Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								gutzio							
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
- Lokalizacja: Zabrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 07:51
			
			
			
			
			Witam 
Jak w temacie
1- 32
2- 30
3- 30,5
4- 31
jestem sam ciekawy co sadzicie .... pomiar robilem bo mam problemy z rannym odpalaniem - czasami...
pozdrawiam i prosze o wypowiedzi..
gutzio 

					Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 12:50 przez 
gutzio, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » pt kwie 27, 2007 13:51
			
			
			
			
			ok
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gutzio							
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
- Lokalizacja: Zabrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 16:04
			
			
			
			
			tomcio666 pisze:SouleR,  wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
wlasnie mnie te roznice troszke martwily, silnik po remoncie i problemy z zapalaniem..? hmm balem sie ze komprecha gdzies trzmychla... musze dac kat wtrysku gdzies dobrze ustawic.. :/ i poszukac babelkow w przewodach. Przy okazji sie zapytam czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?
pozdrawiam
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gutzio							
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
- Lokalizacja: Zabrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gutzio » pt kwie 27, 2007 17:33
			
			
			
			
			tomcio666 pisze:gutzio pisze:czy nie wie ktos ile kosztuja plytki do ustawienia zaworow..?
 a nie masz hydraulicznych popychaczy?
 
 
 niestety, mam w moim pasku silnik CY na plytkach, orginalny byl zabity nie nadawal sie do remontu 
 
 
dalem na warsztat ustawic zawory ale buraki ustawili na zimnym - czego sie niedawno dowiedzialem i jest kiszka, wole to sam zrobic... bedzie na 5 + 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Michnik
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 623
- Rejestracja: śr paź 20, 2004 20:46
- Lokalizacja: Skarżysko
- Auto: Golf IV TDI
- Silnik: ARL
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Michnik » sob kwie 28, 2007 02:03
			
			
			
			
			tomcio666 pisze:SouleR,  wyczerpująca odpowiedź, ja dodam że 34 to jest max dla nowego a 26 remont, różnica ciśnień między garami to max 5 bar
A czy dla AAZ czyli 1.9TD tez takie same granice?
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								souler							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: souler » sob kwie 28, 2007 07:37
			
			
			
			
			Michnik chyba tak
			
									
									
		
		
				Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » sob kwie 28, 2007 08:37
			
			
			
			
			gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego 

.
 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gutzio							
- Nowicjusz
  
- Posty: 39
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
- Lokalizacja: Zabrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gutzio » sob kwie 28, 2007 20:58
			
			
			
			
			vw_vandal pisze:gutzio, między garmi może być max 10% różnicy mieścisz się, kłopoty z zapalniem rannym są może od czegoś innego 

.
 
Witam....
Dzis ustawilem zawory SAM bo jakos nie mam zaufania do mechanikow, nie dostalem jednak plytek o wymiarze 3.30mm i musialem 3 szt zeszlifowac z 3.50.. hmmm ciezko bylo ale zaworki sa jak malowane 

 niestety zauwazylem ze poci mi sie wtrysk na 2 cylindrze.. myslalem ze to wezyk na przelewie ale chyba niestety nie ... wydaje mi sie ze z tej malej rorki przelewowej cieknie.. hmm bede musial cala obudowe wtrysku wymienic niestety... w zwiazku z tym mysle ze moze sie tam zapowietrzac.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 bogoria
- Ma gadane
  
- Posty: 152
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
- Lokalizacja: legnica
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: bogoria » sob kwie 28, 2007 22:58
			
			
			
			
			mam pytanko
czy dla AAZ 1,9TD wartości 34- 34- 33-34 są OK. dodam, że jestem świeżym użytkownikiem diselka i nie za bardzo jestem w temacie.dzięki z góry za wszystkie sugestie
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
- Forum Master
  
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » pn kwie 30, 2007 07:44
			
			
			
			
			bogoria, gitarrrra !!!
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
- Lord GTI
  
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pn kwie 30, 2007 07:59
			
			
			
			
			A co myślicie o wiekrzym ciśnieniu niz podaje fabrka mimo ze w silniku wszystko jest sprawne i dobrze wyregulowane, silnik seria nie ruszany od nowosci , ja mam w granicach 36 i główkuje czemu tak jest mimo ze nowy ma mniej  

  Mam nadzieje ze przez to sie nie rozleci  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości