Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn sie 28, 2017 22:24

Byłem dzisiaj na stacji diagnostycznej pytać co potrzebuję jak przyjadę na przegląd ze zmienionym silnikiem...no i jak powiedziałem że z benzyny na diesla, to się zaczęło :panna: Potrzebne jest zaświadczenie od rzeczoznawcy z PZM. Ktoś się orientuje jak taki temat wygląda?
W WK temat ogarnąłem chociaż też babka się pytała czy będę miał fakturę na demontaż i montaż silnika ale przecież jej nie powiedziałem, że sam to będę pod blokiem robił :los2: Boję się, że przełożę silnik a papierów nie będę mógł ogarnąć albo będę czekał miesiąc czy dwa...jak ktoś przerabiał temat to proszę o jakieś info :prayer:



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn sie 28, 2017 22:28

Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T

Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » wt sie 29, 2017 23:17

sory za ppp.

zmierzyłem ładowanie na altku i baterii.
i tu i tu pokazało 14,34V więc temat nieaktualny, ładowanie jest książkowe a widocznie turbo timer wali w kulki ze mną i pokazuje 13V tylko.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » czw sie 31, 2017 15:33

Garrison pisze:A kolega za ile by wgrywał forumowiczom? :D Niby machające wskazówki to zwykły bajer do niczego niepotrzebny, ale efekt "wow" jakiś wywołuje.
Jak wgrywać to za darmo mogę, albo za równowartość czteropaka. Nie mój pomysł, nie moja praca - więc i hajsy nie moje. Moduł to co innego, a i tak tańszy był niż te cwaniaczki z laptopami.
cinek2004 pisze:Mi się jeszcze nie trafił żaden uwalony, ale programator czeka w pogotowiu :lol:
Ja już miałem parę w sztywniaków...


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw sie 31, 2017 17:45

Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » czw sie 31, 2017 17:57

Pany, coś może się popsuć jeśli vagiem włączę odpowietrzanie pompy ABS, gdy ta realnie nie będzie zapowietrzona? :D
piotrek233 pisze:Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.
Zwyczajnie guzikiem/korbką. Chyba, że szyba jest w drzwiach kupnych. Powinno się dać ją dłońmi ruszać, by nie bawić się w podawanie zasilania.



piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » czw sie 31, 2017 18:27

Oczywiście szyba w drzwiach dawcy



Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Jaroslaw.b » czw sie 31, 2017 19:29

ściągnij boczek, ściągnij silniczek i wtedy powinieneś móc bezproblemowo ją opuścić


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » czw sie 31, 2017 22:25

piotrek233 pisze:Kupiłem drzwi, 3d prawa strona- pochodzą z anglika- nie wiem czy to ma znaczenie. Jak opuścić szybę w drzwiach w celu rozbiórki? chęć rozebrać zanim będę przekładał drzwi w aucie.
Jak odkręcisz silniczek, to ręką da się przesuwać szybę. Tylko nie szarp za mocno, żeby linka nie zeskoczyła i się nie rozwinęła.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » pt wrz 01, 2017 15:30

Dzięki.



Awatar użytkownika
Kamils
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 511
Rejestracja: pn paź 12, 2009 19:18
Lokalizacja: Grudziądz/Toruń

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Kamils » pt wrz 01, 2017 22:14

Chce ktoś dokladke ori 25th na tył ? (Bez wycięcia na wydech). Jak cos to piszcie propozycje na pw


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt wrz 01, 2017 22:52

dany_47 pisze:Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T

Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Dzięki za pogadankę :pub:
Wczoraj trochę pojeździłem i jak widać nikt nie ma pojęcia co i jak. Pierwsza stacja diagnostyczna chciała papierek od rzeczoznawcy z pzmot, druga fakturę od kogoś kto ma uprawnienia do takich zmian a trzecia jak dobrze pamiętam papier od rzeczoznawcy ale nie padło hasło pzmot. Pojechałem do jakiegoś rzeczoznawcy, który ma jakieś certyfikaty z ministerstwa transportu i opowiadam mu swoją historię. Gość mówi, że nie ma problemu - no to mu podkreśliłem że to zmiana z benzyny na diesla i wtedy gość wymiękł - powiedział że nie wie. Miał się dowiedzieć i dziś do mnie zadzwonić...ale nie zadzwonił, w poniedziałek będę go atakował.
Tak samo jak psiarskie się czepiły obrysówek - wiedzieli że nie mogę mieć ale nie wiedzieli czemu, ich tłumaczenie brzmiało: my nawet w Ducato (tym mnie zatrzymali - krótkim) nie mamy :banghead: Ja paliłem głupa, że nie wiem co i jak, że auto tak przyjechało z Niemiec itd - z 5 czy 6 przeglądów w PL już miałem z czego 3 z obrysówkami. Oczywiście przed montażem się zapoznałem z ustawami, przepisami itd. Niebieski dowód chciał zabrać ale w sumie nie wiedział za co...przecież ja mu nie podam podstawy prawnej do zabrania mi dowodu.
...i tak to właśnie jest, znam masę ludzi co robiła swapy ale chyba nikt legalnie.
Twoja droga swapu nawet jeśli zgodna z przepisami, to nie wiadomo czy mi uda się to zrobić tą samą drogą.

Powiedz mi jeszcze odnośnie punktów 1 i 2...oświadczenie i faktura - Ty miałeś pewnie od jednego gościa (firmy), ale tak rozpisałeś w punktach jakby mogło być osobno...ale pewnie gdyby mogło być osobno to jeden z tych trzech punktów można by wykluczyć. Faktura to nie problem...ale faktura z zakładu z takimi uprawnieniami to już gorzej :grrr:

edit: teraz czytam, że Twoja droga chyba była ok...ale jak ja pytałem w WK to baba pytała tylko o fakturę a nie o fakturę z odpowiedniego zakładu - masakra.



Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Garrison » sob wrz 02, 2017 00:20

Qto pisze:
dany_47 pisze:Pisz pw. Zdzwonimy się i pogadamy
Robiłem kwity z 2.8 na 1.8T

Nawiązując do rozmowy tel [jakbyś zapomniał]:
1. Oświadczenie zakładu mechaniki pojazdowej o zmianie konstrukcyjnej [zakład chyba musi mieć uprawnienia]
2. Faktura za usługę wymiany silnika
3. Zaświadczenie od diagnosty z dokumentacją zdjęciową o zmianie konstrukcyjnej danego auta.
Dzięki za pogadankę :pub:
Wczoraj trochę pojeździłem i jak widać nikt nie ma pojęcia co i jak. Pierwsza stacja diagnostyczna chciała papierek od rzeczoznawcy z pzmot, druga fakturę od kogoś kto ma uprawnienia do takich zmian a trzecia jak dobrze pamiętam papier od rzeczoznawcy ale nie padło hasło pzmot. Pojechałem do jakiegoś rzeczoznawcy, który ma jakieś certyfikaty z ministerstwa transportu i opowiadam mu swoją historię. Gość mówi, że nie ma problemu - no to mu podkreśliłem że to zmiana z benzyny na diesla i wtedy gość wymiękł - powiedział że nie wie. Miał się dowiedzieć i dziś do mnie zadzwonić...ale nie zadzwonił, w poniedziałek będę go atakował.
Tak samo jak psiarskie się czepiły obrysówek - wiedzieli że nie mogę mieć ale nie wiedzieli czemu, ich tłumaczenie brzmiało: my nawet w Ducato (tym mnie zatrzymali - krótkim) nie mamy :banghead: Ja paliłem głupa, że nie wiem co i jak, że auto tak przyjechało z Niemiec itd - z 5 czy 6 przeglądów w PL już miałem z czego 3 z obrysówkami. Oczywiście przed montażem się zapoznałem z ustawami, przepisami itd. Niebieski dowód chciał zabrać ale w sumie nie wiedział za co...przecież ja mu nie podam podstawy prawnej do zabrania mi dowodu.
...i tak to właśnie jest, znam masę ludzi co robiła swapy ale chyba nikt legalnie.
Twoja droga swapu nawet jeśli zgodna z przepisami, to nie wiadomo czy mi uda się to zrobić tą samą drogą.

Powiedz mi jeszcze odnośnie punktów 1 i 2...oświadczenie i faktura - Ty miałeś pewnie od jednego gościa (firmy), ale tak rozpisałeś w punktach jakby mogło być osobno...ale pewnie gdyby mogło być osobno to jeden z tych trzech punktów można by wykluczyć. Faktura to nie problem...ale faktura z zakładu z takimi uprawnieniami to już gorzej :grrr:

edit: teraz czytam, że Twoja droga chyba była ok...ale jak ja pytałem w WK to baba pytała tylko o fakturę a nie o fakturę z odpowiedniego zakładu - masakra.
Z tymi obrysami (bocznymi) to w ogóle zagmatwana sprawa. Jeśli będą działać razem z kierunkowskazami, to ok. Jeśli jako obrysy - źle. Można je również zamontować by działały na zasadzie świateł pozycyjnych, ale prościej będzie jak podrzucę temat, który z pewnością znasz, ale może przyda się innym :bigok: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=61&t=230799" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » sob wrz 02, 2017 09:00

Garrison pisze:Jeśli będą działać razem z kierunkowskazami, to ok
jeśli wrzucisz ori obrysy które są także odblaskami, to nie będzie ok. Ja mam podłączone tak, że jak świeci postój to obrys też świeci...a jak włączę kierunek to zaczyna mrugać razem z kierunkiem. Chwilowo jednak rezygnuję z obrysów bo zmieniam zderzaki i nie mam teraz czasu na ich cięcie i pasowanie lampek. W przyszłości może powrócą...a może nie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości