
Przy montażu posiłkowałem się postami:
http://www.mytouran.de/html/turgriffbeleuchtung.html
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -MK5-jetta
Szkiełka mają dwa numery ponieważ są lewe i prawe. Ceny części tzn diód, szkiełek i kostek można sprawdzić tu:
http://sklep.gajos.com.pl/sklep/
Nr części:
000 979 009 - zestaw przewodów x2
4B0 971 832 - wtyczka x2
7L6 919 063 - dioda x2
7L6 819 773 - szkiełko x2 (dla wersji 5d)
7L6 819 774 - szkiełko x2 (dla wersji 5d)
Najpierw trzeba zdjąć boczek i odkręcić klamkę co ułatwi wycinanie otworu pod szkiełko.
Do wykonania otworów pod szkiełko wykorzystałem lutownice, nożyk do tapet i płaski pilniczek. Najlepszy do tego jest dremel ale nie posiadam. Odrobina cierpliwości i w 10min powstaję dopasowany otwór pod szkiełko.

Szkiełko jest uformowane tak, że ładnie przylega do klamki od zewnątrz i ma specjalny zaczep na końcówce dzięki, któremu utrzymuję się na miejscu po przyłożeniu bez przyklejenia.

Po dopasowaniu trzeba przykleić szkiełko np klejem na gorąco lub innym i dolutować dwa przewody od diody do instalacji np włącznika opuszczania szyby. Szaro niebieski to plus a brązowy to masa. U mnie masa była na pinie numer 1 kostki od diody szkiełka a plus na pinie numer 2.

Pozostaje przykręcić klamkę, sprawdzić czy szkiełko jest podświetlane i przykręcić boczek. To samo z pozostałymi klamkami

Efekt końcowy (marne zdjęcie zrobione komórką)

Lewa strona:

Narzędzia:
Torx do odkręcenia boczku
Krzyżak mały do śrubki w boczku przy słupku i duży do śrub w boczku po zdjęciu klamki
Pilniczek, nożyk do tapet i lutownica lub dremel
Klej na gorąco lub inny