Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn wrz 18, 2006 15:24

Ja bym jednak pozostał przy opcji zwiększenia średnicy wlotów i przy okazji skierowania ich pod innym kątem np równolegle do powierzchni ICka - a kolanka gumowe, które wprowadzisz do komory silnika...



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pn wrz 18, 2006 15:31

Rafit pisze:Ja bym jednak pozostał przy opcji zwiększenia średnicy wlotów i przy okazji skierowania ich pod innym kątem np równolegle do powierzchni ICka - a kolanka gumowe, które wprowadzisz do komory silnika...
A ile może kosztować takie przespawanie ?



Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pn wrz 18, 2006 23:33

W normalnym szanujacym sie zakladzie (sprawdza szczelnosc i nie porobia dziur ktore potem beda latac) ok. 100-150zl.

W coolerach n ie chodzi tylko o wielkosc i objetosc, liczy sie takze ich budowa, dlatego np. mniejszy custom bedzie wydajniejszy niz wielka seryjna krowa.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » pn wrz 25, 2006 21:58

cowboy, i jak tam prace? Pochwal się coś, bo ja też myślę poważnie żeby sobie większego coolerka wstawić.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 26, 2006 08:40

no cóż sprzedaję ten IC od BMW E49...fachowiec za wspawanie boczków z alu krzyknął 200 PLN za stronę :) czyli 400 za przeróbę...

Ten sam fachowiec sprzedaje customa robionego pod wymiar za 500 PLN...

Miał IC od BMW E39 i nie chciał się zamienić z dopłatą na mój w lepszym stanie :)

Na razie szukam jakiegoś IC długiego i wąskiego: VW Sharan (przed 2001), BMW E39, Opel Meriva, Mercedes W211...

IC ma być niższy niż 9,5 cm....

Jeśli nie to kupie IC od Golfa V lub innego cienkiego i spróbuję poprzesuwać chłodnice - u mnie jest mało miejsca z uwagi na chłodnicę klimy...



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt wrz 26, 2006 10:50

myślcie a wykombinujecie


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » wt wrz 26, 2006 16:53

mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt wrz 26, 2006 21:18

ccinekk pisze:Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
mirass był 3 :P



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr wrz 27, 2006 07:09

A jak się ma budowa IC do jego zastosowania ? Pytam bo mam IC z A6 taki kwadracik który moge sobie pod mache upchnąć tylko zastanawiam się czy różnice robi to że jest to z benzyny ? zaprzala ic w porównaniu z moim jest sporo większy (mój ma 220x220x70mm) i u kolegi kanały prowadzące powietrze są większe .


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr wrz 27, 2006 08:58

No własnie... ja zrobiłem sobie tabele z róznymi modelami i wymiarami rdzenia...

budowa IC do benzyn turboładowanych jest troszkę inna, i dla duzych mocy ma to znaczenie..jednak przy naszych modach moze działać ok - trzeba to VAGiem zweryfikować

moim zdaniem najlepsze IC są o największej powierzchni i zamontowane na przodzie auta...

np. takie coś ostatnio rozważam - myślę że trzeba takie coś upychac..IC od Golfa V

Obrazek

ponieważ ma wymiary rdzenia

Długość Szerokość Głębokość
620mm 415mm 30mm

Powierzchnia
257 300
Objętość
7 719 000



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr wrz 27, 2006 20:24

ccinekk pisze:
mirass pisze:myślcie a wykombinujecie
Nie widziałem przypadkiem Twojego auta w Skarbimierzu? Napis na tylnej klapie?
Jaki czas w dieslu miałeś? złapałeś się na półfinał? JA niestety tuż za pierwszą 4ką :/
tak, to mój kosiarkowóz z www.tdituning.pl
złapałem sie do półfinału a czas organizatorzy z przejazdu półfinałowego zamienili z drugim golfem...i tak ostatecznie 4ty byłem ale jak na moją łajbe to baaardzo dobry wynik..może na wiosnę będzie jeszcze lepiej :hmm:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pt wrz 29, 2006 07:54

cowboy pisze:IC od Golfa V

Obrazek
Ten IC wystarcza do 200ps, jest to bardzo dobry wybor, jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 06, 2006 13:54

spons pisze:jezeli sie zmiesci to sie nie zastanawiaj
nie zmieści się :(

cholera przez chłodnicę klimy jest bardzo mało miejsca :( nie wiem czy od Sharana nawet wejdzie..

nie wiem czy tak powinno być ale u mnie (patrzac przodem do auta) chłodnica jest bliżej z lewej niz z prawej strony ??

no ale klimy sie nie pozbędę...cóż trzeba będzie kombinować



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 07, 2006 19:21

Cowboy chyba nie tylko u Ciebie tak jest, z tego co pamietam u mnie tez jest "krzywo"

a jeszcze mam takie pytanie, ktore zaczelo mnie dreczyc - czy mozna przy tym wszystkim wykozystac seryjny IC ? tzn powietrze wchodzi do seryjnego IC --> potem do dodanego IC ---> i dopiero wraca co 2 IC to nie jeden :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości