Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » sob cze 30, 2018 19:56

deskjet pisze:
sob cze 30, 2018 10:11
Takie pytanko... Czy prawdą jest to że poziom płynu wspomagania na rozgrzanym silniku ma być pod max na miarce? Sprawdzałem u siebie i na rozgrzanym mam na połowie na miarce, a na zimnym na min. Dolać czy tak zostawić?
Maximum bądź lekko ponad każdego płynu nigdy nie zaszkodzi. Co będzie nadmiaru to silnik sam się pozbędzie i zachowa taki poziom jaki mu odpowiada :) o ile jest zdrowe wszystko of kors


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » sob cze 30, 2018 23:36

dany_47 pisze:
sob cze 30, 2018 19:53
kris0 pisze:
sob cze 30, 2018 08:27
kris0 pisze:
śr cze 27, 2018 11:12
Panowie polecacie jakiś konkretny płyn hamulcowy?
Panowie podbijam, pomoże ktoś?
Do auta na codzień Motul, zwykły dot 4, do auta z podniesioną mocą RBF600 a do sportu ostrego przynajmniej RBF660
No i super. Dzięki za info Panowie. :pub:



Mattpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 02:09

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Mattpl » ndz lip 01, 2018 12:55

Pamiętaj tylko, że im lepszy płyn tym częściej trzeba go wymieniać, bo szybciej traci te lepsze parametry startowe przez zwiększoną higroskopijność. Jeśli nie zdarzyło Ci się nigdy zagotować płynu to wlej po prostu zwykły, jakikolwiek. I tak nie odczujesz różnicy.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » ndz lip 01, 2018 12:59

Lampart pisze:
sob cze 30, 2018 09:29
Mam zaślepione EGR i zastanawiam sie czy można by było usunąć tą rurkę harmonijkową która doprowadza do niego spaliny i po prostu tam gdzie idzie drugi koniec tej rurki tez zaślepić, czy może ktoś już tak zrobił??
Działać będzie tylko niektórzy mówią, że na przeglądzie mogą się czepić :kac:



kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » ndz lip 01, 2018 22:13

kewinpol pisze:
czw cze 28, 2018 09:26
Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?



kris0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: czw paź 18, 2012 16:51

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kris0 » pn lip 02, 2018 08:45

Mattpl pisze:
ndz lip 01, 2018 12:55
Pamiętaj tylko, że im lepszy płyn tym częściej trzeba go wymieniać, bo szybciej traci te lepsze parametry startowe przez zwiększoną higroskopijność. Jeśli nie zdarzyło Ci się nigdy zagotować płynu to wlej po prostu zwykły, jakikolwiek. I tak nie odczujesz różnicy.
Jasna sprawa. Dzięki za poradę. :wink:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn lip 02, 2018 14:02

kewinpol pisze:
ndz lip 01, 2018 22:13
kewinpol pisze:
czw cze 28, 2018 09:26
Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?

Posprawdzaj w blokach pomiarowych jak pracuje lambda i ile otwarcie wtrysków wynosi. Może przylewa paliwem. Mogą być wtedy takie efekty. Co do świec o których pisałeś. Jeśli wymieniłeś tylko jedną, to pozostałe też wymień, na takie same jak ta jedna. Nie wymienia się tylko jednej świecy.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

kewinpol
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 709
Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
Lokalizacja: Katowice/Zabrze
Auto: Volkswagen Golf

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: kewinpol » pn lip 02, 2018 18:47

sebekgolf pisze:
pn lip 02, 2018 14:02
kewinpol pisze:
ndz lip 01, 2018 22:13
kewinpol pisze:
czw cze 28, 2018 09:26
Hej, ostatnimi czasy walczyłem z wypadaniem zapłonów, do wymiany były kable, cewka, jedna świeca pękła i wymieniłem też sonde lambda oraz przepływkę. Teraz zapłony nie wypadają, jednak chwilę po odpaleniu zimnego silnika tak około 15 sekund silnik kuleje i się lekko dusi po czym wszystko jest ok. W czym może być problem tym razem?
Hej, ponawiam pytanie, co może być przyczyną?

Posprawdzaj w blokach pomiarowych jak pracuje lambda i ile otwarcie wtrysków wynosi. Może przylewa paliwem. Mogą być wtedy takie efekty. Co do świec o których pisałeś. Jeśli wymieniłeś tylko jedną, to pozostałe też wymień, na takie same jak ta jedna. Nie wymienia się tylko jednej świecy.
Świece mają może z rok i ta jedna świeca była wymieniana na ten sam model, tylko dlatego że była pęknięta, najprawdopodobniej przez niesprawne kable lub cewkę. Jeśli chodzi o lambdę, to też jest nowa (ta pod maską).



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » pn lip 02, 2018 19:53

witam :) mam problem z dobraniem zestawu naprawczego do przewodu hamulcowego na tył, golf iv sdi hatchback, leci spod końcówki przewodu przy zacisku, dokręciłem ile się da ale dalej leci, na ktoś może jakiś nr zestawu naprawczego albo nr czy typ podkładek jakie trzeba kupić?


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1048
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt lip 03, 2018 13:33

Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy :)


Obrazek

Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: cinek2004 » wt lip 03, 2018 13:43

mat06 pisze:Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy :)
Masa - brązowy
Wsteczny - czarno-niebieski



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt lip 03, 2018 14:40

bjoern pisze:
pn lip 02, 2018 19:53
witam :) mam problem z dobraniem zestawu naprawczego do przewodu hamulcowego na tył, golf iv sdi hatchback, leci spod końcówki przewodu przy zacisku, dokręciłem ile się da ale dalej leci, na ktoś może jakiś nr zestawu naprawczego albo nr czy typ podkładek jakie trzeba kupić?
Może czas wymienić uszczelki pod przewodem ? Tylko na aluminiowe. Przy miedzianych będzie zacisk korodował.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1048
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mat06 » wt lip 03, 2018 15:20

cinek2004 pisze:
wt lip 03, 2018 13:43
mat06 pisze:Dysponuje ktoś schematem wtyczki lampy tylnej? Będę montował czujniki i potrzebuję sygnału wstecznego oraz masy :)
Masa - brązowy
Wsteczny - czarno-niebieski
Poszukałem trochę i na tym filmiku


masa jest czarno-biała. To jak z tym jest w końcu? :crazy:


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt lip 03, 2018 15:57

na szaro/czarnym też będzie masa - sprawdzając tak jak typ z filmiku...a po podłączeniu lampy z drugiej strony na każdym kabelku będzie masa :bajer:
Masa to kabelek brązowy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości