silnik nieschodzi z obrotow. 1.8 rp
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kand, podmienie jakis uzywany wsadze kolega ma cala kolekcje
.homsky, kleme to ja juz na cala noc sciagalem i nie pomagalo
a z tym resetowaniem to ze cos do masy przylozyc jakis przewod chyba w poradach pisalo o kodach blyskowych i jeszcze jakis o sciaganiu klem w odpowiedniej kolejnosci i odpaleniu auta i pochodzeniu kilka minut na wolnych obrotach.
czyli standartowe ble ble ble ble , nic nowego.piotr2 pisze:a z tym resetowaniem to ze cos do masy przylozyc jakis przewod chyba w poradach pisalo o kodach blyskowych i jeszcze jakis o sciaganiu klem w odpowiedniej kolejnosci i odpaleniu auta i pochodzeniu kilka minut na wolnych obrotach.
Do masy do sie zwira przewód podłaczony do żółtej wtyczki koło cewki zeby wywołac kody błyskowe. Kolejność siagania klem nie ma znaczenia , jaka kleme by najpierw nie ściagnął ECU i tak traci zasilanie. A zresetowany ECU lubi jak najpierw auto chwilke pochodzi sobie na równych obrotach zeby ECU pozczytywał sygnały z wszystkich czujników i troche sobie "w głowie poukładał"
Pozdrowionka i wytrwałosci w badaniu niezgłębionych bolączek i tajników RPka
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
juz mi bokiem wychodzi to jesli jutro mi nie pomoze to co tu pisalismy wszyscy to bede nastepnym co sie poddal vw zwycierzy choc podobno jestem uparty.homsky pisze:Pozdrowionka i wytrwałosci w badaniu niezgłębionych bolączek i tajników RPka .
[ Dodano: Pon Cze 26, 2006 21:33 ]
choc powiem ze chyba jak jest zimny silnik to mniej przytrzymuje na obrotach(chyba tak zauwazylem ze jest minimalna roznica) tak mysle czy to nie czujnik cieczy choc rezystancje ma dobra przy odpowiednich temperaturach silnika to czy jednak on nie moze czasami jakiegos przebicia miec bo inaczej jak sie mierzy miernikiem a inaczej jak przychodzi tam napiecie 12v
-
esiu
A czy jak silnik pracuje na wolnych i odłączasz przewód od czujnika tego niebieskiego to coś się dzieje z obrotami? U mnie ten czujnik jak był walnięty to obroty mi falowały, czasami się zawieszały podobnie jak u Ciebie. Rezystancję mierzyłem i wydawała się zmieniać jak zmieniała się temperatura czujnika.
lasot, mówi o takim tandetnym "chipie" który był sprzedawany na allegro swojego czasu przez jakiegos gościa. To badziewie to nic innego jak zwykły opornik który wstawiało sie szeregowo w czujnikiem temperatury, przez co zwiększała sie rezystancja obwodu i ECU myślał że silnik jest zimniejszy niz w rzeczywistości i ładował więcej paliwa co niby według tego goscia podnosiło moc o 10-15% !!!lasot pisze:Pytam bo podobno na takim lipnym "czipie" (rezystorek) - podruba podobno silnik pracyje na ssaniu i pozornie moc jest "większa".
Chciałem pomóc. Pozdrawiam.
Śmiechu warte co to za chip-tuning
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
piotrjamrozek
- Mały gagatek

- Posty: 78
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:17
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 87 gości



