Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Dobrze wiedzieć a co dokładnie w nim jest nie tak ? Jak na aum to tez mi sie wydawało ze kiepska mapa jest wygrana ...
			
									
									Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
						Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Trzeba by zrobić logi i wtedy ocenić czy to kwestia programu z dupy czy hardware już niedomaga.
			
									
									Projekt FiA: 6Y+20VT 
 

						
- mr_exclusive
 - GTI POWER

 - Posty: 413
 - Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
 - Lokalizacja: Białogard
 - Kontakt:
 
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T

moc na kołach, do tego trzeba dodać straty około 56KM, co daje 296KM i 360NM
Pozdr,
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
						Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
- GregorzG60
 - Użytkownik

 - Posty: 344
 - Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
 - Lokalizacja: podkarpacie
 
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
ile pompuje przy 6000rpm i jaki jest wtedy zaplon i przeplyw ?
			
									
									http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
						- mr_exclusive
 - GTI POWER

 - Posty: 413
 - Rejestracja: czw kwie 17, 2008 15:10
 - Lokalizacja: Białogard
 - Kontakt:
 
Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
przy 6000 mam 1.2bar, przy 7000tys jest 1.0barGregorzG60 pisze:ile pompuje przy 6000rpm i jaki jest wtedy zaplon i przeplyw ?
przepływ nie wiem bo mam stałą mapę zrobioną ecumasterem
zapłon teraz nie pamiętam, musiałbym go zlogować na kanale z zapłonem.
Pozdr,
Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
						Arek
Moje EX GTI Turbo:
viewtopic.php?t=169032
Polo 9N 1.9TDI Highline
Tani Hosting www zapraszam!
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
Skoda Octavia Combi 1.8T 150 KM i 210 Nm AUM k03s i 320cc 2001r
Moc po programie w chiptuning koszalin 214 KM i 303 Nm

			
									
									Moc po programie w chiptuning koszalin 214 KM i 303 Nm

Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
						Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
A na jakim doladowaniu masz ta moc ?
			
									
									Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
						Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
na początku 1.2 bara potem przechodzi w 1.1 barabrylantx8 pisze:A na jakim doladowaniu masz ta moc ?
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
						Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
czemu tak małe wtryski ? załóż minimum 360 i troche kucykow doleci 
			
									
									Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
CORNEK, jakie doładowanie masz przy odcince i przy ok 5500rpm?
			
									
									Projekt FiA: 6Y+20VT 
 

						
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
szpieg, a czy zakładając wieksze wtryski zwiekszy moc ? jeżeli te mu sie np nie zapętlają , to jest sens ? sam sie zastanawiam , moj tuner mi mówi zeby nie ruszac puki sie nie zapetlają .
			
									
									Sprzedam mapę silnika do 1.8 turbo aum . 200km 290nm wyłączona sonda n249 i SAI
						Re: Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
poczytaj: viewtopic.php?f=15&t=114956" onclick="window.open(this.href);return false;brylantx8 pisze:szpieg, a czy zakładając wieksze wtryski zwiekszy moc ? jeżeli te mu sie np nie zapętlają , to jest sens ? sam sie zastanawiam , moj tuner mi mówi zeby nie ruszac puki sie nie zapetlają .
u mnie wtryski lecą na granicy
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
						------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Wykresy z hamowni do analizy silników 1.8T
No i stało się, dziś byłem w Gdańsku u Roberta. Seria okazała się zgodnie z przypuszczeniami bardzo zdrowa, 153 KM i 228 Nm.
Wskoczył program:

Początkowo wyszło 195 KM i 311 Nm ale uznałem, że to za dużo jak na seryjne graty i żeby nie forsować zbytnio to zrobiliśmy delikatniejszą mapę. Efekt jest bardzo zadowalający bo udało się zrobić dół tak że idzie ogarnąć ruszanie bez niewiadomo jakiego mielenia kołami, moc i moment są natomiast odczuwalne im wyższe obroty. Reasumując jestem happy
			
									
									Wskoczył program:

Początkowo wyszło 195 KM i 311 Nm ale uznałem, że to za dużo jak na seryjne graty i żeby nie forsować zbytnio to zrobiliśmy delikatniejszą mapę. Efekt jest bardzo zadowalający bo udało się zrobić dół tak że idzie ogarnąć ruszanie bez niewiadomo jakiego mielenia kołami, moc i moment są natomiast odczuwalne im wyższe obroty. Reasumując jestem happy
Audi A3 2.0TQ 250 KM i 384 Nm by TuneUp Gdańsk
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


