Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1175
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » wt lis 10, 2015 23:09

Zdjęć nie mam, ale u siebie miałem 8J na 225,Et 33, Gwint kw, skręcony prawie do końca. Felga o amor nie ucierała lecz przy max skręceniu kół, opona ocierała o budę.. Koła były schowane.
Później miałem 8J et 25 opona 215. felga nie wystawała.
Kolejno 8J et 8 opona 215. felga wystawała
Następnie 8,5J et 29 opona 215- na pewno nie wystawała- chyba była na równo z błotnikiem albo ciut schowana felga
obecnie mam 9J et nie pamiętam... opona 215. felga lekko wystaje

Przy kw nie trzeba będzie wyciągać helperów, przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » wt lis 10, 2015 23:33

Qto pisze:
GM84 pisze:Qto, Z przodu żeby zmieścić 8,5 to trzeba będzie wyjąć helpery a et zrobić w okolicach 25.
helpery w jakim celu ?
Chrzanek` pisze:Ja mam 225 na 8,5j akurat, więc naciągu praktycznie nie ma. ET felg 45, na przód dystans 15mm i jest akurat ideolo
czyli ET końcowe 30...masz jakieś foto jak to się spasowuje od strony lagi i jak od strony błotnika - czy coś wystaje?

U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało...a i pewnie gwint KW wygląda inaczej...bo TA-T ma specyficzną regulację długości całej lagi :kac:

Przy gwincie może być na styk - nie robi mi to...z dystansami czy bez, ale wolałbym wiedzieć wcześniej:P - chodzi o to aby nie wystawało za błotnik. Przyszłościowo i tak będę naciągał błotniki...ale tymczasowo ma się zmieścić.

Obrazek
W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji ;) ale wtedy skacze jak piłka ;) i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesuje :los2:

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » wt lis 10, 2015 23:40

piotrek233, :pub:
Robson91 pisze:W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji
nono...ale ja pisałem że dailycar a nie przyziemna taczka ;)
Robson91 pisze:i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesuje
nie ma co smarować...trzy miechy moczyłem obydwa przednie amory w płynie hamulcowym i WD40 na zmianę. Obydwie ciecze przeleciały przez gwint. Jedna tuleja puściła pod palnikiem...druga nie dała rady - opisywałem na kąciku walki ;) Także gwint z przodu mam bez możliwości regulacji :los2: - taki kupiłem... ale będzie nowy :bigok:



Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » wt lis 10, 2015 23:41

To regulacje pod sprężynami też nie działają?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
GM84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: sob paź 01, 2011 21:39
Lokalizacja: Zagłębie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: GM84 » wt lis 10, 2015 23:53

Qto pisze:U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało
Jak byś chciał wsadzić 8,5 et35 to felga byłaby 2,5 cm bliżej amora http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... 35#content" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lis 11, 2015 07:07

Robson91 pisze:To regulacje pod sprężynami też nie działają?
nakrętki wszystkie udało się ruszyć...także to działa, ale to chyba bez znaczenia bo nakrętki są w jedynym rozsądnym położeniu ;)
GM84, stronkę znam...tylko ciekawe jak nakrętki będą przychodziły w nowym gwincie... cza będzie kupić i zobaczyć :okej:



Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr lis 11, 2015 10:28

Mi Santa przy -40 ocierała z dwóch stron o nadkole przy maksymalnym skręcie. :los2:



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 10:41

trzeba było zrobić -39,5 :jezor:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lis 11, 2015 10:50

Mi obecna opona też trze przy max skrecie...ale ile mam obniżone to pojęcia nie mam



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 11:36

Mnie najbardziej bawią te stwierdzenia większości użytkowników samochodów - 30 czy -40, a może -80? Co jest punktem odniesienia ja się pytam :grin:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » śr lis 11, 2015 12:55

punktem odniesienia jest seryjny zestaw amorów i sprężyn na którym dany samochód opuścił samochód. Zaraz mogą rozleć się głosy, że są przecież wersje GTI, GT, eRki i inne które mają już też obniżone zawieszenie w porównaniu ze zwykłą seryjna wersją. Tak więc można uznać, że punktem odniesienia jest seryjny zawias.


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lis 11, 2015 13:11

seryjnych zawiasów było jakieś jak mnie pamięć nie myli 14 wersji :grin: Ja mam wersję auta GT i po założeniu sprężyn -30 różnicy nie ma :grin: Teraz jest trochę inaczej bo mi fedra strzeliła i wsadziłęm z GTI V5 i poszedł do góry nieco, ale czasowo :-)

Moim zdaniem powinno się mówić o obniżeniu w odniesieniu do konkretnej wersji zawieszenia.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
peppa_814
Czerwony Diabeł
Czerwony Diabeł
Posty: 3021
Rejestracja: ndz sty 30, 2011 17:23

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: peppa_814 » śr lis 11, 2015 13:23

Dooobra mistrze... :jezor: Powiedzcie mi dlaczego mechanizm wycieraczek stuka mi o podszybie? Jakiś czas temu padł mi ori mechanizm, kupiłem zamiennik Vika. Wszystko złożyłem, ustawiłem, działa jak trzeba poza tym pukaniem.

Obrazek

Napierdziela tym zaznaczonym na czerwono plastikiem gdzieś o metalową część podszybia. Jak nagnę go z dużą siłą i dokręcę środkową śrubkę to 2-3 ruchy jest okej, potem się zsuwa i dalej stuka. :rozpacz: Coś nie tak zrobiłem czy mechanizm jakiś wadliwy? :kac:



Awatar użytkownika
markk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: wt lis 20, 2012 09:57
Lokalizacja: WPY , WWA

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: markk » śr lis 11, 2015 15:49

Przy gaszeniu silnik i czasem przy rozpalaniu słyszę dziwny dźwięk dochodzący gdzieś od strony nóg kierowcy.
Nie jest to dźwięk metaliczny.
1.9 TDI
Macie jakieś pomysły?


TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości