silnik i ceramizer
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
XADO W POLSCE
Szanowni Państwo!!!
Dla waszej wiadomości!!!
W Warszawie już isnieje oddział XADO!!!
Produkcje XADO teraz można nabyć u nas!
kontakt: 022 744 15 04
Serdecznie zapraszam!
www.xado.com
Pozdr, Julia
			
									
									Dla waszej wiadomości!!!
W Warszawie już isnieje oddział XADO!!!
Produkcje XADO teraz można nabyć u nas!
kontakt: 022 744 15 04
Serdecznie zapraszam!
www.xado.com
Pozdr, Julia
UWAGA!!!!! BEZPOŚREDNIO!!!! PRODUKCJA XADO!!!!
						albo sie skusze na xado od uzytkownika oldstaszek, albo na olej liqui molly z dwusiarczkiem molibdenu (mos2).. bo poki co moje eksperymenty olejowe wychodza na duzy plus... 
[ Dodano: 09 Cze 2009 23:43 ]
az ciezko sobie wyobrazic ze 9ml tego xado moze dac taki efekt... a oliwy wchodzi 3,5litra... chyba sie zdecyduje
			
									
									[ Dodano: 09 Cze 2009 23:43 ]
az ciezko sobie wyobrazic ze 9ml tego xado moze dac taki efekt... a oliwy wchodzi 3,5litra... chyba sie zdecyduje

- 
				oldstaszek
- Forum Master 
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no dobra 
dzisiaj dokonałem pomiarów cisniania na cylindrach , jak sie okazało :
1 : 8,9 bar
2 : 6,7 bar
3 : 7
4: 8 Bar
cisnienie oleju na podstawce na rozgrzanym silniku na jałowym : 1,8 Bar
przy 2 tys obrotów : 4 Bar , czyli dół jakos jeszcze sie wyrabia , niepokoi mnie taka roznica w cisnieniach , chyba jestem chetny do przetestowania ceramizera, o ile jest wogole sens czy lepiej zaczac sie juz szukaniem innego silnika
 czy lepiej zaczac sie juz szukaniem innego silnika  
 
[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 7:22 pm ]
jeszcze zrobie probe olejową , jak wzrosnie to znaczy ze pierscienie , jak niezbyt wzrosnie to beda uszczelniacze ?
			
													dzisiaj dokonałem pomiarów cisniania na cylindrach , jak sie okazało :
1 : 8,9 bar
2 : 6,7 bar
3 : 7
4: 8 Bar
cisnienie oleju na podstawce na rozgrzanym silniku na jałowym : 1,8 Bar
przy 2 tys obrotów : 4 Bar , czyli dół jakos jeszcze sie wyrabia , niepokoi mnie taka roznica w cisnieniach , chyba jestem chetny do przetestowania ceramizera, o ile jest wogole sens
 czy lepiej zaczac sie juz szukaniem innego silnika
 czy lepiej zaczac sie juz szukaniem innego silnika  
 [ Dodano: Pon Cze 15, 2009 7:22 pm ]
jeszcze zrobie probe olejową , jak wzrosnie to znaczy ze pierscienie , jak niezbyt wzrosnie to beda uszczelniacze ?
					Ostatnio zmieniony pn cze 15, 2009 19:18 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
noo mial 13 w .....2004 roku 
jakos w 2007 mial po 11 rowno , no a teraz ? smierc w oczach zastanawiam sie nad wstawieniem samego silnika ABS ? bo to w sumie młodsze jest jak  RPek, albo trafic RPka z automata , ewentualnie po remoncie jak mial kiedys the gwiazdor, kurde jak nie urok to sraczka , czlowiek sie rozgladał za innym autem, a teraz tego bedzie ciezko sprzedac
 zastanawiam sie nad wstawieniem samego silnika ABS ? bo to w sumie młodsze jest jak  RPek, albo trafic RPka z automata , ewentualnie po remoncie jak mial kiedys the gwiazdor, kurde jak nie urok to sraczka , czlowiek sie rozgladał za innym autem, a teraz tego bedzie ciezko sprzedac 
			
									
									
jakos w 2007 mial po 11 rowno , no a teraz ? smierc w oczach
 zastanawiam sie nad wstawieniem samego silnika ABS ? bo to w sumie młodsze jest jak  RPek, albo trafic RPka z automata , ewentualnie po remoncie jak mial kiedys the gwiazdor, kurde jak nie urok to sraczka , czlowiek sie rozgladał za innym autem, a teraz tego bedzie ciezko sprzedac
 zastanawiam sie nad wstawieniem samego silnika ABS ? bo to w sumie młodsze jest jak  RPek, albo trafic RPka z automata , ewentualnie po remoncie jak mial kiedys the gwiazdor, kurde jak nie urok to sraczka , czlowiek sie rozgladał za innym autem, a teraz tego bedzie ciezko sprzedac 
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
dokladnieguti pisze:jak nie urok to sraczka
 
 to dosc dlugo nim jezdzisz, jak to ma mniej wiecej przelot i jakie masz objawy takiego niskiego cisnienia?
remontowac rpka, raczej nie oplacalne, "nowy" mozna kupic za 500-600zl, troche kot w worku, ale bardziej to oplacalne niz kapitalka...
najlepiej to szukaj ADZ, to najmlodsza odmiana 1.8 8v, po ABSie wszedl wlasnie ADZ
- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
haps,  ma nalatane około 300 tys z czego ponad 100 tys na LPG  
 
objawów praktycznie nie ma jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic
 jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic  mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot
 mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot  ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund  ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie
 ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund  ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie  ) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do  bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka  ( tam jest wielopunkt  wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )
 ) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do  bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka  ( tam jest wielopunkt  wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )
			
									
									 
 objawów praktycznie nie ma
 jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic
 jak zimny to rowniutko pracuje, a jak cieplejszy to tak troszke zaczyna nierowno chodzic  mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot
 mocy mu nie brakuje, wprawdzie z ABSem dostaje łomot  ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund  ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie
 ale przy takim przebiegu i LPG to mysle ze tragedii nie ma, spalanie okolo 10-11 litrów LPG, predkosc max okolo 190 ( licznikowe ) do setki okolo 10-11 sekund  ( mierzone aparatem i liczenie sekund na filmie  ) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do  bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka  ( tam jest wielopunkt  wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )
 ) takze objawów jakos wielkich nie ma, nie podoba mi sie natomiast dzwiek tego silnika ,w porownaniu do kolegi ABSa a nawet RPka u kolegi w pasku , to moj to dziala jak jakas padaczka mimo ze ma nowe swiece, nowe kable itd. jutro sobie zrobie probe z olejem , tak ze zwyklej ciekawosci. Zastanawialem sie czy np jakby moja głowica okazala sie dobra, to czy pasowałaby ona do do  bloku ABS ? a moze 2H ? kolega ma 2H z wydmuchana uszczelka  ( tam jest wielopunkt  wiec tylko głowice bym chcial przełozyc, troche rzezba , ale moze sie uda ? )Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
no to moj po wakacjach bedzie mial bardzo podobnie...hmm... az boje sie wkladac manometr pod maske.. napisz co i jak z ta proba..guti pisze:haps, ma nalatane około 300 tys z czego ponad 100 tys na LPG
gdzies wyczytalem ze jesli spadek cisnienia sprezenia spada o 20% od nominalnego to szykuje sie remont i ze roznica miedzy cylindrami nie moze wynosic 10%.. tutaj sporo wiecej jest..
jak nie widac roznicy, to po co przepłacacguti pisze:objawów praktycznie nie ma

- guti
- Mistrz KieroVWnicy 
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
kumpla ABS ma 273 tys, 92 rok , nic na gazie nie jezdzil i ma rowno po 11 bar na kazdym ,haps pisze: no to moj po wakacjach bedzie mial bardzo podobnie...hmm... az boje sie wkladac manometr pod maske..
 jak widac LPG niszczy silnk , ale przez to co zaoszczedzilem na LPG to moje
 jak widac LPG niszczy silnk , ale przez to co zaoszczedzilem na LPG to moje  
 [ Dodano: Pon Cze 15, 2009 11:55 pm ]
na razie to ja soe rozgaldam za autem, jakis pasek b3, b4 w wypasie, ale jak tak dalej pojdzie i bede trafial same graty , niby niebite i cukierki to zostane przy Rpku i mk II bo wiem co mamhaps pisze:jak nie widac roznicy, to po co przepłacac
 zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione
 zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione 
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
na razie to ja soe rozgaldam za autem, jakis pasek b3, b4 w wypasie, ale jak tak dalej pojdzie i bede trafial same graty , niby niebite i cukierki to zostane przy Rpku i mk II bo wiem co mamguti pisze:]jak nie widac roznicy, to po co przepłacac
 zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione
 zawsze jest ryzyko , albo pewne auto od znajomego , ktore sie zna, albo auto naprawde trafione  [/quote]
[/quote]jeśli cie interesuje to mam paska b4 z 1.8 ABS i krótką skrzynią biegów..
wypasów niema, klima, wsp kier o halogeny
 
 nie mówie ze stan idealny bo nie jest..
i jeszcze ABS jak to w ABS :green_fuck:
					Ostatnio zmieniony śr cze 17, 2009 10:29 przez Bartek-96, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości





