 Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?
 Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?1.1 brak wolnych obrotów
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.1 brak wolnych obrotów
Mam problem z moim golfem 1.1+lpg, nie mam wolnych obrotów na benzynie. Na gazie jest wszystko ok, ale gdy przelącze na benzyne to na wolnych odrazu gaśnie a jak wyciągnę minimalnie ssanie to wtedy idzie ale ma obroty około 2tys ponad i szybko sie silnik gotuje, a poniżej 2tys gaśnie  Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?
 Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?
			
									
									 Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?
 Gaźnik to SOLEX, czyściłem już obie te duże dysze, gaźnik, sprawdzałem też ten czujnik elektryczny i wszystko jest ok ale za chiny nie mam pojęcia jak zrobić te wolne obroty na benzynie. Co może byc tego przyczyna?Jest:
Golf I '75 1.1 3d
Scirocco GT
Były:
Golf I '80 1.6d 5d
Golf I '79 1.6d
Golf I '77 1.1
Golf I '83 1.6GTI
Golf II '90 1.3
						Golf I '75 1.1 3d
Scirocco GT
Były:
Golf I '80 1.6d 5d
Golf I '79 1.6d
Golf I '77 1.1
Golf I '83 1.6GTI
Golf II '90 1.3
1.1 brak wolnych obrotów
Ja jak miałem Mk1 to gdy miałem problem z obrotami biegu jałowego to w pierwszej kolejności sprawdzałem czy dochodzi 12V do tego elektrozaworu i czy działa on właściwie, wkręconego w korpus gaźnika. Łatwo sprawdzisz bo wystarczy na właczonym zapłonie zdjąc z niego ten kabelek i przytykać do tego zaworka w miejscu gdzie się go wsuwa. Jak będziesz słyszał charakterystyczne cyknięcie z tego elektrozaworka to znaczy że działa. Jeżeli nie to trzeba sprawdzic czemu nie działa. Dopiero w następnej kolejności do przedmuchania spręzonym powietrzem obie dysze biegu jałowego oraz kanały w gaźniku.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


