Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								Fahoo							
- TDI Power
  
- Posty: 4038
- Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
- Lokalizacja: Białystok
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Fahoo » wt lut 15, 2011 18:54
			
			
			
			
			dobra pany a taki zamach pasuje?
nr jest troche nie czytelny
037 105 27.K
 wesoł
wesoł  cos kiedys pisal o alternatywnych nr
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: wesol » wt lut 15, 2011 19:40
			
			
			
			
			Tak cos tam pisalem ale sam juz nie pamietam. Wiem ze napewno bedzie lzejsze jak to od 1Z.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » wt lut 15, 2011 20:26
			
			
			
			
			Fahoo,   daj foto z przodu to Ci powiemy
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » wt lut 15, 2011 21:00
			
			
			
			
			zobaczymy w niedługim czasie jak to się sprawdzi.
 w wersji do skrzyń 020 sprzęgło tej firmy biło wszystkie inne na głowę.
 zobaczymy jak jest w wersji dla 02A

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: wesol » śr lut 16, 2011 08:12
			
			
			
			
			statim
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » śr lut 16, 2011 12:06
			
			
			
			
			dokładnie. sprawdzałeś już?
 u siebie taką opcję?
jak miałem skrzynkę 4T 020 to tej firmy sprzęgło przejeździło do końca zywotatego silnika u mnie w budzie. 
ciekawy jestem jak teraz będzie się sprawować przy odelżonym kole zamachowym i długiej skrzyni biegów
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rolmik							
- naczelny rolnik
  
- Posty: 2637
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
- Lokalizacja: Oława
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: rolmik » śr lut 16, 2011 19:40
			
			
			
			
			pany czy normalny jest lkki smród w aucie  ?? tzn dziś jadę po jakiś 20km zaczęło lekko śmierdzieć  czy to może być wina sprzęgła  ostatnio dostało trochę w tyłek bo ciągnęłem  grand vitarę xl7  ponad  2,5 tony  dodam że miała  nie dokońca puszczone hamulce i jechałem max na 2 3 tyś obr wyżej nie chciał jechać   silnik alh90 koni   jak to by bylko sprzęgło to prosił bym o konkretny zestaw taki pod fimic +216+virus czyli jakieś 140 koni i 300Nm
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lut 17, 2011 10:12
			
			
			
			
			rolmik,   jeśli nie jechałeś na "półsprzęgle" a masz serię nie modzonąto raczej nic sięze sprzegłem nie powino dziać chyba że uż jest mocno zużyte. natomiast sprzęgła VW robi ze sporym zapasem.
 pod taki setup wystarczy Ci takie sprzęgło jak masz w serii z tym że jeśli ta moc co podałeś est docelowa to bym nie brał 216 bo to tylko dodatkowy koszt a  do ponoć 150KM wystarczają seryjne wtryskiwacze z silników ASV i AHF.
 no chyba że chcesz koniecznie nowe to tak
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								phanteon							
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2793
- Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
- Lokalizacja: GDA
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: phanteon » czw lut 17, 2011 11:40
			
			
			
			
			A ktoś stestował kiedys serję alh/asv przy set up'ie w granicach 180/370? Ciekawe ile to trzymało
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								rolmik							
- naczelny rolnik
  
- Posty: 2637
- Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
- Lokalizacja: Oława
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: rolmik » czw lut 17, 2011 13:12
			
			
			
			
			arwam, 216 to niższe salanie  a pompe to ja mam 10 a nie 11   po za tym na tych wtruskach samym programem to max 25-30 habet
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lut 17, 2011 14:39
			
			
			
			
			rolmik,   niższe spalanie bierze się nie z tego że masz lepsze wtryskiwacze tylko z tego że masz większy moment obrotowy i żadziej trzeba redukować.
skoro ja mam ori wtryskiwacze od AFN i w dodatkuy waga auta wcale nie jest mniejsza niż MK3 z AFN'em pod maską to powinienem mieć salanie takie samo lub wyższe niż to ori TDI chociaż tam wszystko jest precycyjniej regulowane.
 moja jedyną przewagą nad ori MK3 z silnikiem AFN jest dłuższa skrzynia i  a minusem gorsza turbina bo teraz jeżdżę na K14 z opla omegi 2.3TD
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 Shmatan
- V.I.P.
  
- Posty: 6972
- Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
- Lokalizacja: Rzeszów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: Shmatan » czw lut 17, 2011 17:16
			
			
			
			
			rolmik pisze: prosił bym o konkretny zestaw
nosz... wystarczy poszukać mojego posta w temacie gdzie 2 razy wklejałem "konkretne zestawy"!
arwam pisze:sprzęgła VW robi ze sporym zapasem
słyszałem że alh jest wyjątkiem - nie wiem ile w tym prawdy
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								SToRM							
- V.I.P.
  
- Posty: 1770
- Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
- Lokalizacja: GOP
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: SToRM » czw lut 17, 2011 19:34
			
			
			
			
			Shmatan pisze:słyszałem że alh jest wyjątkiem - nie wiem ile w tym prawdy 
Znam kilka pomodzonych AHL i zaden nie mial problemow ze sprzeglem.
Moj ALH zrobiony na 156KM@320Nm jezdzi nadal na ori dwumasie. Przebieg 240 000 km - po modach od 70 000 km. A lekko nie ma.
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 arwam
						
						
													
						
									
						Post
					
								autor: arwam » czw lut 17, 2011 20:29
			
			
			
			
			SToRM,  jak z dolnych obrotów nie dajesz pełnego ognia na tłoki to ciężko też nie ma
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości