[mk4] Prośba o analizę logów

Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.

Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: muszkatobiasz » pt mar 27, 2020 23:21

pompki mogą już lać i się już zacierać wynika to z bip



danielg21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr mar 18, 2020 12:56
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AVF

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: danielg21 » sob mar 28, 2020 16:02

czyli pompki do regeneracji , no spróbuje je wymienić ale ta kwota 2000zł już troszkę przeraża



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: muszkatobiasz » sob mar 28, 2020 17:50

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=590324 zapytaj tutaj myślę że będzie taniej



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: wesol » sob mar 28, 2020 18:11

Ja bym ściągnął pokrywę i odczytał oznaczenie pompowtryskow. Mogą być niewłaściwe założone. Wtedy bipy nie będą się zgadzać.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

danielg21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr mar 18, 2020 12:56
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AVF

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: danielg21 » sob mar 28, 2020 21:22

a jak sprawdzić które pompowtryski na które miejsce ?



danielg21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr mar 18, 2020 12:56
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AVF

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: danielg21 » pn mar 30, 2020 15:05

Witam wszystkich, dzisiaj zdemontowałem pokrywę zaworów a tam pompowtryski o oznaczeniu 038130073AG.....



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: wesol » pn mar 30, 2020 17:28

Ci ty za silnik masz bo napewno nie jest to avf bo to był taki w passacie B5. Pompki 073AG to są z silnika AXR czyli wersji 100 konnej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

danielg21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr mar 18, 2020 12:56
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AVF

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: danielg21 » pn mar 30, 2020 18:11

dokładnie, ktoś podmienił pompki, obstawiam że ten Janusz z komisu, sterownik jest od avf, turbo też ale pompki jak widać całkiem inny model, dziwne że to jeździ i ogólnie nie ma problemu bo sobie cyka silniczek, tylko mocy nie ma :rotfl:



opal_tube
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz kwie 12, 2020 14:16

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: opal_tube » ndz kwie 12, 2020 14:29

Witam Klubowicze! Jako nówka sztuka tutaj,chciałbym w pierwszej kolejności się przywitać.

Na wstępie chciałbym przeprosić,ponieważ moje auto to Seat ibiza,a nie VW Golf. Postanowiłem poprosić Was o pomoc,ponieważ dostałem info,że tutaj otrzymam właściwą poradę,dotyczącą silnika 1.8T.

Mam problem z moją Cuprą. Silnik 1.8T AYP rok 2000. Auto przy zmianie biegów na wysokich obrotach,zamula na kilka sekund,po czym budzi się do zycia i ciagnie calkiem dobrze,ale oczywiscie nie tak jak przed usterka. VCDS pokazal bład '17965 – Charge Pressure Control: Positive Deviation.' Jak rozumiem,turbo przeładowuje. Jest to moje pierwsze auto z silnikiem 1.8T. Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki i doradztwo. Nie chciałbym zarżnąć turbiny,a samochód jest używany na codzien. Oto logi które udalo mi się zrobic:

http://vaglogi.pl/log-002_115_242ml7.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_OqsDt.html
http://vaglogi.pl/log-004_118_y26aS.html
http://vaglogi.pl/log-033_1619l.html



danielg21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr mar 18, 2020 12:56
Auto: VW GOLF IV
Silnik: AVF

[mk4] Re: Prośba o analizę logów

Post autor: danielg21 » czw kwie 16, 2020 15:43

Witam wszystkich,
a więc wymieniłem wtryski na prawidłowe oznaczenie,troszkę pochłonęło kasy ale jakoś się udało, teraz normalnie pracuje, spalanie 0,7l na postoju, ładnie cyka ale żeby nie było tak pięknie pojawił się kolejny problem, na pierwszym biegu muł , zero przyspieszenia, na drugim biegu z dołu muł ale później od 2500tys wgniata w fotel, 3,4,5,6 bieg idzie jak rakieta nie mam pomysłu co się dzieje, sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia zaworu i wszystko ok,coś doradzicie?

podmieniłem już czujnik map i przepływomierz bez rezultatu

zrobiłem logi na pierwszym biegu :

038 906 019 EP 1.9l R4 EDC 0000SG 1442
Group A: '003 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle
TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% TIME TIME
MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP STAMP
0.01 882 250.0 240.1 58.6
0.52 861 250.0 240.1 58.2
1.08 882 850.0 240.1 4.8
1.67 1176 850.0 519.4 4.8
2.25 1680 850.0 646.8 4.8
2.84 2184 850.0 612.5 4.8
3.42 2625 850.0 509.6 4.8
4.03 2919 850.0 475.3 4.8
4.61 3528 850.0 1024.1 4.8
5.18 3948 850.0 749.7 4.8
5.78 2814 295.0 641.9 4.8

Wednesday 15 April 2020 17:33:47
038 906 019 EP 1.9l R4 EDC 0000SG 1442
Group A: '011 Group B: Not Running Group C: Not Running
Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP
TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% TIME TIME
MARKER STAMP /min mbar % STAMP STAMP
0.01 861 1071.0 1006.2 19.9
0.61 861 1071.0 1006.2 19.9
1.18 861 1071.0 1006.2 19.9
1.78 861 1071.0 1006.2 19.9
2.35 861 1071.0 1006.2 19.9
2.96 861 1071.0 1017.9 19.9
3.54 1071 1428.0 1064.7 19.9
4.10 1512 2009.4 1251.9 19.9
4.69 1995 2315.4 1638.0 30.7
5.29 2436 2346.0 1930.5 37.5
5.88 2772 2346.0 2047.5 41.8
6.44 3066 2346.0 2106.0 45.4
7.03 3423 2346.0 2527.2 69.7
7.61 4494 2152.2 2363.4 77.3



ODPOWIEDZ

Wróć do „Diagnostyka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości