Wspomaganie buczy :(

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
dj241
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
Kontakt:

Post autor: dj241 » pt wrz 04, 2009 20:42

Baryla pisze:Czy przez to że był zawieszony wspomaganie mogło nie działać?
- oczywiscie .
a z tym zawieszaniem to albo rowiertaczkiem potrakotwac obudowe albo nowa trzeba


mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » pn wrz 07, 2009 20:50

dla potomnych :)
Zacznijmy od początku, kółko pompy wspomagania ma 2 rozstawy otworów, wykorzystany jest ten węższy, a do czego jest szerszy? Do tego żeby założyć pompę wspomagania od forda escorta :) Jest to dokładnie taka sama pompa trzeba tylko przekręcić w drugą stronę króciec którym przychodzi olej ze zbiorniczka. Poza tym wszystkie otwory pasują, wspomaganie działa na niej tak samo. A jak jest różnica? Pompa wyjęta z vw kosztuje 150zł, a z forda 50zł :)
Obrazek
Obrazek
tak wygląda pompa z forda escorta diesla, od benzyny ma większe koło.



janek444
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw mar 23, 2006 12:18
Lokalizacja: włocławek

Post autor: janek444 » ndz paź 04, 2009 00:52

Mam pytanie- pompa wspomaqania mk3 1,9tdi - gdzie powinien dokładnie być założony oring fi około 20 mm za podpowiedz dziękuje



mundek1245
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob maja 30, 2009 14:40
Lokalizacja: Ścinawka Dolna
Kontakt:

Post autor: mundek1245 » pn paź 05, 2009 14:57

Mi tez przez jakis czas buczło to wspomaganie, ale to z takiego powodu ze miałem pekniety zbiornik wyruwnawczy i cały czas ubywało mi go. teraz do wspomagania mam wlany olej, bodajze hipol i wspomaganie chodzi lepiej.


Mundek

macio153
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt gru 21, 2007 19:43
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: macio153 » pn paź 12, 2009 21:12

A u mnie jest tak, że piszczy coś jak by guma gdzieś jakaś tarła, może pasek? Na max skręconych kolach piszczy najbardziej i samochód gaśnie jak przytrzymam skręcone. Do tego czuć na kierownicy takie drgania raz lżej raz ciężej jak by na chwile wspomaganie się wyłączało. Dzisiaj stało się nawet tak, że skręcając wspomaganie całkiem się wyłączyło po chwili znów było... To będzie wina pompy czy może czegoś innego?



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » wt paź 13, 2009 14:52

dociagnij/wymień pasek, najprościej zaczac od tego co najmniej kosztuje :bigok: to że Ci działa tak dziwnie to może być wina własnie niedociągnietego paska.


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
meiker
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 21:24
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: meiker » czw lis 05, 2009 21:28

dokłądnie tak...
1) naciągnij pasek
2) zalac od nowa płynu do wspomagania do max:)

to podstawa przy buczeniu....jak nie zadziała to pewnie pompa...


______________
Aktualnie: MK4 Bora 1.6 16V
Poprzedni: MK3 - german style - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=336013
Grafik / projektowanie serwisów www
www.mariuszkunc.pl | kompleksowe strony www, grafika projektowa, identyfikacja wizualna

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pn lis 16, 2009 02:17

Panowie a jak to jest z tymi łopatkami?

Wiadomo że przyszlifować trzeba bierznie dolną i bierznie górną, do tego bembenek z łopatkami z obu stron, a łopatki i bierznia boczna?

Szlifować to? czy wy zostawialiście tak jak było?

[ Dodano: 18 Lis 2009 17:15 ]
ok nie uzyskałem odpowiedzi, ale i tak u mnie łopatek nie było co szlifować bo były już za bardzo zjechane, razem z bierznią zresztą.

Na szczeście miałem inną pompę prawie nową z uszkodzonym korpusem, wymieniłem jeszcze łożysko na nowe i mam poskładaną pompę na nowych gratach, czyli praktycznie jak nowa.

Wymieniłem jeszcze wąż cisnieniowy co idzie do maglownicy bo się pocił, zmiana płynu 2x i co????

jest cicho jak nie kręce kierownicą natomiast przy obrotach jest buuu i opadają obroty!

Co to może być?
Może maglownica?

[ Dodano: 18 Lis 2009 23:04 ]
dobra a teraz pytanie za 1000 punktów jak rozpoznać że maglownica siada? Skoro nie ma wycieków, a jedyne objawy to słabsze wspomaganie niż w innych vw i jęk pompy przy kreceniu?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: tedevip » śr lis 25, 2009 00:26

pietia-gce pisze:Też mam jakieś dziwne buczenie w momencie gdy przekrece kluczyk ale jeszcze nie odpale , po odpaleniu bucznie znika , wie ktos co to może byc ?


Kolego u Mnie też tak buczx jak przekrecę stacyjkę ale to raczej nie masz się co martwić to pompki tak bucza pompując paliwo tak że nie masz się co bać :)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » śr lis 25, 2009 12:00

to jest chyba temat o buczeniu wspomagania, a nie o buczeniu wogóle gdzieś z samochodu, tym bardziej pompa nie moze buczec jeśli silnik nie odpalony. Więc co to ma do wspomagania?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
tedevip
PROSTO. i ELEGANCKO !
PROSTO. i ELEGANCKO !
Posty: 85
Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:13
Lokalizacja: Brodnica

Post autor: tedevip » śr lis 25, 2009 22:13

Marszall pisze:to jest chyba temat o buczeniu wspomagania, a nie o buczeniu wogóle gdzieś z samochodu, tym bardziej pompa nie moze buczec jeśli silnik nie odpalony. Więc co to ma do wspomagania?
kolega pyta to odpowiadam żeby nie błądził po forum i nie szukał. tak zgodzę pompa wspomagania nie buczy, ale pompa paliwa tak, wystarczy włączyć zapłon ;]

dobra koniec o buczeniu pompek paliwa bo to ten ten dział ;p



lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Post autor: lukasz_bliw » czw lis 26, 2009 00:12

u mnie tez buczało wrecz skrzeczało ze wstyd było kierownica krecic ale wystarczyło podciagnac pasek - był luźny


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

neo1020
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lip 01, 2009 10:45
Lokalizacja: Katowice

Post autor: neo1020 » czw lis 26, 2009 11:02

Łożysko na pompie jest do bani i buczy, to nie wina paska ani płynu, po prostu wszystko ma kiedyś swoj koniec ;) Nowa pompa to koszt 200 zl - 300 zł



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt lis 27, 2009 01:34

najlepsze łożysko jakie znalazłem w mieście jest wsadzone a pasek naciągnięty że nie pisnie (bo buczy pompa a pasek jak sie ślizga to piszczy) i pompa wydaje jęk podczas kręcenia co wy na to?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości