Dokładniewojteks pisze:no to kolego masz wymienione lampy z H4 na H1+H1 i to jeszcze nie do końca prawidłowo
a czy to są Hella czy podróby to nie ma znaczenia

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
 masz napisane tylko jak włączyać/wyłączać światła..  W lampach pojedynczych były przełączne bo żar. H4 nie wytrzymałaby takiej temp. jaka jest przy zapalonych dwóch żarnikach.. a W podwójnych przy zapalonych drogowych mijania nie gasną  ,jeżeli u Ciebie gasną tzn. że fabrycznie miałeś H4 i ktoś zmienił poźniej lampy..
 masz napisane tylko jak włączyać/wyłączać światła..  W lampach pojedynczych były przełączne bo żar. H4 nie wytrzymałaby takiej temp. jaka jest przy zapalonych dwóch żarnikach.. a W podwójnych przy zapalonych drogowych mijania nie gasną  ,jeżeli u Ciebie gasną tzn. że fabrycznie miałeś H4 i ktoś zmienił poźniej lampy.. ? Konstrukcja lampy jest taka ,że jeśli nie będą przy światłach drogowych paliły się obie żarówki to przed autem będziesz miał ciemno ,a dopiero dalej będzie światło.. wewnętrzna "drogowa" częśc lampy jest uzupełnieniem świateł mijania i tylko tak powinno to działać. Dziwne ,że nikt na przeglądzie uwagi Ci nie zwrócił..
 ? Konstrukcja lampy jest taka ,że jeśli nie będą przy światłach drogowych paliły się obie żarówki to przed autem będziesz miał ciemno ,a dopiero dalej będzie światło.. wewnętrzna "drogowa" częśc lampy jest uzupełnieniem świateł mijania i tylko tak powinno to działać. Dziwne ,że nikt na przeglądzie uwagi Ci nie zwrócił..
 to jest orginalny schemat przelacznika swiatel dlugie krutkie golfa 3 z ktorego jasno wynika ze w momencie przelaczenia na dlugie gasna krotkie,ja w moim golfie tdi gt mialem lampy 2xh1 i w momencie przelaczenia na dlugie gasly krotkie,aktualnie mam lampy ala golf IV H1 I H7 i tez po przelaczeniu na dlugie krotkie gasna,poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie
     to jest orginalny schemat przelacznika swiatel dlugie krutkie golfa 3 z ktorego jasno wynika ze w momencie przelaczenia na dlugie gasna krotkie,ja w moim golfie tdi gt mialem lampy 2xh1 i w momencie przelaczenia na dlugie gasly krotkie,aktualnie mam lampy ala golf IV H1 I H7 i tez po przelaczeniu na dlugie krotkie gasna,poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie między stykami 56 - przewód biało-czarny (BN) mam trzy punkty ozn "R9" "J2" i "D4" wystarczyła zwora między jednym z tych punktów a "J3" jest na wyjściu styku 56b(żółty przewód)
 między stykami 56 - przewód biało-czarny (BN) mam trzy punkty ozn "R9" "J2" i "D4" wystarczyła zwora między jednym z tych punktów a "J3" jest na wyjściu styku 56b(żółty przewód)To Ci ułatwię: Art.51 pkt.3a.arek pisze:poczytam jeszcze prawo o ruchu drogowym ale z tego co pamietam to jest przepis ze w momencie wlaczenia dlugich powinny zgasnac krotkie



Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości