Zmiana turbo ATD -> ASZ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Post
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:34
Lokalizacja: Kraków / Sosnowiec

Zmiana turbo ATD -> ASZ

Post autor: Post » czw mar 19, 2009 15:30

Witam.

Byłem miesiąc temu zmienić program u Witka w Katowicach. Maha wypluła 101KM -> 135KM.
Po powrocie z Katowic do Krakowa (A4 :twisted: ) słyszałem wyraźnie głośniejszą pracę turbiny, no ale nie panikowałem jeździłem tak aż ostatnio zapaliła mi się kontrolka oleju, oczywiście poziom poniżej min. Narazie dolałem litr i umówiłem się na wtorek do mechanika na diagnozę ale wydaj mi się że to będzie niestety turbina, i tu pojawia się pytanie.

Czy można zmienić turbo z ATD na ASZ bez żadnego rzeźbienia?
Ostatnio zmieniony czw mar 19, 2009 17:06 przez Post, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw mar 19, 2009 19:34

ja tak mam :bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
Cwieku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 23:04
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Post autor: Cwieku » czw mar 19, 2009 21:57

Post, porozmawiaj z kolegą kulon-x z Kącika MKIV. On ostatnio zmienial Turbo + program


[b]Nie dyskutuj z idiotami. Najpierw sprowadzą Cię do ich poziomu, później pokonają doświadczeniem.[/b]

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt mar 20, 2009 08:35

Post, jak chcesz to ja mam do sprzedania turbo ASZ z wirnikiem GT20 przebieg 3000km wymieniam na gt 22 grin: :grin:



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » pt mar 20, 2009 09:36

Post pisze:Czy można zmienić turbo z ATD na ASZ bez żadnego rzeźbienia?
teoretycznie TAK

ale u mnie podczas wymiany potrzeba było jeszcze nowy przewód olejowy bo stary nie chciał się odkręcić (170zł ASO) oraz przerobienie przewodu do IC z dmuchawy i zastosowanie przejściówki a tak poza tym wszystko idealnie pasuje - mi po wymianie i mierzeniu na hamowni wyskoczyło 112M przed programem po programie 160KM ale kilka korekt aby program był bezdymny i wyszło 155KM :grin:


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » pt mar 20, 2009 15:24

Jak już zmieniać to na turbo od ARL, tak na przyszłośc, a wiadomo apetyt rośnie w miare jedzenia :food:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Majiic
Czerwona Strzala
Czerwona Strzala
Posty: 1047
Rejestracja: sob cze 10, 2006 13:41
Lokalizacja: Gdansk/Stegna
Kontakt:

Post autor: Majiic » pt mar 20, 2009 15:28

Ponior pisze:Jak już zmieniać to na turbo od ARL, tak na przyszłośc, a wiadomo apetyt rośnie w miare jedzenia
Albo odrazu pakowac cos wiekszego ;)



Awatar użytkownika
Post
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 14:34
Lokalizacja: Kraków / Sosnowiec

Post autor: Post » pn mar 23, 2009 13:04

Dzięki za odp.

Co do większej turbiny to przez chwile przeszła mi taka myśl :hmm: ale u mnie już dużo więcej momentu nie da rady bo dwumas się odzywał przy 1,8- 2tys. obr. wolę jednak jak najbezpieczniejszy setup.

Wystarczy mi to turbo z ASZ-ta, nie celuje w więcej niż 150KM bo musiał bym już wymieniać dwumas... wtedy od razu przydało by się i IC montować itd... wiadomo koszty rosną.

Przy okazji mam pytanko czy duża jest różnica z lagiem z dołu między turbiną z ATD-ASZ-ARL?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości