkrecenia tych dwoch srobek lepiej zaopatrzyc sie w jakis wmocniony klucz imbusowy i o dluzszym ramieniu oraz coca cole
ewentualnie cos w rodzaju wd 40. Zwykle klucze jak wymienialem u brata klocki i tarcze poszly 3 dopiero klucz o dluzszym ramieniu i solidniejszy dal rade wczesniej polewalem sruby cola i wd 40.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości

