Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Leśnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 09, 2011 19:28

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: Leśnik » sob kwie 23, 2016 06:48

Witam. Szukałem w internecie wszelkich informacji o moim problemie ale nic nie Moglem znaleźć. Otóż posiadam Golfa II z 1989r. Silnik benzynowy 1.6 o oznaczeniu PN. Posiada on tez skrzynie biegów na ktorej Znalazlem patrząc od przodu auta pod spodem opis APW 19052. Mysle ze jest to numer skrzyni tylko ze skrzynie z takim numerem były zakładane do golfow III i teraz ciezko mi znaleźć uszczelniacz ten co idzie od strony wewnętrznego Przegubu ktory jest po stronie kierowcy. Mechanik nie mogl nigdzie dostać takiego uszczelniacza i założył z powrotem stary na jakimś kleju plus wymienił Zaślepke na nowa. Po dwóch tygodniach olej znowu cieknie. Czy ktos wie cos na temat tej skrzyni? Czy byla montowana jednak w mk2? I gdzie dostać ten uszczelniacz?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: waski1 » sob kwie 23, 2016 08:04

Skrzynia APW była montowana do silników 1.8 , 2.0 w golfie MK3.
Poszukaj SIMMERING 50X65.2X10 , przykładowy zamiennik z FEBI BILSTEIN 01519 , ELRING 527.858 , CORTECO 12016928B



Leśnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 09, 2011 19:28

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: Leśnik » sob kwie 23, 2016 09:11

Czyli w dobrym miejscu odnalazłem numer skrzyni? Ktos musial kiedys ja wymienić a Bylem pewny ze jest oryginalna z mk2.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: waski1 » sob kwie 23, 2016 09:31

W twoim golfie powinna siedzieć skrzynia 4S lub TKA.Nasuwa się jeszcze pytanie czy twój silnik nie jest za słaby do obecnej skrzyni.



Leśnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 09, 2011 19:28

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: Leśnik » sob kwie 23, 2016 11:53

Wlasnie ze jest zupełnie odwrotnie. Moj znajomy ma dwa golfy z takim silnikiem jak moj ale skrzyniami 4S i w porównaniu z moim sa po prostu mułowate. Moj golf jest mocny i bardzo zrywny. Świetnie zbiera sie na obrotach na kazdym biegu. Do dzisiaj Bylem pewny ze mam oryginalną skrzynie a posiadam ten samochód juz prawie trzy lata. Naprawde nie moge narzekać na połączenie silnika PN i skrzyni APW.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2806
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: waski1 » sob kwie 23, 2016 12:48

No to nic tylko chwalić sobie ten układ. A jak ze spalaniem?



Leśnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 09, 2011 19:28

Problem z uszczelniaczem skrzyni biegów.

Post autor: Leśnik » sob kwie 23, 2016 16:37

Pali średnio 8 litrów na 100km. Narazie bede obserwował ta skrzynie bo jakos ciezko mi zlokalizować ten wyciek oleju. Zauwazylem krople nie tam gdzie jest wewnętrzny Przegub tylko na spodzie skrzyni. Moze jakas uszczelka do wymiany. Nie mam kanału i ciezko leżąc pod autem cos wypatrzeć. Narazie wyczyściłem skrzynie i bede lokalizowal miejsce wycieku.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości