Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt mar 27, 2018 13:32

Nie wiem czy w ogole przewiduje się wymianę...i pewnie można podejść na dwa sposoby:
- jeśli działa to olać
- wymienić i mieć spokój



boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » wt mar 27, 2018 18:47

Panowie, przy wymianie filtra paliwa uszkodziłem złącze, które zakład się na filtr i cały czas benzyna podcieka, jak można sobie z tym poradzić?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt mar 27, 2018 21:55

Najprościej to chyba wymiana przewodu jeśli to od strony baku....

Od jakiegoś tygodnia coś mi się tłucze w aucie. Na różnych nierównościach różnego rodzaju dźwięki, na niektórych nie słychać nic pomimo sporego uskoku auta. Nie potrafię określić skąd dochodzą dźwięki...nawet czy to jest wewnątrz czy na zewnątrz auta ale na pewno słyszę je za sobą...czasami jakby w bagaju, za chwilę jakby w tylnej lewej furtce...a to jakby z zawieszenia a za chwilę spod fotela. Wywaliłem wszystko z bagaja i bez zmian...Czasu nie mam (walczę z rejestracją auta za granicą oraz przeprowadzka) w ogóle więc tak jeżdżę...wczoraj wieczorem wsadziłem babę za mój fotel i mówię że ma nasłuchiwać. Jeździłem z 15minut specjalnie po studzienkach itp...no i urwa cisza. Dziś od rana to samo...stukanie. Jedyne co mi do łowy przychodzi to oparcie kanapy...i faktycznie mniejszą część jak szarpię to się rusza bardziej niż większa jednak stukania nie ma. Miał ktoś problemy z dźwiękami z kanapy :chytry: Nie wiem kiedy znajdę chwilę ale pierwsze co chcę zrobić to skasować luz na ryglu...choćby za pomocą taśmy parcianej. Chyba że ktoś ma jakiś inny pomysł? Będę obserwował co się dzieje bo drażni mnie strasznie...ale nie ma kiedy się tym zająć :panna:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt mar 27, 2018 22:04

Lampart pisze:
wt mar 27, 2018 12:23
Panowie pytanie do znawców z serii ALH , ASV. będę wymieniał pasek klinowy nie wiem jeszcze czy napinacz( amortyzator jest nie wylany a rolkę na nim sprawdzę luzy gdy zluzuje pasek) Jednam pytanko co z rolka prowadzącą pasek tą plastikową? co ile powinno sie ja wymieniać? od ostatniej wymiany minęło 100 tyś( rozrząd co 90 a o tym się zapomniało)
Kupić nowe łożysko i wymienić.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
krzychu2805
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:31
Lokalizacja: Rz-ów

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krzychu2805 » śr mar 28, 2018 09:59

Qto, a to nie będzie przypadkiem górne mocowanie tylnego amortyzatora? U mnie właśnie tak delikatnie puka i denerwuje na maxa. Poduszki wymienione wraz z wymianą amortyzatorów na nowe marki Bilstein i jedna na 99% puka. Oryginały po 16 latach są lepsze... :banghead:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr mar 28, 2018 10:09

Też o tym myślę...ale nie wiem czy pasażer z tyłu spowodowałby zanik stukania. Na weekendzie musze kilka spraw przy aucie ogarnąć także dźwignie tył auta do góry i popatrzę czy wszystko się tam trzyma.



logiac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr gru 06, 2017 19:35

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: logiac » śr mar 28, 2018 12:29

Panowie, od jakiegoś czasu zmagam się z szarpaniem auta na luzie i iskrzeniem przy kablach. Na gazie szarpania są częstsze i mocniejsze niż na benzynie. Szarpania są pulsacyjne. Świece, kable nowe, wczoraj miałem wymieniana cewkę zapłonową na nowa, ale problem nadal występuje. Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony śr mar 28, 2018 12:38 przez logiac, łącznie zmieniany 1 raz.



boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » śr mar 28, 2018 12:35

To jest przewód idący do wtryskiwaczy, czy uciecie kolanka, zostawienie tylko tej plastikowej końcówki i założenie na to i na filtr gumowego węża paliwowego z opaska i da radę?



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr mar 28, 2018 13:15

logiac pisze:
śr mar 28, 2018 12:29
Panowie, od jakiegoś czasu zmagam się z szarpaniem auta na luzie i iskrzeniem przy kablach. Na gazie szarpania są częstsze i mocniejsze niż na benzynie. Szarpania są pulsacyjne. Świece, kable nowe, wczoraj miałem wymieniana cewkę zapłonową na nowa, ale problem nadal występuje. Co może być przyczyną?
Iskrzenie kabli to wina kabli. Ja u siebie montowałem bosch silikonowe w benzynowych autach.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

logiac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: śr gru 06, 2017 19:35

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: logiac » śr mar 28, 2018 13:47

Też podejrzewam, ze problemem mogą być kable. Kable firmowe z beru, a takie problemy ☹



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr mar 28, 2018 18:48

BERU bardzo często podrabiają........ Ja pamiętam jak cewkę do VR6 kupowałem. Jedna "BERU" kosztowała 500PLN i żadnej gwarancji a druga w sklepie z gwarancją 900PLN ;)


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » pt mar 30, 2018 12:20

Przy wymianie pompy wtryskowej w AHF trzeba poczyniać jakieś czary, czy wystarczy zdjęcie paska rozrządu, zmiana pompy i poskładanie + ustawienie kąta wtrysku?



CrazyGirl
_
_
Posty: 134
Rejestracja: śr lis 05, 2014 12:45
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: CrazyGirl » sob mar 31, 2018 19:17

Witam kolegów. Wczoraj diagnosta mnie poinformował że czas najwyższy zmienić tuleje metalowo gumowe. Byłam u mechanika który powiedział żeby nie zakładać zwykłych tylko najlepiej takie od Audi TT, że niby pasują a są dużo wytrzymalsze. Tylko powiedział że jest jedna wada, ponieważ stracę trochę na komforcie. Jakie jest wasze zdanie? Te tuleje od Audi będą pasowały?
Pozdrawiam i Wesołych Świąt :-)


:satan: ALH: 139KM/311Nm :satan:

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob mar 31, 2018 19:40

Zakładaj śmiało



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości