Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

 
	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » pn gru 27, 2004 15:42
			
			
			
			
			jak w temacie chodzi mi glownie o obrotomierz czy trzeba ciagnac kabel od alternatora dodatkowy czy nie czy wszystko znajduje sie w kostce 
licznik jest na 2 wtyki a alternator mam Valeo oryginal
a tak poza konkursem to udalo mi sie wyrwac go za 100 
 
dzieki z gory za info
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								AREKCT							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 86
 		- Rejestracja: śr wrz 15, 2004 18:36
 		
		
																- Lokalizacja: wawa
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: AREKCT » pn gru 27, 2004 15:49
			
			
			
			
			luknij tu
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=1329
ja tez jeszcze wszstkiego nie wiem niemm pojecia ktory pzrzewod to od obrotomierza do cewki????  
taksamo niemm pojecia ka dziala wajcha MFA prelacniki ktore z 4 prewodow dzilaja i jk sie zwieraja?
 
			
									
									
		
		
				>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » pn gru 27, 2004 16:05
			
			
			
			
			zapomnialem dopisac ze chodzi o licznik z obrotomierzem do diesla
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Pan Japuk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 217
 		- Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pan Japuk » pn gru 27, 2004 19:58
			
			
			
			
			No właśnie. Też mam Diesla i chcę zmienić zegary na wersję z obrotomierzem tylko chciałbym się dowiedzieć czy trzeba ciągnąć jakiś dodatkowy kabel i czy ma jakieś znaczenie że mój obecny prędkościomierz jest wyskalowany do 220 km/h a ten który chcę założyć jest do 200. No i mam zegary na jedną wtyczkę. Niech się odezwie ktoś kompetentny. Przeczytałem o tym już masę postów ale w sumie tych informacji nie znalazłem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								czabu							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 20:24
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czabu » pn gru 27, 2004 20:12
			
			
			
			
			Najwazniejszy jest tzw. indeks predkosci - jest na tarczy na dole, w dieslach na ogol 950. Jesli ten nowy licznik ma taki sam to nie ma problemu. Jesli inny to bedzie przeklamywal. W alternatorze jest specjalny odczep oznaczony litera W. Jesli idzie od niego kabel do budy to raczej juz masz podlaczenie w desce...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » wt gru 28, 2004 04:36
			
			
			
			
			no wlasnie podlaczyle zegary i obrotomierz nie dziala czyli trzeba ciagnac kabel tak?
a licznik mam wyskalowany do 200 tak jak poprzedni a indeks jest 950 raczej tym sie powinienes sugerowac
wsztstko dziala oprucz obrotka 
i jeszcze jedno czy trzeba cos lutowac we wtyczce chodzi mi o kabel od alternatora
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								czabu							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 20:24
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czabu » wt gru 28, 2004 14:32
			
			
			
			
			Przede wszystkim musisz miec alternator przystosowany do dzialania z obrotomierzem! Musisz miec odczep na nim oznaczony litera W. Patrzyles czy masz taki???
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » wt gru 28, 2004 18:35
			
			
			
			
			mam taki bo mechanik mowil ze jest przystosowany
i mozna bezproblemu podlaczac
tylko jak:
-jaka to wtyczka wchodzi do alternatora normalna czy jakas specjalna
-jak kabel przeciagnac czy potrzeba podlaczac (+)i(-)
-jak to wyglada przy podlaczeniu do bialej wtyczki jeden kabel czy trzeba cos jeszcze
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								czabu							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 20:24
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czabu » wt gru 28, 2004 23:29
			
			
			
			
			Co do wtyczek to nie wiem... A co do kabla to wystarczy jeden +... Generalnie w 99% przypadkow minusa mozesz pociagnac gdzies blizej spod skrzynki bezpiecznikow...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » wt gru 28, 2004 23:52
			
			
			
			
			o.k dzieki za info
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Pan Japuk							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 217
 		- Rejestracja: sob lis 20, 2004 20:49
 		
		
																- Lokalizacja: Lublin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Pan Japuk » czw gru 30, 2004 00:31
			
			
			
			
			No dobra. A jak na alternatorze nie ma odpowiedniego wyjścia? Nie można wtedy podłączyć obrotomierza? Z tego co oglądałem swój alternator to są oznaczone wtyki B i D i jest między nimi wolny wtyk nie oznaczony żadną literą. Jeżeli nie ma wyraźnie oznaczonego wtyku W to nie da się podłączyć obrotomierza? Jakieś to dziwne.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								czabu							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 20:24
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czabu » czw gru 30, 2004 01:09
			
			
			
			
			Wiem na pewno, ze nie do kazdego alternatora mozna podlaczyc obrotomierz w dieslu. Wszedzie mi mowiono, ze musi byc odpowiednie wyjscie w alternatorze i jest oznaczone litera W... I nie kazdy alternator je ma...
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » czw gru 30, 2004 17:25
			
			
			
			
			no i dzisiaj sie zabralem za podlaczenie obrotka i co sie stalo:
spojrzalem jest wtyk z litera W w alternatorze podlaczylem wszystko jak powinno iiiiii niedziala
sprawdzilem jeszcze raz czy wszystko jest o.k no jest
rozkrecam obudowe od alternatora patrze a tam niema zadnych kabli do wtyku W i lipa nie moglem podlaczyc obrotka
ale:
znalazlem schemat jak podlaczyc obrotomierz gdy alternator nie jest wyposazony we wtyczke W poprstu trzeba wlutowac miedzy tzw.DIODY kabel i pociagnac go do wtyczki bede sie bawil z tym po nowym roku narazie zostawie to tak jak jest.
chyba ze znajde w garazu jakis alternator z wyjsciem W.
a tak poza marginesem alternatory Valeo jak dla mnie sa *#cenzura#* i jak mi sie trafi Bosch to wymienie to kupa na jakis przyzwoity alternator
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								czabu							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 33
 		- Rejestracja: ndz gru 05, 2004 20:24
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: czabu » czw gru 30, 2004 20:22
			
			
			
			
			Jak rozumiem tym schematem chetnie sie podzielisz...  
  
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości