xander_88 pisze:Po ktorych stwierdzam ze albo mietek sie nie scigal albo mial cos nie tak z motorem ...
Jasne napisze do Mercedesa zeby nie klamal w opisach przyspieszenia bo jakis uzytkownik forum golfa napisal ze nie mozliwe to jest zeby go st220 objechaloxander_88 pisze: heheheh ... czekaj przestane sie smiac to odpisze albo moze ktos inny Ci wytlumaczy bo ja chyba nie umiem bez
Ale lapiesz mnie za slowka
Ja nie napisalem ze nie ejst wazny tylko dla mnie wazniejsze sa KM oczywiscie w uwzglednieniu Nm w przeliczeniu na Kg i zgrane z przelozeniami skrzyni biegow pasuje ci taka odpowiedz??
To teraz Ty mi odpisz na pytanie bo nie odpowiadasz czyli: idac twoim tokiem rozumowania moment jezeli odgrywa tak wazna role u ciebie najwazniejsza to jakim prawem np samochod z 290 Nm moze wygrac z takim co ma ich wiecej np o conajmniej 100Nm



 osobiscie nie jezdzilem ST220 ale jezdzilem duzymi pojemnosciami N/A i wiem ze 3.0 w takiej budzie nie moze robic szalu ... Nie twierdzac ze nie jest to szybkie auto.
 osobiscie nie jezdzilem ST220 ale jezdzilem duzymi pojemnosciami N/A i wiem ze 3.0 w takiej budzie nie moze robic szalu ... Nie twierdzac ze nie jest to szybkie auto. 
 
 
 
 dalej nie bede sie klucil bo nie ma ta wiekszego sensu
 dalej nie bede sie klucil bo nie ma ta wiekszego sensu 

 
   
   
 
  nie wiem czemu zrezygnowal z tego napedu
 nie wiem czemu zrezygnowal z tego napedu


 lata czy to ford,vw czy mietek ... poprostu wiem jak ten silnik chodzi (3.2 CDI) w dodatku w 4maticu
 lata czy to ford,vw czy mietek ... poprostu wiem jak ten silnik chodzi (3.2 CDI) w dodatku w 4maticu