Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn gru 10, 2018 17:09

To jest jakiś chiński adapter? Czy OEM VW tylko ktoś pociął

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka



Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn gru 10, 2018 17:44

Chiński adapter, bo nie ma logo vw, ani żadnych numerów.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn gru 10, 2018 19:46

mareczek115km pisze:
śr gru 05, 2018 19:38
sebekgolf pisze:
ndz gru 02, 2018 20:33
mareczek115km pisze:
ndz gru 02, 2018 19:14


Problem zawsze jest na drugi dzień, dłużej pokręci odpala i falowanie kilka sekund.
jak rano ściągnąłem przewód z baku do filtra to byl suchy.
pytanie czy, dać 1 czy 2 zaorki ?
Kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa ? Czy przy okazji wymieniłeś oringi na przelewie/podgrzewaczu filtra ? Jeśli dawno nie był wymieniany, albo wymieniłeś zostawiając stare oringi ( bądź uszkodziłeś nowy podczas składania) to takie efekty będziesz mieć. I od sprawdzenia tego bym zaczął.

Inna sprawa, że pompa z baku powinna dobić ciśnienie przed rozruchem.
około 20k temu wymieniałem filtr wraz z oringami, może wymienić ten zawór na filtrze ?
Zacząłbym od sprawdzenia tego. Jeśli wszystko szczelne, to paliwo nie powinno się cofać.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
jarazm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 03, 2014 19:44
Lokalizacja: PZL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: jarazm » pn gru 10, 2018 22:59

kewinpol pisze:
pn gru 10, 2018 02:08
Hej, radio RCD 200 mp3, licznik z CAN 1j0920821a. Nie działa regulacja podświetlania, radio nie pamięta kodu. Co jest nie tak? Przejściówka, którą dostałem do radia ma pocięte 4 kable i nigdzie nie podłączone, może to one są winne?
Tu masz temat.Ostatnia strona i mój wpis:
viewtopic.php?f=19&t=404303&start=28
A tu film i komentarze pod nim:

Ja CAN pociągnąłem licznika



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1048
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt gru 11, 2018 12:09

Powoli szykuję się do pociągnięcia instalacji z radia do FULL FISa, w celu wyświetlania RDS. Czy w ASO są dostępne jakieś gotowe wiązki?
Jeśli nie, to z czego najlepiej dobrać przewody? Mam na zbyciu instalację oświetlenia tablicy i wiązkę PDC, czy z którejś nadadzą się przewody? Nie będą za grube?


Obrazek

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt gru 11, 2018 15:34

jarazm pisze:
pn gru 10, 2018 22:59
kewinpol pisze:
pn gru 10, 2018 02:08
Hej, radio RCD 200 mp3, licznik z CAN 1j0920821a. Nie działa regulacja podświetlania, radio nie pamięta kodu. Co jest nie tak? Przejściówka, którą dostałem do radia ma pocięte 4 kable i nigdzie nie podłączone, może to one są winne?
Tu masz temat.Ostatnia strona i mój wpis:
viewtopic.php?f=19&t=404303&start=28
A tu film i komentarze pod nim:

Ja CAN pociągnąłem licznika
Hej, bo trochę się już pogubiłem. Jeśli auto ma can: wskazuje na to licznik i kabel z wiązki licznika, to czy muszę ciągnąć jakieś dodatkowe przewody to kostki radia? Co z tą pociętą kostką, którą wstawiłem kilka postów temu, za co są odpowiedzialne te kable i w które gniazda mają wchodzić?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 11, 2018 17:58

To że masz CAN pomiędzy silnikiem i licznikiem nie oznacza że będzie przy wtyczce radia...A pewnie nie będzie



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt gru 11, 2018 19:22

Qto pisze:
wt gru 11, 2018 17:58
To że masz CAN pomiędzy silnikiem i licznikiem nie oznacza że będzie przy wtyczce radia...A pewnie nie będzie
Dobra teraz już ogarniam. Pewnie nie mam go, bo mam tylko dwie kostki, które podpinam do zwykłego radia, a pewnie kable z can idą z innej wtyczki?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt gru 11, 2018 20:01

mat06 pisze:
wt gru 11, 2018 12:09
Powoli szykuję się do pociągnięcia instalacji z radia do FULL FISa, w celu wyświetlania RDS. Czy w ASO są dostępne jakieś gotowe wiązki?
Jeśli nie, to z czego najlepiej dobrać przewody? Mam na zbyciu instalację oświetlenia tablicy i wiązkę PDC, czy z którejś nadadzą się przewody? Nie będą za grube?
Jeszcze nie słyszałem o za grubych przewodach. Natomiast o za cienkich a i owszem :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 11, 2018 20:07

Przez za gruby kabel popłynie za dużo prądu i spali radio :los2:
oryginalnie jest tam 0.35mm^2 Jak dobrze pamiętam- czyli najcieńsze jakie występują w aucie. Można dac i 2.5mm jak jest pod ręką...tylko kto to później wsadzi we wtyczkę licznika.



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » wt gru 11, 2018 20:16

Hej, pokrętło od głośności czasem nie działa tak jak ma, czy przeczyszczenie go preparatem do potencjometrów pomoże? Ogólnie pokrętło lewe stawia mniejszy opór jak te prawe.
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 11, 2018 21:17 przez kewinpol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarazm
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt sty 03, 2014 19:44
Lokalizacja: PZL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: jarazm » wt gru 11, 2018 20:20

kewinpol pisze:
wt gru 11, 2018 19:22
Qto pisze:
wt gru 11, 2018 17:58
To że masz CAN pomiędzy silnikiem i licznikiem nie oznacza że będzie przy wtyczce radia...A pewnie nie będzie
Dobra teraz już ogarniam. Pewnie nie mam go, bo mam tylko dwie kostki, które podpinam do zwykłego radia, a pewnie kable z can idą z innej wtyczki?
Ja podpiąłem się do licznika bezpośrednio (skrętka licznik-radio) bo oczywiście mam standardowe dwie kostki przy radiu



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1048
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt gru 11, 2018 21:51

Qto pisze:
wt gru 11, 2018 20:07
Przez za gruby kabel popłynie za dużo prądu i spali radio :los2:
oryginalnie jest tam 0.35mm^2 Jak dobrze pamiętam- czyli najcieńsze jakie występują w aucie. Można dac i 2.5mm jak jest pod ręką...tylko kto to później wsadzi we wtyczkę licznika.
Mniejsza o radio, gorzej z licznikiem :los2:
Właśnie chodziło mi o to, jakiej maksymalnie grubości może być kabel, żebym zdołał go wsadzić do wtyczki, bo nie ma tam za dużo miejsca. Najprościej będzie chyba przymierzyć, wtedy wszystkiego się dowiem. Gdyby posiadane przewody nie podpasowały, to kupuję pierwszy lepszy przewód, czy do samochodu musi spełniać jakieś normy?
W ASO nie ma czegoś takiego na sztuki? Pewnie będę zamawiał piny, więc wziąłbym wszystko za jednym zamachem.

No chyba, że może ktoś z Was ma taką wiązkę od radia do FISa na sprzedaż? :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt gru 11, 2018 23:01

różne roczniki miały różne piny w liczniku - zobacz czy nie masz pustych w wolnych miejscach...w przedliftowych na pewno były



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości