 Chodzi mi po głowie też plan zostawienia seryjnego auta lekko zmodzonego tego co mam a zajęcie się projektem typu mk2 z motorem R32 lub coś w tym style bardziej cultowo
 Chodzi mi po głowie też plan zostawienia seryjnego auta lekko zmodzonego tego co mam a zajęcie się projektem typu mk2 z motorem R32 lub coś w tym style bardziej cultowo 
Moderator: G0 Karcio

 Chodzi mi po głowie też plan zostawienia seryjnego auta lekko zmodzonego tego co mam a zajęcie się projektem typu mk2 z motorem R32 lub coś w tym style bardziej cultowo
 Chodzi mi po głowie też plan zostawienia seryjnego auta lekko zmodzonego tego co mam a zajęcie się projektem typu mk2 z motorem R32 lub coś w tym style bardziej cultowo 

 i w drodze powrotnej znowu problem z kopceniem. Zimny silnik na postoje nie kopci później zaczyna zwłaszcza na 1 biegu jak schodzi z obrotów później już na jałowych tez pokopcuje, autostrada trochę butowałem kopci sporo na luzie po butowaniu też tak jakby olej się spalał później przestaje tylko podczas obciążenia nie kumam tego może ktoś ma jakiś pomysł. Pierścionki i uszczelniacze nie mogą być bo by kopcił od razu rano po uruchomieniu kurde czyżby znowu nowe turbo *#cenzura#* i leje?
 i w drodze powrotnej znowu problem z kopceniem. Zimny silnik na postoje nie kopci później zaczyna zwłaszcza na 1 biegu jak schodzi z obrotów później już na jałowych tez pokopcuje, autostrada trochę butowałem kopci sporo na luzie po butowaniu też tak jakby olej się spalał później przestaje tylko podczas obciążenia nie kumam tego może ktoś ma jakiś pomysł. Pierścionki i uszczelniacze nie mogą być bo by kopcił od razu rano po uruchomieniu kurde czyżby znowu nowe turbo *#cenzura#* i leje?
 
  
  wtedy będzie pewność co i jak
 wtedy będzie pewność co i jak
 JAk zdjąłem down pipe pokręciłem wirnikiem nie ma luzów tylko trochę mazi.
 JAk zdjąłem down pipe pokręciłem wirnikiem nie ma luzów tylko trochę mazi.


o to chodzi aby podpiąć OCT pod odmę a w dolocie zaślepić ten otworek do którego odma sobie idzie. Odma wychodzi z pokrywy zaworów i łączy dolot. Patrz teraz jak szybko zapełni się buteleczka olejem. Czy przy spiętym OCT dalej tam samo kopci? Lekka mgiełka po odpięciu jest ok.czajaa22 pisze:Dobra więc tak OCT jest podpięty pod odmę ale z OCT nie idzie do dolotu.
 
  
  to bym mu się dokładnie przyjrzał, sam przełaziłem podobne historie z świeżo regenerowaną suszarką
 to bym mu się dokładnie przyjrzał, sam przełaziłem podobne historie z świeżo regenerowaną suszarką  


 ))
))
To nie białe tylko beige adekwatne do wnętrza i korków bo też są w tym kolorze taki mój kaprys. Jeszcze tylko silnik trzeba ogarnąć ech...hunterek pisze:czajaa22, a to biale cos to w jakim celu bo nie rozumiem ? Ogolnie ladnie wyglada pod maska))



 
  
 
 
  
  
 
 
  
  
 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości