V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
Hamownia pokazała 310KM i 350NM, jednak w dalszym ciągu są problemy z układem zapłonowym. Wypadają zapłony i nieważne czy podmienione są swiece czy moduły czy cewki, zawsze jedna głowica sprawia kłopot.
Teoria spiskowa mi się klaruje ze ten VEMS naprawdę jest jakiś felerny... Pamiętacie jakie miałem problemy z zapłonem w mkI? W duchu jednak liczę ze to tylko teoria spiskowa która przy odpowiednim przedstawieniu faktów jest realna ale w rzeczywistości tak nie jest. Walka trwa nadal, teraz wiązka jest przeglądana od nowa.
			
									
									Teoria spiskowa mi się klaruje ze ten VEMS naprawdę jest jakiś felerny... Pamiętacie jakie miałem problemy z zapłonem w mkI? W duchu jednak liczę ze to tylko teoria spiskowa która przy odpowiednim przedstawieniu faktów jest realna ale w rzeczywistości tak nie jest. Walka trwa nadal, teraz wiązka jest przeglądana od nowa.
- 
				Lukasz1985
 - Mały gagatek

 - Posty: 115
 - Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
 - Lokalizacja: Cambridge
 - Kontakt:
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
Kompresje mierzyliscie?Moze gniazda juz zmeczone i komprecha ucieka.Jak ogarniecie problemy z zaplonem to jakie plany na dalszy rozwoj ?
			
									
									VW Bora TDI-sold
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
Acha, zanim auto pojechało na hamownie okazało się że swiece nie były podokręcane i na dodatek maja niewiadomy przebieg. A raczej mają duży bo głowice które są zainstalowane pochodzą z auta w którym strzelił pasek, a tak sobie myśle ze jak ktoś doprowadza do takiego stanu to o swiece napewno nie dbał.....
			
									
									- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
Silnik jest zdrowy, nawet bym powiedział zdrowiutki, kompresja ok, ciśnienie jest, oleju nie bierze, z odmy nawet para nie idzie. Mechanicznie wszystko jest OK.Lukasz1985 pisze:Kompresje mierzyliscie?Moze gniazda juz zmeczone i komprecha ucieka.Jak ogarniecie problemy z zaplonem to jakie plany na dalszy rozwoj ?
V8 w mkII, odpalił strona 31
Może wyślij tego vesma do Jadźwina on ma jakieś tam urządzenia do testowania vemsów.
			
									
									www.proturbo.com.pl
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
Ten VEMS był już 2 razy upalony i był 2 razy u niego naprawiany, wiec raczej to nie to.
			
									
									- 
				Lukasz1985
 - Mały gagatek

 - Posty: 115
 - Rejestracja: ndz paź 07, 2007 22:08
 - Lokalizacja: Cambridge
 - Kontakt:
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
Czytam temat rowniez na sr.pl.Licze ze ogarniecie temat zaplonu.Powodzenia
			
									
									VW Bora TDI-sold
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
no właśnie mojemu kupmlowi w S6 plus jak padł moduł jednego z garów to dowiedział sie o tym dopiero jak podłaczył auto do kompa i mu checka z katów wywaliło. Bo samochód wmiare normalnie jeździł i wolne obroty też miał spokojne. Jak 7 z 8 garów chodzi to w takim silniku nie jest tak łatwo wyczóć jak w R4.
			
									
									BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
Tu jeszcze się usmażyła cewka. Ale to już przeszłość, są cewki z tfsi, nowa wiązka i EMU. Jak to chodzi nie wiem, dziś strojenie, jutro może hamownia. Zacząłem też pleść wydech 4-2-1, w wakacje skończę. 
I do wakacji nie przewiduje żadnych modów., chce się trochę pocieszyć jazdą.
			
									
									I do wakacji nie przewiduje żadnych modów., chce się trochę pocieszyć jazdą.
- Apsik
 - Powered by G60

 - Posty: 1279
 - Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
 - Lokalizacja: just behind you
 - Kontakt:
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
Działaj działaj 
Będziesz na Rudnikach?
			
									
									Będziesz na Rudnikach?
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
						- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
V8 w mkII, odpalił strona 31
ile wypluł?olozwirski pisze: dziś strojenie, jutro hamownia.
2,9vr6syncro  viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
						Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- olozwirski
 - 2 SLOW 2 PLAY

 - Posty: 1628
 - Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
 - Lokalizacja: WKZ
 
Re: V8 w mkII, odpalił strona 31
302KM@6604 i 335NM@5358vr6syncro pisze:ile wypluł?olozwirski pisze: dziś strojenie, jutro hamownia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości



