ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: DjExit » pt paź 27, 2017 08:20

Witam. Wczoraj trochę "porajdowałem", silnik dobrze rozgrzany itp. Kiedy leciałem na 5 biegu z gazem w podłodze w okolicy 3000-3500RPM nagle stracił całą moc, pierwsze skojarzenie z trybem awaryjnym ale przekulałem się jeszcze kawałek i wcisnąłem sprzęgło i obrotomierz spadł do zera. Zatrzymałem się na poboczu i próbowałem odpalić, całkowicie bezskutecznie.. Po podpięciu do kompa błąd 19464 - Sygnał z czujnika (G40) wałka rozrządu poza zakresem. Spróbowałem odpiąć ten czujnik, bo z tego co wiem silnik powinien zapalić bez niego, ciężko bo ciężko ale powinien. Niestety odpięcie czujnika nic nie dało, nadal kręci bezowocnie. Dźwięk z silnika jest taki sam jak był, żadnego dzwonienia czy coś. Sprawdziłem pasek rozrządu, jest cały, zęby całe, pasek jest napięty. Podejrzewam że mógł poddać się napinacz pod obciążeniem i przeskoczył pasek, czy to możliwe? I jak w ogóle sprawdzić bez zwalania głowicy czy pasek przeskoczył? Macie jeszcze jaieś pomysły?


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: karol8114 » pt paź 27, 2017 11:16

Z tego co wiem auto nie odpali bez tego czujnika, sprawdz wiązkę oraz sam czujnik, czasami zdarza się, że po ostygnięciu czunika odpala, co nie zmienia faktu że jest do wymiany, można też sprawdzić multimetrem, użyj wyszukiwarki.



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: DjExit » sob paź 28, 2017 08:47

Czujnik sprawdzony oscyloskopem, wszystko w porządku. Silnik odpala na plaku i na nim pracuje, jak się przestanie podawać to gaśnie. Chyba wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że przeskoczył pasek. O ile i czy narobił jakiś szkód, tego się dzisiaj dowiem.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
ROBAL_26
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: ROBAL_26 » sob paź 28, 2017 18:40

DjExit, skoro pali na plaka to powinien pracować ,a skoro gaśnie to możliwe że problem leży po stronie paliwa ( nie dostaje ) ,sprawdzałeś to ???


Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM

Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: DjExit » pn paź 30, 2017 11:11

Ok, sytuacja opanowana. Ścięło 10 zębów z paska rozrządu, ale wałek przestawił się tylko na oko o jakieś 2-3 zęby względem ustawienia na blokady. Cud można by rzec bo sytuacja miała miejsce przy dużej prędkości i obrotach w mocno porobionym silniku. Wczoraj poskładałem nowy rozrząd, zmierzyłem kompresje (30 bar równiutko na każdym cylindrze) wszystko jest ok.


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: Kavior » pn paź 30, 2017 16:53

Tak z ciekawości dużo km miałeś przejechane na rozrządzie? I jakiej firmy pasek? Miałeś niezłego farta :jezor:



riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: riccardoa » pn paź 30, 2017 16:57

DjExit pisze:Cud można by rzec
No rzeczywiście cud i fart niesamowity.



Awatar użytkownika
DjExit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 11:45
Lokalizacja: Wałbrzych

ARL zgasł przy "pełnym bucie", nie odpala, błąd 19464

Post autor: DjExit » wt paź 31, 2017 09:17

Rozrząd Contitech, przejechane 55tys, za 5tys miałem go wymieniać. Ale to nie wina paska a tego, że od jakiś 2 tys km pociła mi się pokrywa rozrządu i to centralnie tam gdzie jest rozrząd, sukcesywnie nasączając pasek..


VW Golf MK3 TDI Pink Floyd 1Z++ 125KM/300Nm ---> VW Golf MK4 TDI Highline ARL (194KM 433Nm) Stage :satan: ---> ARL + GTB2060VKLR (247KM 508Nm) Stage :satan: :satan: ---> ARL + GTB2265VKLR + HF100 + Świątek + Big FMIC + Straight Pipe 3" = 320KM, 650Nm Stage: :satan: :satan: :satan: ---> Pewnie autokasacja

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=559688

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 34 gości