Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...

Moderatorzy: palio, jhosef, VIP

ODPOWIEDZ
bloody56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 06, 2019 19:07

Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: bloody56 » wt sie 06, 2019 19:28

Koledzy mam zagwozdkę czy kupić GOLFA IV 1.9TDI ze zrobionym programem i zakutym silnikiem który pozwala na wkręcenie go na ponad 200HP,.Przebieg też nie jest niski ponad 200tyś a może był kręcony nie wiadomo.Nie wiem czy mam się bać zakupu takiego samochodu,czy przez to że silnik jest zakuty jego żywotność nie jest dużo mniejsza? Słyszałem że po takich modyfikacjach co 50tyś do wymiany jest UPG czy inne elementy.Ten samochód ma dużo szpachli ale jest bardzo ładnie zrobiony i zadbany,na pierwszy rzut oka widać że ktoś włożył w niego sporo pieniędzy,moc kusi ale nie wiem czy jest sens kupować auto z zakutym silnikiem po jakimś tuningu do normalnego użytkowania.Nie chcę później inwestować w niego dużo kasy a na tuningu za bardzo się nie znam dlatego pytam,z góry dzięki za pomoc.Dodam że cena jest atrakcyjna ale wszyscy odradzają takie auto bo stary rocznik,bo nie wiadomo co było robione itp ale ma coś w sobie :rozpacz:
Ostatnio zmieniony wt sie 06, 2019 21:41 przez bloody56, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10505
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: doggie » wt sie 06, 2019 19:46

bloody56 pisze:
wt sie 06, 2019 19:28
Koledzy mam zagwozdkę czy kupić GOLFA IV 1.9TDI AFN 1999r. ze zrobionym programem i zakutym silnikiem który pozwala na wkręcenie go na ponad 200HP,głowica była planowana,posiada tytanowe zawory i inne elementy,nowe felgi i po prostu wygląda świetnie.
jest jakaś wiarygodna dokumentacja na to?
Ten samochód ma dużo szpachli ale jest bardzo ładnie zrobiony
ze szpachli mozna wszystko wyrzeźbić, każdą markę i też będzie ładnie wyglądać, niekoniecznie nawet auto musi mieć blachy :hmm:


widać że ktoś włożył w niego sporo pieniędzy, .........Dodam że cena jest atrakcyjna
Yhy :los2:

a jaka?



bloody56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 06, 2019 19:07

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: bloody56 » wt sie 06, 2019 19:52

Taka dokumentacja że tak mówi znajomy :D ale chyba by nie zmyślał co wymieniał on to robił bo lubi takie projekty więc nie wydaje mi się żeby kłamał.A co z zakutym silnikiem jak z eksploatacją takie golfa co ma prawie 200koni a może mieć dużo więcej.Najbardziej boję się tych ewentualnych usterek później i drogich napraw a szpachlę sprawdzę jak coś u niego miernika nie oszuka.On mówi że nic się nie psuje ale to takie gadanie jak handlarz żeby wcisnąć...
Ostatnio zmieniony wt sie 06, 2019 21:41 przez bloody56, łącznie zmieniany 1 raz.



Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1037
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: Pastusiak » wt sie 06, 2019 20:24

bloody56 pisze:
wt sie 06, 2019 19:52
Ten golf kosztuje 10tyś a niektórzy za podobne projekty chcą ponad 20tyś.
To tu już masz odpowiedź na swoje pytanie, to nie jest ideał i zapewne nie wart tej kasy, jak ktoś jest świadomy to sporo woła i nie trzeba wtedy jakimiś sloganami wychwalać auta.
Poza tym jak chcesz mocy to albo 1,8T albo 2,8 i zakładasz turbo, diesel to taka (wg mnie) cienka opcja.
I pytanie skąd wiesz że ma tyle i tyle szpachli, że to i to porobione? w ogóle widziałeś chociaż na foto to auto?

Poza tym pytanie akademickie, jedni skupują karty telefoniczne po 200 zł, inni płacą 40 tys za Golfa IV R32, co kto woli.



bloody56
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 06, 2019 19:07

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: bloody56 » wt sie 06, 2019 20:26

Widziałem na żywo i na zdjęciach ten samochód,mogę ci podesłać zdjęcia to ocenisz :D



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10505
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: doggie » wt sie 06, 2019 21:41

bloody56 pisze:
wt sie 06, 2019 19:28
Ten samochód ma dużo szpachli
ile i gdzie?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10505
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: doggie » wt sie 06, 2019 21:42

bloody56 pisze:
wt sie 06, 2019 19:28
Koledzy mam zagwozdkę czy kupić GOLFA IV 1.9TDI ze zrobionym programem i zakutym silnikiem który pozwala na wkręcenie go na ponad 200HP,.Przebieg też nie jest niski ponad 200tyś a może był kręcony nie wiadomo.Nie wiem czy mam się bać zakupu takiego samochodu,czy przez to że silnik jest zakuty jego żywotność nie jest dużo mniejsza? Słyszałem że po takich modyfikacjach co 50tyś do wymiany jest UPG czy inne elementy.Ten samochód ma dużo szpachli ale jest bardzo ładnie zrobiony i zadbany,na pierwszy rzut oka widać że ktoś włożył w niego sporo pieniędzy,moc kusi ale nie wiem czy jest sens kupować auto z zakutym silnikiem po jakimś tuningu do normalnego użytkowania.Nie chcę później inwestować w niego dużo kasy a na tuningu za bardzo się nie znam dlatego pytam,z góry dzięki za pomoc.Dodam że cena jest atrakcyjna ale wszyscy odradzają takie auto bo stary rocznik,bo nie wiadomo co było robione itp ale ma coś w sobie :rozpacz:
czemu wykasowałeś rocznik i tytanowe zawory?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: wesol » śr sie 07, 2019 06:38

A co tam trzeba zakuwać w ahf by przekroczyć można było 200 koni. Na seryjnych gratach zmieniając pompę wtryski turbo robi się 200-250 koni i to wytrzymuje słupek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

art_2008_a_
VW Baron
VW Baron
Posty: 3269
Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
Lokalizacja: WOT
Kontakt:

Re: Czy warto kupić GOLFA IV z zakutym silnikiem

Post autor: art_2008_a_ » śr sie 07, 2019 08:43

bloody56 pisze:
wt sie 06, 2019 19:28
moc kusi ale nie wiem czy jest sens kupować auto z zakutym silnikiem po jakimś tuningu do normalnego użytkowania.Nie chcę później inwestować w niego dużo kasy :rozpacz:
moc może i kusi ale takie auto nie wybacza błędów kierowcy
po drugie moc nie bierze się z powietrza, będzie palił swoje a olej napędowy kosztuje sporo.
po trzecie do normalnego użytkowania wystarcza 100 koni w golfiku a jak nie chcemy skarbonki to najlepszy będzie zwykły 1.6 chyba, że w trasy jeździmy to oczywiście diesel będzie jednak lepszy

auto 20 lat z dużą ilością szpachli .. później takie projekty ciężko sprzedać dalej.

Ja bym szukał innego samochodu. Za 10 tysi można wybierać przebierać w golfach czworkach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Chcę kupić auto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości