Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Freddy » pt wrz 20, 2019 09:37

Po sprawdzeniu i wyczyszczeniu punktów masowych jak kolega podpowiada wymień też wszystkie 3 bezpieczniki na akumulatorze a tak w ogóle od tego możesz zacząć...

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka




lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt wrz 20, 2019 10:52

Ja tak miałem nawet na nowym aku, ale on musiał długo w sklepie stać i od początku nie był za dobry. Rozrusznik też robiłem, ale kontrolki przy rozruchu dalej się zapalały. Dopiero nowy, w dodatku większy aku rozwiązał problem.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt wrz 20, 2019 11:09

Koledzy...jest możliwe takie uszkodzenie manetki, że przy włączaniu kierunku wyłącza tempomat? Czy raczej wiązka do manetki? Kupiłem dupowoz z taka przypadłością...nie mam czasu sie tym zająć bo są ważniejsze sprawy tyłu oleje, filtry, rozrządy itp... Jeśli którymi potwierdzi że jest możliwe takie uszkodzenie, to zmienię manetke...bo na głębsze szukanie usterki brak chwilowo czasu...A dwa razy rozbierać też mi się nie chce :jezor:



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt wrz 20, 2019 16:36

Myślę, że możliwe - poruszysz manetką i rozłącza tempomat jak coś tam słabo łączy. Ale możliwe nie oznacza, że pewne :)



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » wt wrz 24, 2019 09:18

Cześć. Czy slupki B z Bory pasują do Golfa IV 5D?



daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: daniel23584 » śr wrz 25, 2019 08:53

Jak kupię którąś z tych rur to to będzie pasować p&p czy trzeba coś spawać?
https://allegro.pl/oferta/vw-golf-4-iv- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/vw-bora-golf- ... e=facebook


ALH -> 205 -> soft

flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 421
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: flatron1984 » sob wrz 28, 2019 10:03

Będzie pasować, a przynajmniej powinno :bajer:


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz paź 06, 2019 09:14

Panowie, jak jest z przekładką licznika z paska W8 do MK4? Potrzeba 300 na blacie ;)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: G0 Karcio » ndz paź 06, 2019 13:34

https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=620690
Ewentualnie dzwoń do tego Pana, ma licznik W8 w mk4 500KM, może coś podpowie.
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-iv-v6 ... y8xco.html



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz paź 06, 2019 15:05

Prze z chwilę chciałem taki licznik pchać do siebie...Ale wsadzilem diesla pod maskę :rotfl:
Z tego co kojarzę, to wsad przerabiamy jak każdy inny z passata z nową strukturą eepromu



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1048
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » ndz paź 06, 2019 20:58

Panowie, pytanie odnośnie wiązki przycisku ASR/ESP, a dokładniej o T47A/13. Z diagramu można odczytać, że wiązka jest już poprowadzona do przewodów tablicy rozdzielczej.

Na polskich forach nie można znaleźć nic na ten temat, ale na zagranicznych przeczytałem, że przewód jest w wiązce biegnącej do okolic kolumny kierowniczej, kończącej się na jakimś czarnym uchwycie i mającej koniec zaklejony czarną taśmą. Czy ktoś z Was napotkał może kiedyś tę wiązkę i mógłby mi dokładniej wskazać jej lokalizację?
Mógłbym poprowadzić przewód bezpośrednio do wtyczki pompy, ale skoro ta wiązka jest już we wnętrzu, to chciałbym z niej skorzystać :)

Update:
Ja odpuściłem temat montażu ASR. Zaufany mechanik odradził mi wykonanie tej operacji, bo stwierdził że nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie używana pompa i czy nie zawiedzie w najmniej odpowiednim momencie, a on na siebie nie będzie brał takiej odpowiedzialności, to w końcu chodzi o hamulce. Czy miał rację - nie wiem, możliwe że tak, więc zrezygnowałem.
Ostatnio zmieniony pt lip 22, 2022 23:16 przez mat06, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz paź 06, 2019 21:09

A co z tym spasowaniem wycięć na wskaźnik paliwa i temperatury? Bo tak średnio to siedzi bym powiedzial.. a widziałem że mają niektórzy elegancko spasowane.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka



Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn paź 07, 2019 09:45

mat06 pisze:
ndz paź 06, 2019 20:58
Panowie, pytanie odnośnie wiązki przycisku ASR/ESP, a dokładniej o T47A/13. Z diagramu można odczytać, że wiązka jest już poprowadzona do przewodów tablicy rozdzielczej.

Obrazek

Na polskich forach nie można znaleźć nic na ten temat, ale na zagranicznych przeczytałem, że przewód jest w wiązce biegnącej do okolic kolumny kierowniczej, kończącej się na jakimś czarnym uchwycie i mającej koniec zaklejony czarną taśmą. Czy ktoś z Was napotkał może kiedyś tę wiązkę i mógłby mi dokładniej wskazać jej lokalizację?
Mógłbym poprowadzić przewód bezpośrednio do wtyczki pompy, ale skoro ta wiązka jest już we wnętrzu, to chciałbym z niej skorzystać :)
Najprawdopodobniej jest w takim plastikowym przepuście montowanym nad kolumną kierowniczą ( na kolumnie kierowniczej, od góry jak mnie pamięć nie myli na takie spinki,na wysokości belki pod deską rozdzielczą, tak jakby na wysokości zegarów ). Generalnie jakbyś całą wiązkę w aucie rozpruł to takich kabli zakończonych "nigdzie" znajdziesz więcej.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn paź 07, 2019 13:49

Jest dokładnie tam gdzie Sebek pisze...są tam też np kable od sterownika ABS do navi...jeśli ta nie była zamontowana w aucie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości