zmiana PL na KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: jozek88 » śr kwie 24, 2013 10:04

Witam panowie mam mk2 z silnikiem 1.8 16v o oznaczeniu PL a potrzebuje zmienic na KR tzn sam slupek wiazki zostaj od PL i moje pyyanie jest takie czy wszystko spasuje? komp bedzie dzialac itd czy trzeba cos zmienic? byla jakas roznica na rozdzielni paliwa to nie przeszkadza w niczym? czy jednak nie wystarzy zmienic sam slupek tylko bedzie trzeba cos wymienic??



Awatar użytkownika
dzasper11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 394
Rejestracja: sob lis 21, 2009 22:03
Lokalizacja: Lębork

zmiana PL na KR

Post autor: dzasper11 » sob kwie 27, 2013 21:44

a jaki to będzie miało sens??? dlaczego chcesz zmieniać??


Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2041
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: k3fir » ndz kwie 28, 2013 22:27

jeszcze wymienic walki na kr ;]



Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: jozek88 » pn kwie 29, 2013 19:39

a no taki ze kupilem auto i padl silnik...
co z tymi walkami? kolega mi cos tam mowil zebym wydechowy z KR zalozyl na ssacy i podniesie moc moze ktos przyblizyc temat?



Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: bogo27 » pn kwie 29, 2013 22:42

jozek88, a jak wydechowy zamienić na ssący jak wydechowy o połowe dłuzszy ;p Ciąć ?
a ten Twój 16v to na kjetronicu czy na digi ? jezeli na digi2 to chyba nie ma sensu tych walków pchać i szerokiego kolektora od kr. Cały efekt zabije odcinka na 6250obr. A jezeli to jeszcze na kjetroniku to pod 7tyś sie kręci i efekt bedzie;) od wałkow kr i szerokiego kolektora spada niuton i zmienia sie charakterystyka a wzrośnie moc wysoko. Idzie wysokimi obrotami a nie dołem.


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: Lucki » wt kwie 30, 2013 16:02

odcinka 6250 na serii, jak masz program to w zależności jak ustawiona. Na DF1 kręciłem ponad 7000 a na DF2 6950 :-)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: bogo27 » śr maja 01, 2013 00:15

Lucki, na df2 to chyba nie jest takie proste. Ja jezdze teraz na df3 z adl i mam 7000 w serii


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: Lucki » śr maja 01, 2013 16:50

nie jest ale da sie to zrobic. Dla naprowadzenia moge powiedzieć tyle, że sekunda nie musi byc sekunda :-p heheh


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3841
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: toffic » czw maja 02, 2013 11:52

Lucki pisze:nie jest ale da sie to zrobic. Dla naprowadzenia moge powiedzieć tyle, że sekunda nie musi byc sekunda :-p heheh
Tak, tylko to rozwiązanie ma więcej wad niż zalet, skoro sekunda nie jest sekundą, to i liczenie RPM przez ECU jest :ass: Nie mówiąc nawet o tym, że zapłon jest delikatnie mówiąc w złym miejscu, zwłaszcza przy dużych RPM



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: Lucki » czw maja 02, 2013 17:10

no masz racje ale mam na to patent :-)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

Re: zmiana PL na KR

Post autor: jozek88 » sob maja 04, 2013 19:33

bogo27 pisze:jozek88, a jak wydechowy zamienić na ssący jak wydechowy o połowe dłuzszy ;p Ciąć ?
a ten Twój 16v to na kjetronicu czy na digi ? jezeli na digi2 to chyba nie ma sensu tych walków pchać i szerokiego kolektora od kr. Cały efekt zabije odcinka na 6250obr. A jezeli to jeszcze na kjetroniku to pod 7tyś sie kręci i efekt bedzie;) od wałkow kr i szerokiego kolektora spada niuton i zmienia sie charakterystyka a wzrośnie moc wysoko. Idzie wysokimi obrotami a nie dołem.
ke-jetronic tak jak bylo w PL-kach
no mowil ze trzeba oddac do tokarza zeby skrocic a potem dobrze kąt ustawic i ma smigac. No ale juz po zmianie bloku wiec nie bede sie bawil w zmiane walkow



Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: bogo27 » sob maja 04, 2013 19:48

jozek88, blok blokiem a wałki mozna od abf wrzucić a nie sie bawic sie z tokarzami. Tym bardziej ze teraz to juz zaden wydatek.
jak juz zmieniałes blok to bylo tak jak ja od 9a wrzucić i głowice od 1,8 pl po portingu ;) apetyt rośnie...


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: jozek88 » wt maja 28, 2013 22:15

Glowice w tych silnikach rożnily sie? bo nie wiem co robic z glowica z PL sprzedac czy zostawic w razie czego do KR,?


K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979

Awatar użytkownika
bogo27
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 288
Rejestracja: ndz sie 05, 2007 19:11
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

zmiana PL na KR

Post autor: bogo27 » śr maja 29, 2013 00:37

nie różniły sie. pl i kr mają takie same, inna jest od 9a (ma mniejsze kanały dolotowe)


W związku z tym, że jest jak jest to ja jestem jaki jestem...

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości